More stories

De grootste verschillen tussen Universal Analytics en Google Analytics 4

Het is bekend: Universal Analytics wordt Google Analytics 4. Maar wat nou precies de verschillen zijn weet je misschien nog niet. Dat lees je hier.

Analytics

Security in een hybride wereld zonder dat werknemers er last van hebben

Hoge muur? Met een Zero Trust-securitystrategie kunnen je medewerkers zonder hindernissen hun werk doen, maar houd je ook je security scherp in het oog.

Security

Soepele overgang van Universal Analytics naar Google Analytics 4? Begin op tijd!

Universal Analytics wordt Google Analytics 4 in 2023. Dat is best een grote verandering. Begin dus op tijd: plan, train, vergelijk en blijf op de hoogte.

Analytics

Hoe je jezelf op LinkedIn als expert kunt profileren

LinkedIn is een veelgebruikt netwerk voor bedrijven en professionals. Als je tijd en moeite investeert kun je daar een profiel als expert opbouwen.

Contentmarketing

Cultuuromslag naar een hybride organisatie: zo pak je het aan

Hoe je hybride werken precies inricht wisselt per organisatie. Belangrijk is dat het proces helder verloopt en dat er input vanuit de medewerkers is.

Digital Transformation

AI in de praktijk: Biller innoveert de betaalmarkt voor B2B e-commerceretailers

Hoe wordt AI toegepast in de praktijk? Start-up Biller schudt de zakelijke betaalmarkt op met een AI-gedreven oplossing voor online achterafbetaling. 

Payment

Hoe je nog steeds doelgroepen kunt bereiken in het cookieloze tijdperk

De kern van programmatic advertising blijft: de juiste doelgroepen bereiken. Dat vergt steeds meer inventiviteit. Lees wat de huidige mogelijkheden zijn.

Programmatic
Premium

Online platform voor horeca overschotten en imperfecte producten

TIPPR, het inspiratieplatform door de horeca en voor de horeca, lanceert een marktplaats voor horecaondernemers. Hierop worden overschotten en imperfecte producten aangeboden die de fabrikanten en groothandelaren niet meer kunnen verkopen, maar die voor een horecaondernemer of restauranteigenaar nog geschikt zijn en voor een gunstige prijs aan te schaffen.

Food

Competent met de data-component bij de overheid: tussen kansen en uitdagingen 

Overheden zitten in een lastig parket: data helpen problemen aan te pakken, maar burgers kunnen ook het slachtoffer worden van ondoorzichtige beslissingen.

Data
Premium

AI in de praktijk: MLPrograms analyseert risico’s voor de verzekeringsbranche 

Hoe wordt AI toegepast in de praktijk? MLPrograms zet Machine Learning in om de risico’s van verzekeringen efficiënter en accurater in te schatten.

Artificial Intelligence
Premium

Emerce B2B Digital: ‘Creëer een waardenetwerk’

Wil je iets weten over de voeding, opvoeding, verzorging of het gedrag van je hond of kat? Het Prins CareTeam staat voor je klaar. Dierenartsen, paraveterinairen, voedingsdeskundigen en andere specialisten in dienst van Prins Petfoods geven gratis advies en begeleiding op maat. ‘Het merendeel van de bellers is geen klant van Prins, 70 procent wordt dat wel na het advies’, vertelde commercieel directeur Marlou Mulders gisteren op Emerce B2B Digital in een zonovergoten Maarssen.

B2B Digital
Premium

Emerce B2B Digital: innovatie stuwt Kozijnshop.nl

Digitale tools en lange termijn partnerships met regionale aannemers vormen de basis voor de spectaculaire groei van kozijnshop.nl, dat levert aan zowel particulieren als zakelijke klanten. En ze zijn nog maar net op dreef. De twee oprichters zijn donderdag te gast op Emerce B2B Digital in Maarssen.

B2B Digital

Silo’s moet je niet afbreken maar verbinden

Silo’s hebben onterecht een slechte reputatie. ‘Agile’ en ‘lean’ werken leidt vaak terecht tot silo’s. Effectief beheer van silo’s draait om verbinden.

Data
Premium

Emerce B2B Digital: innoveren in de schoonmaakbranche

De schoonmaakbranche is een vrij traditionele sector. Bij het aantreden van Kos Fourkiotis als Manager Innovatie bij CSU Cleaning Services stond hem dan ook een uitdaging te wachten. De taak: met technologische en sociaal maatschappelijke innovaties waarde voor de klant en medewerkers vergroten.

B2B Digital

Privacy en data: wacht niet met zoeken naar alternatieven voor Big Tech

De datahonger van Big Tech loopt steeds meer tegen muren op. Dat heeft een grote invloed op wat voor informatie voor marketeers beschikbaar is.

Data