Deep learning met de Amazon DeepLens
Met de AWS DeepLens kun je camerabeelden slim verwerken en daar acties op baseren. Hoe werkt dit? En welke toepassingen zijn er te bedenken?
Met de AWS DeepLens kun je camerabeelden slim verwerken en daar acties op baseren. Hoe werkt dit? En welke toepassingen zijn er te bedenken?
Lastig bij koop en verkoop van een onlinebedrijf: ‘ winst’ is een schimmig begrip. Een korte uitleg van de belangrijkste winst-definities
Angel-investeerder Marc Wesselink over zijn focus, zijn fouten en de rode draad in al zijn investeringen. ‘Ik heb een hekel aan unicorns’
Digitale transformatie is een zaak van interne teams, aangevuld met specialisten, aldus Ben Reineke, co-founder van TwentySeven.
Een syndicaat van angel investors; dat was in Nederland nog onontgonnen terrein, ontdekte Frank Appeldoorn in 2017. En dat terwijl er een valley of death bestaat voor startups die financiering zoeken tussen een paar ton en een miljoen.
De combinatie van machine learning en big data maakt advertising op maat mogelijk en brengt nieuwe klanten beter in kaart.
Recent startte Google ook in Nederland met gratis Shopping resultaten. De volgende stap is versnelde uitrol van Shopping Actions
Facebook is een goede keuze voor elke fase van de marketingfunnel. Maar hoe zet je advertising in? En wat zijn de best practices?
SEO draait meer en meer om het beantwoorden van de vragen van sitebezoekers. Artificial Intelligence kan helpen om die vragen te identificeren en je content optimaal bij te schaven.
De keuze van uw Content Management Systeem (CMS) is tegenwoordig van veel groter belang dan ooit tevoren. Een traditioneel CMS werkte in het verleden goed omdat het alleen gegevens hoefde te beheren en deze op één platform hoefde te presenteren: een browser op internet. Destijds ging efficiëntie boven flexibiliteit. De wereld is echter drastisch veranderd en het publiceren van alleen content op een website is niet langer voldoende.
Op Chinese platformen is verkopen via livestreams een hit. Workshop legt je uit hoe je er nu al mee aan de slag kan.
China is met e-commerce veel verder dan Europa en zelfs de VS. Wat zijn de best practices? En hoe kunnen we het tij keren?
De datarevolutie is alweer een stap verder dan het gebruik van alleen standaard gegevens. De analyse van Dark Data – […]
Steeds vaker blijkt dat buyer personas een cruciaal onderdeel vormen voor succesvolle content marketing. Werken met deze gedetailleerde klantprofielen blijkt dé succesfactor voor een hoger rendement op marketing investeringen. Waarom? Met buyer personas ben je in staat om klantgerichter te werken, je marketingkosten te drukken, je marketing automation en email marketing naar een hoger te niveau tillen en daardoor meer te leads genereren. Onderzoek door Forrester geeft aan dat 86 procent van best-presterende organisaties gebruik maakt van personas voor hun go-to-market strategie. In deze whitepaper delen we de “vijf stappen naar de ontwikkeling van buyer personas”.
Het tijdperk van de pageviews is voorbij. Een review van de nieuwe features in GA4