More stories

Hoe krijg je grip op je multi-cloud ecosysteem?

Het is lastig om grip te houden op een multi-cloud omgeving en onder alle omstandigheden security en compliance te waarborgen. 

Cloud

Een instapmodel voor het in-housen van je marketing stack

Zet een stap richting een toekomst waarbij je zelf de controle hebt over je data en de manier waarop je die zo rendabel mogelijk kunt inzetten.

Data

Van Petra naar Peter: hoe kaart je genderongelijkheid aan op een inspirerende manier?

The Family Amsterdam maakte de campagne ‘Mijn naam is Peter’ om de genderongelijkheid in de top van het bedrijfsleven aan te kaarten.

Campagnes

Cyberupdate 2022: de geëvolueerde cyberdreiging en maatregelen

Vier juli verscheen het Cybersecuritybeeld 2022, waarin inzicht wordt geboden in de digitale dreiging en de bijkomende risico’s. Een overzicht.

Security
Premium

Leadinfo valt in handen van hoster team.blue

Het Europees werkende hosting- en cloudbedrijf team.blue neemt een meerderheidsbelang in het zakelijk marketingbedrijf Leadinfo uit Rotterdam.

Venture

Datagebruik bij de overheid: cruciale keuzes bij complexe besluiten

Van de overheid wordt verwacht dat ze op een verantwoorde manier data inzet. Maar hoe bereik je dat doel? Keuzes zichtbaar maken is een belangrijke stap.

Data

Google Analytics verboden of niet? Het completere en complexere verhaal

Europese toezichthouders maken veel impact. Maar komt er een algeheel verbod op Google Analytics of niet? En wat is de bredere betekenis van de besluiten?

Privacy

Jeroen Arts (Speedinvest) over investering in Smiler: ‘CEO speelde hard-to-get’

VC-fonds Speedinvest stapte heel vroeg in bij fotografenplatform Smiler. Oprichter en investeerder vertellen over het hoe dat proces verliep.

Marketplaces

Weet jij of er een hacker in je cloud zit?

De cloud speelt een steeds meer prominente rol. Cyberdreigingen richten zich steeds meer op de cloud. Het belang van cloud security neemt toe.

Security

Trusted Web-strategie: alternatief voor advertentienetwerken van Google en Facebook

Alternatieven voor de techgiganten bieden de mogelijkheid om aan privacywensen van gebruikers te voldoen en ‘brand-suitable’ te adverteren.

Online advertising

Brand-suitable adverteren in tijden van oorlog

Adverteren zonder je merk te beschadigen was al een flinke opgave. Maar in tijden van oorlog is ‘brand-suitable’ adverteren nog lastiger. Wat kun je doen?

Online advertising

Het tijdperk van kopiëren: de digitale transformatie en klantervaringen

Digitale transformatie: wat houdt dat écht in? En hoe vind je je weg in alle opties? Belangrijk: bedenk altijd éérst wat je wilt bereiken voor je doelgroep. 

Digital Transformation

Online adverteren: ‘aandacht’ is een samenspel van uiting, context en persoon

Uit onderzoek leren we wat er in ons hoofd gebeurt als we advertenties online zien. Het is steeds duidelijker waarom sommige advertentie effectiever zijn.

Online advertising
Premium

Bobex neemt sectorgenoot Verbouwkosten over

Bobex, één van de grootste vergelijkingssites voor offertes bij bouw- en renovatiebedrijven in de Benelux, neemt Verbouwkosten BV over. Met de acquisitie versterkt Bobex naar eigen zeggen zijn positie in Nederland.

B2B Digital

Customer Data Platform voor mediabedrijven: zo blijf je relevant 

Mediabedrijven kunnen niet meer automatisch rekenen op een gretig publiek. Lees hoe je een Customer Data Platform inzet om relevant te blijven.  

Customer Engagement