Worden VR en AR net zo groot als de smartphone?
Nieuwe AR en VR-toepassingen buitelen over elkaar heen. Wat kunnen we nog verwachten? Een rondgang langs tien experts.
Nieuwe AR en VR-toepassingen buitelen over elkaar heen. Wat kunnen we nog verwachten? Een rondgang langs tien experts.
Klanten oriënteren zich vooral online. Een goede reden om te starten met social selling en meer nieuwe business binnen te halen
Door de massale switch naar online aankopen worden online influencers nog belangrijker voor merken. De influencer marketing trends voor 2021.
Happy Data Privacy Day! Een vooruitblik op de belangrijkste onderwerpen rondom privacy en de bescherming van persoonsgegevens die in 2021 zullen spelen.
Start-up MLX wil de content voor medisch onderwijs digitaliseren. Inmiddels sloten zich al vijf Nederlandse universiteiten aan.
Wat is de beste plek om een Call To Action te positioneren? Veel A/B testen levert een aantal duidelijke indicaties op. De vier beste posities in beeld.
Marketing attribution heeft betrekking op de specifieke acties die een klant uitvoert om zich te informeren over een product en op het overgaan tot actie (conversies). Een overzicht van de nieuwste ontwikkelingen.
Welke campagnes hebben het afgelopen jaar de meeste indruk gemaakt? Wie wist in 2020 ondanks of dankzij de huidige situatie te innoveren?
Share Of Search kan een goede indicatie zijn voor de brand power en marktaandeel. Maar: voorzichtigheid is geboden. Een kennismaking met SOS.
The Social CEO van Damian Corbet wil leidinggevenden inspireren om social media te omarmen. Een samenvatting van de belangrijkste inzichten uit het boek.
Beslissers praten liever niet met salesmensen en die trend zet door. Vier tips om je salesfunnel in te richten op online sales.
Master Data Management (MDM) kan een oplossing zijn voor het GDPR-proof houden van de klantenadministratie. Maar wat houdt MDM in? En hoe gebruik je deze oplossing het beste?
Met DN Capital investeert Ragnar Jongen vaak samen met andere venture capital fondsen. “Door verschillende toegevoegde waardes te combineren, vergroten we de kansen voor founders.”
Grote hoeveelheden data analyseren, iedereen doet het inmiddels. Maar dan…? Hoe zorg je ervoor dat data omgezet wordt in acties en meetbare resultaten?
Augmented Reality is de gimmick-status inmiddels ruim ontstegen. Van games tot mode: negen toepassingen waar we het komende jaar meer van gaan zien.