Personalisatie: juist in tijden van crisis en onzekerheid!
Het onderwerp personalisatie zakt weg in de investeringslijstjes voor 2021. Zonde, want juist personalisatie kan zorgen voor een wendbare en vooral klantgerichte marketingstrategie.
Het onderwerp personalisatie zakt weg in de investeringslijstjes voor 2021. Zonde, want juist personalisatie kan zorgen voor een wendbare en vooral klantgerichte marketingstrategie.
Documentaires zoals The Social Dilemma hebben geleid tot kritische consumenten waar het gaat om data. Building Blocks wil het vertrouwen terugwinnen door bedrijven bewust te maken hoe zij data in kunnen zetten om een lange termijn relatie aan te gaan met de consument.
De meerderheid van de werknemers kan geen goede beslissingen nemen gebaseerd op data. Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf echt ‘data-driven’ wordt?
New Skool Media telt 18 mediamerken, 20 marketeers en 20 redacteuren. Jaarlijks versturen zij honderden campagnes. In dit webinar leer je hoe deze uitgever via een gestructureerd aanpak alle medewerkers in staat stelt zelfstandig, eenvoudig en succesvol talloze gepersonaliseerde campagnes te versturen.
De EU en het VK liggen op ramkoers over de samenwerking in 2021. Dat heeft ook gevolgen voor het dataverkeer. Tips en advies voor de naderende Brexit.
Transport van goederen is complex en dat heeft gevolgen voor de tijd én de kosten van levering. Om facturatiechaos te voorkomen: drie aandachtspunten.
Data-driven zorg is goedkoper en efficiënter, maar vooral biedt het heel veel mogelijkheden voor zorg op maat. Minder versnippering van data is wel een voorwaarde.
SEA-marketing verandert snel, vooral omdat veel taken geautomatiseerd worden. Dat neemt niet weg dat menselijke marketeers nog steeds het verschil kunnen maken. Door slim om te springen met algoritmes bijvoorbeeld.
In dit webinar gaan we in op de toekomst van het hybride werken, ook ná het COVID tijdperk. Hoe kun je effectief samenwerken in remote teams, je projecten ook op afstand goed opleveren en als team nog steeds een verlengstuk voor je klant zijn? Hoe zorg je er voor dat de bedrijfscultuur en communicatieniveaus goed blijven, en dat medewerkers zich niet geïsoleerd en te weinig betrokken voelen?
In de nabije toekomst zullen werknemers nog meer remote gaan werken dan nu. Een slechte verbinding of beroerde audio-kwaliteit wordt dan een kostenpost van belang.
Online groothandel Orderchamp, waar fysieke en omnichannel retailers inkopen, verwerkte op piekmomenten een bestelling per minuut op Black Friday.
In de zware industrie is het lastig samenwerken. Start-up Cuurios wil daar verandering in brengen. Goed nieuws: de eerste grote klant is binnen.
In deze video bespreken Douwe Treurniet van ProRail, Joris Valkonet van Microsoft en Robin van der Heijden van VIQTOR DAVIS waarom het bij slechts zo’n klein deel van deze projecten lukt om ze uit te rollen in de dagelijkse praktijk waar ze businesswaarde kunnen toevoegen. Wat maakt het zo lastig om de Machine Learning capability in je organisatie uit de speeltuin te halen en volwassen te maken? En hoe zorg je ervoor dat ideeën niet in de hoofden van medewerkers blijven zitten?
Veel organisaties noemen testen heel belangrijk, maar brengen dat niet in de praktijk. Hoe ontwikkel je een echte datagedreven testcultuur in je bedrijf?
Tijdens dit webinar laat Terrence Hotting zien dat de snelle ontwikkelingen binnen AI en Machine Learning voor Customer Service interessante mogelijkheden bieden om zowel de customer- als agent experience te verbeteren. Hij gaat in op mogelijkheden als predictive routing, predictive engagement, automated forecasting and agent assist.