[Video] Digital Out Of Home: programmatic advertising
Een vijfdelige serie webisodes over actuele ontwikkelingen in de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 2: programmatic advertising.
Een vijfdelige serie webisodes over actuele ontwikkelingen in de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 2: programmatic advertising.
Wat worden de webdesign trends in 2021? Gaat er veel veranderen, of houden we vast aan tradities? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 10 experts.
2021 wordt het jaar van het merk. Meer dan ooit is een consistent merkimago van vitaal belang. Vijf brand-management trends op een rij.
In een drukke markt vinden ambitieuze bedrijven een manier om door het onkruid te dringen en boven hun concurrentie uit te torenen. Ze bloeien ondanks alle kansen, of het nu de populairste aanbieder van gepersonaliseerde traktaties wordt of de meest erkende ontwerper van outdoorkleding is, hun succes komt vaak voort uit dezelfde basis: een marketingstrategie die groei stimuleert. Dit eBook beschrijft growth marketing best practices voor kleine en middelgrote bedrijven, solopreneurs en ondernemers.
Denk bij de migratie van je website niet alleen aan SEO, maar ook aan het juist instellen van Google Analytics. Als checklist: 5 zaken die vaak fout gaan.
Ruim een jaar na de soft launch van BrandMR de vraag hoe je een nieuwe dienst neerzet in een markt met tamelijk grijze en traditionele dienstverleners.
Van de nieuwe Google Server-side tagging container is de publieke beta versie beschikbaar. Wat is server-side tracking? En wat zijn de voordelen?
De nieuwste generatie ransomware valt aan in drie fasen en maakt steeds meer slachtoffers. Een overzicht van mogelijke oplossingen voor elke fase.
Digital marketing is altijd in beweging. Nieuwe ontwikkelingen blijven elkaar opvolgen, maar deze worden steeds verfijnder én slimmer. Denk aan Marketing Automation en AI, wat marketeers in staat stelt in de huid te kruipen van potentiële klanten en waarmee gerichte en zelfs persoonlijke content mogelijk wordt gemaakt. Waar eerder vooral werd gefocust op een groot bereik, is het nu vooral de relevantie en het ‘begrijpen van de customer journey’, waarmee de grootste winst te behalen valt. Steeds meer marketeers zetten dan ook in op het inrichten van een gedetailleerde content marketing strategie. Lees snel verder en laat je inspireren door de mogelijkheden van deze nieuwe marketing funnel.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie over actuele ontwikkelingen in de Digital Out Of Home-markt. Vandaag de aftrap met een vooruitblik op 2021.
Impact-investeerder Ivonne Bojoh is mede-oprichter van fintech GoBear . Ze investeert alleen in start-ups die iets bijdragen aan de SDG’S van de VN.
De afstand tussen de digitale voorhoede en de achterblijvers bij B2B neemt toe, constateert de expertgroep Drivers of B2B E-commerce Growth van ShoppingTomorrow.
Hoe haal je meer waarde uit data ? En hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden. Volgens Gijs van Eysden van Google moet je je als decision maker niet laten afleiden door data gaps of blijven hangen in dat niet alle data toegankelijk is. Focus op de data die je nodig hebt om een probleem op te lossen. Hij gaat samen met Mark Ebergen van Searchresult in gesprek met Krijn Schuurman over waarde creëren uit de cloud via trendspotting, prediction en personalisation.
Neurowetenschapper Felice Verduyn – Van Weegen (health-investeerder LSP) vindt vooral de inhoud van de wetenschap en de snelheid van strategy consulting belangrijk.
Wat worden de social media trends in 2021? Bij welke kanalen liggen de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 11 experts.