More stories

De belangrijkste key take aways van Friends of Search 2020

Friends of Search stond dit jaar in het teken van consumentenvertrouwen, de persoonlijke maat binnen automation, het verschil maken met data, natural language understanding en het vermijden van ambiguïteit.

Search

Hoe voice zowel praktisch als betoverend kan werken

Bevindingen rond een recente case, toen tijdens Sinterklaas voice massaal werd ingezet. Doe er je voordeel mee tijdens nieuwe peak salesmomenten.

Voice
Premium

Verdwijnt de SEA specialist door de opkomst van A.I?

Als we kijken naar trends in het SEA-landschap, dan zien we dat automatisering (of automation) een hot topic is en blijft. Wordt door automation de rol van SEA-consultant overbodig of verandert dit alleen?

Artificial Intelligence

Is ‘growth hacking’ een bedreiging voor het bouwen van een sterk merk?

Vandaag de dag halen steeds meer grote ondernemingen growth hackers naar binnen om te innoveren door middel van een continu proces van experimenteren, meten en optimaliseren.  

Strategy

Manieren om je merkrichtlijnen beter na te leven

Iedereen die wel eens branded content heeft gecreëerd, gebruikt of gecommuniceerd begrijpt de noodzaak van merkrichtlijnen.

Contentmarketing

Investeer in een betere toekomst door het gebruik van externe data

Nieuwe technieken om externe ongestructureerde data te monitoren zorgen ervoor dat bedrijven beter in staat zijn om goed geïnformeerde beslissingen te nemen

Data

Een introductie tot machine learning (I)

In het eerste deel van dit vijfluik wordt aan de hand van voorbeelden uitgelegd wat Machine Learning, AI en Deep learning inhouden.

Tech

Hardnekkige mythes over B2B-e-commerce ontkracht

B2B-bedrijven die maar niet durven in te zetten op e-commerce, beroepen zich dikwijls op dezelfde argumenten. De vijf hardnekkigste mythes over B2B-e-commerce ontkracht.  

E-commerce platforms

Zo voorkom je dat je marketingactiviteiten lijden onder de nieuwe cross-domain cookie norm

Per 4 februari komt Google Chrome met een update om zogenaamde cross-domain cookies veiliger te maken, maar ook om het gebruik hiervan in te perken. Hoe speel je hier op in?

Online marketing

Column: Dataroof

In een koffer onder mijn bed liggen spulletjes van vroeger. Spulletjes waar ik waarde aan hecht en al die jaren heb bewaard.

Data

TLS 1.0 en 1.1 bijna end of life: wat betekent dit voor je webapplicaties?

Internetprotocollen TLS 1.0 en 1.1 zijn in maart dit jaar end-of-life. Populaire browsers Chrome, Safari, Edge, Internet Explorer en Firefox zullen dan de verouderde protocollen niet meer ondersteunen.

Web performance

Hoe de RAI tien procent meer bezoekers werft met contentmarketing en gepersonaliseerde mailings

Met de inzet van SEO, contentmarketing en marketing automation realiseerde de RAI tien procentmeer bezoekers voor haar Aquatech Amsterdam 2019 beurs.

Marketing automation

Waarom slimme bedrijven toonaangevend zijn met een Digital Experience Platform (DXP)

De dreiging van digitale disruptie raakt een groter aantal bedrijven dan ooit tevoren. Sinds 2000 is meer dan de helft van de Fortune 500-bedrijven failliet gegaan, overgenomen of anderszins opgehouden te bestaan. Een optimale customer experience is een kritische succesfactor voor digitale disruptie. Bedrijven in alle sectoren maken gebruik van digitale tools en technologie om betere digitale ervaringen te creëren die de betrokkenheid van gebruikers verbeteren, de operationele efficiëntie verhogen en kritieke processen stroomlijnen. Een Digital Experience Platform (DXP) kan je hierbij helpen. Lees in deze whitepaper hoe je een dergelijk platform ontwikkeld.

B2B Digital

De meest inspirerende webdesigntrends voor 2020

De wereld van webdesign verandert razendsnel. Hoe val je in 2020 nog op? Tim Beekhuis en 8 webdesign-experts zetten de 15 belangrijkste trends voor je op een rij.

Web-design

Experttips voor effectieve contentmarketing en contentmanagement

Dit rapport is geschreven namens Sitecore door analisten van het onafhankelijke onderzoeksbureau MARKESS by exægis. Het rapport kijkt naar kritische succesfactoren voor effectieve contentcreatie en -beheer, geïnspireerd op best practices die door de markt zijn geïdentificeerd. Het rapport is gebaseerd op feedback van leidinggevenden op C-niveau die werken voor bedrijven of baanbrekende merken op dit gebied, en op vooruitziende analyses van het onderzoeksprogramma ‘Customer Experience & Digital Strategies’ door MARKESS by exægis.

B2B Digital