Hoe bescherm je organisaties tegen de volgende generatie ransomware?
De nieuwste generatie ransomware valt aan in drie fasen en maakt steeds meer slachtoffers. Een overzicht van mogelijke oplossingen voor elke fase.
De nieuwste generatie ransomware valt aan in drie fasen en maakt steeds meer slachtoffers. Een overzicht van mogelijke oplossingen voor elke fase.
Digital marketing is altijd in beweging. Nieuwe ontwikkelingen blijven elkaar opvolgen, maar deze worden steeds verfijnder én slimmer. Denk aan Marketing Automation en AI, wat marketeers in staat stelt in de huid te kruipen van potentiële klanten en waarmee gerichte en zelfs persoonlijke content mogelijk wordt gemaakt. Waar eerder vooral werd gefocust op een groot bereik, is het nu vooral de relevantie en het ‘begrijpen van de customer journey’, waarmee de grootste winst te behalen valt. Steeds meer marketeers zetten dan ook in op het inrichten van een gedetailleerde content marketing strategie. Lees snel verder en laat je inspireren door de mogelijkheden van deze nieuwe marketing funnel.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie over actuele ontwikkelingen in de Digital Out Of Home-markt. Vandaag de aftrap met een vooruitblik op 2021.
Impact-investeerder Ivonne Bojoh is mede-oprichter van fintech GoBear . Ze investeert alleen in start-ups die iets bijdragen aan de SDG’S van de VN.
De afstand tussen de digitale voorhoede en de achterblijvers bij B2B neemt toe, constateert de expertgroep Drivers of B2B E-commerce Growth van ShoppingTomorrow.
Hoe haal je meer waarde uit data ? En hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden. Volgens Gijs van Eysden van Google moet je je als decision maker niet laten afleiden door data gaps of blijven hangen in dat niet alle data toegankelijk is. Focus op de data die je nodig hebt om een probleem op te lossen. Hij gaat samen met Mark Ebergen van Searchresult in gesprek met Krijn Schuurman over waarde creëren uit de cloud via trendspotting, prediction en personalisation.
Neurowetenschapper Felice Verduyn – Van Weegen (health-investeerder LSP) vindt vooral de inhoud van de wetenschap en de snelheid van strategy consulting belangrijk.
Wat worden de social media trends in 2021? Bij welke kanalen liggen de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 11 experts.
Het onderwerp personalisatie zakt weg in de investeringslijstjes voor 2021. Zonde, want juist personalisatie kan zorgen voor een wendbare en vooral klantgerichte marketingstrategie.
Documentaires zoals The Social Dilemma hebben geleid tot kritische consumenten waar het gaat om data. Building Blocks wil het vertrouwen terugwinnen door bedrijven bewust te maken hoe zij data in kunnen zetten om een lange termijn relatie aan te gaan met de consument.
De meerderheid van de werknemers kan geen goede beslissingen nemen gebaseerd op data. Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf echt ‘data-driven’ wordt?
New Skool Media telt 18 mediamerken, 20 marketeers en 20 redacteuren. Jaarlijks versturen zij honderden campagnes. In dit webinar leer je hoe deze uitgever via een gestructureerd aanpak alle medewerkers in staat stelt zelfstandig, eenvoudig en succesvol talloze gepersonaliseerde campagnes te versturen.
De EU en het VK liggen op ramkoers over de samenwerking in 2021. Dat heeft ook gevolgen voor het dataverkeer. Tips en advies voor de naderende Brexit.
Transport van goederen is complex en dat heeft gevolgen voor de tijd én de kosten van levering. Om facturatiechaos te voorkomen: drie aandachtspunten.
Data-driven zorg is goedkoper en efficiënter, maar vooral biedt het heel veel mogelijkheden voor zorg op maat. Minder versnippering van data is wel een voorwaarde.