Steeds meer merken betreden de gamewereld
De game-industrie groeit hard. Heel hard. GlobalData verwacht dat tegen 2025 de game-industrie goed is voor zo’n 300 miljard dollar
De game-industrie groeit hard. Heel hard. GlobalData verwacht dat tegen 2025 de game-industrie goed is voor zo’n 300 miljard dollar
Econnect Europe brengt eindverantwoordelijken op het gebied van ecommerce, ebusiness en digital services uit de maakindustrie bij elkaar. In gesprek met de aanwezigen.
Contentmarketing staat samen met social media bovenaan de 2020 activiteitenlijst van Nederlandse marketeers volgens recent onderzoek.
Mobiele technologie en de explosieve groei van innovatieve online producten en diensten hebben ervoor gezorgd dat consumenten met steeds meer bedrijven zakendoen.
Vaak ontbreekt bij SEO het hoofdingrediënt voor het succes: continuïteit. In aandacht, focus en strategie maak je het verschil. Met oog voor offline rankingfactoren.
Je hebt tien seconden om op te vallen met je cv. Hoe zorg je ervoor dat je direct de aandacht te pakken hebt?
Nu zitten we in de industriële revolutie 4.0. een vervolg op de digitale revolutie die grote impact heeft op onze bedrijfsvoering, de manier van werken en ons bestaan.
Friends of Search stond dit jaar in het teken van consumentenvertrouwen, de persoonlijke maat binnen automation, het verschil maken met data, natural language understanding en het vermijden van ambiguïteit.
Bevindingen rond een recente case, toen tijdens Sinterklaas voice massaal werd ingezet. Doe er je voordeel mee tijdens nieuwe peak salesmomenten.
Als we kijken naar trends in het SEA-landschap, dan zien we dat automatisering (of automation) een hot topic is en blijft. Wordt door automation de rol van SEA-consultant overbodig of verandert dit alleen?
Vandaag de dag halen steeds meer grote ondernemingen growth hackers naar binnen om te innoveren door middel van een continu proces van experimenteren, meten en optimaliseren.
Iedereen die wel eens branded content heeft gecreëerd, gebruikt of gecommuniceerd begrijpt de noodzaak van merkrichtlijnen.
Nieuwe technieken om externe ongestructureerde data te monitoren zorgen ervoor dat bedrijven beter in staat zijn om goed geïnformeerde beslissingen te nemen
In het eerste deel van dit vijfluik wordt aan de hand van voorbeelden uitgelegd wat Machine Learning, AI en Deep learning inhouden.
B2B-bedrijven die maar niet durven in te zetten op e-commerce, beroepen zich dikwijls op dezelfde argumenten. De vijf hardnekkigste mythes over B2B-e-commerce ontkracht.