More stories

SEA-marketeers 2021: improviseren met algoritmes

SEA-marketing verandert snel, vooral omdat veel taken geautomatiseerd worden. Dat neemt niet weg dat menselijke marketeers nog steeds het verschil kunnen maken. Door slim om te springen met algoritmes bijvoorbeeld.

Online marketing

Making virtual teams work: zó zet je slimme tools in om ook op afstand het beste uit je team te halen

In dit webinar gaan we in op de toekomst van het hybride werken, ook ná het COVID tijdperk. Hoe kun je effectief samenwerken in remote teams, je projecten ook op afstand goed opleveren en als team nog steeds een verlengstuk voor je klant zijn? Hoe zorg je er voor dat de bedrijfscultuur en communicatieniveaus goed blijven, en dat medewerkers zich niet geïsoleerd en te weinig betrokken voelen? 

B2B Digital

‘ Wat?’ is een van de duurste woorden in het bedrijfsleven

In de nabije toekomst zullen werknemers nog meer remote gaan werken dan nu. Een slechte verbinding of beroerde audio-kwaliteit wordt dan een kostenpost van belang.

Digital Transformation
Premium

Orderchamp: een bestelling per minuut op Black Friday

Online groothandel Orderchamp, waar fysieke en omnichannel retailers inkopen, verwerkte op piekmomenten een bestelling per minuut op Black Friday.

E-commerce

Start-up Cuurios zet data om in actie

In de zware industrie is het lastig samenwerken. Start-up Cuurios wil daar verandering in brengen. Goed nieuws: de eerste grote klant is binnen.   

Start-ups

De belofte van Machine Learning waarmaken – hoe haal je deze capability van je organisatie uit de speeltuin?

In deze video bespreken Douwe Treurniet van ProRail, Joris Valkonet van Microsoft en Robin van der Heijden van VIQTOR DAVIS waarom het bij slechts zo’n klein deel van deze projecten lukt om ze uit te rollen in de dagelijkse praktijk waar ze businesswaarde kunnen toevoegen. Wat maakt het zo lastig om de Machine Learning capability in je organisatie uit de speeltuin te halen en volwassen te maken? En hoe zorg je ervoor dat ideeën niet in de hoofden van medewerkers blijven zitten?

B2B Digital

Structureel testen draagt bij aan duurzame bedrijfsgroei

Veel organisaties noemen testen heel belangrijk, maar brengen dat niet in de praktijk. Hoe ontwikkel je een echte datagedreven testcultuur in je bedrijf? 

Digital Design

Zo verander je met artificial intelligence de customer- en agent experience binnen customer service

Tijdens dit webinar laat Terrence Hotting zien dat de snelle ontwikkelingen binnen AI en Machine Learning voor Customer Service interessante mogelijkheden bieden om zowel de customer- als agent experience te verbeteren. Hij gaat in op mogelijkheden als predictive routing, predictive engagement, automated forecasting and agent assist.

B2B Digital

Strategie: bepaal je volgende stap met een visuele Customer Journey

Het is goed om eens stil te staan bij wat nu ook alweer je doel is met je bedrijf. Een stoomcursus Strategie, met handige onderzoeksstappen en tools. 

Strategy

SEA-marketeers 2021: aan de slag met creatives

Google gaat stug door met automatiseren. Marketeers zullen moeten leren omgaan met minder invloed op inhoud en plaatsing van campagnes  

Search

De opkomst van het hybride werken zorgt voor nieuwe mogelijkheden. Hoe benut je deze?

Onze nieuwe normen definiëren werk als iets dat we doen, niet langer als een plek waar we heen gaan, en het toestaan van werken op afstand is nu een zakelijke noodzaak. Uit de ‘Post-pandemic Growth Opportunity Analysis of the Meetings Market June 2020’ blijkt dat het aantal remote werkenden met vijfhonderd procent gegroeid zal zijn in het post-COVID tijdperk. EPOS heeft samen met Frost en Sullivan een whitepaper ontwikkeld over het voorbereiden van je bedrijf op het hybride werken.

B2B Digital
Premium

De 13 ‘post-corona’ online advertising trends van 2021 [volgens 12 experts]

Wat worden de online advertising trends in 2021? Waar liggen online de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 12 experts.

Online advertising

Googles antwoord op Pinterest: Keen

Deze zomer introduceerde Google stilletjes een nieuw platform: Keen. Wordt Keen Googles Pinterest-killer? En hoe kun je Keen inzetten?

Social

Marie-José Hoefmans (Schluss): ‘Wij geven jou de controle over je data terug’

Over je persoonlijke data die je ooit ergens op internet hebt achtergelaten, heb je vaak geen controle meer. Dat moet anders, vindt Marie-José Hoefmans, medeoprichter van Schluss.

Privacy

Een B2B-relatie opbouwen vanachter je laptop, waar begin je?

Een waardevolle B2B relatie opbouwen vanuit je huiskamer, is een must  geworden. Maar, je hebt meer data nodig dan alleen je CRM of je ERP-systeem. Hoe begin je hiermee? 

Data