More stories

Deep learning met de Amazon DeepLens

Met de AWS DeepLens kun je camerabeelden slim verwerken en daar acties op baseren. Hoe werkt dit? En welke toepassingen zijn er te bedenken?

Security

Wat is nu écht de winst van een webshop?

Lastig bij koop en verkoop van een onlinebedrijf: ‘ winst’  is een schimmig begrip. Een korte uitleg van de belangrijkste winst-definities 

Start-ups

Marc Wesselink: ‘De echte brandstof voor innovatie is ondernemerschap’

Angel-investeerder Marc Wesselink over zijn focus, zijn fouten en de rode draad in al zijn investeringen. ‘Ik heb een hekel aan unicorns’ 

Start-ups

Ben Reineke (Twentyseven) ‘Ontwikkeling corporates vraagt om een nieuw specialized agency-model.’

Digitale transformatie is een zaak van interne teams, aangevuld met specialisten, aldus Ben Reineke, co-founder van TwentySeven.

Strategy

Frank Appeldoorn (Arches Capital): ‘Wij zijn angels die als een VC te werk gaan’

Een syndicaat van angel investors; dat was in Nederland nog onontgonnen terrein, ontdekte Frank Appeldoorn in 2017. En dat terwijl er een valley of death bestaat voor startups die financiering zoeken tussen een paar ton en een miljoen.

Venture

Hoe machine learning online adverteren relevanter maakt

De combinatie van machine learning en big data maakt advertising op maat mogelijk en brengt nieuwe klanten beter in kaart.

Online advertising

Google Shopping Actions: van zoekmachine naar marketplace

Recent startte Google ook in Nederland met gratis Shopping resultaten. De volgende stap is versnelde uitrol van Shopping Actions 

Marketplaces
Premium

Hoe zet je full funnel advertising in via Facebook?

Facebook is een goede keuze voor elke fase van de marketingfunnel. Maar hoe zet je advertising in? En wat zijn de best practices?

Social

AI-tools om je SEO te verbeteren

SEO draait meer en meer om het beantwoorden van de vragen van sitebezoekers. Artificial Intelligence kan helpen om die vragen te identificeren en je content optimaal bij te schaven. 

SEO

De ultieme gids voor het selecteren van een headless CMS

De keuze van uw Content Management Systeem (CMS) is tegenwoordig van veel groter belang dan ooit tevoren. Een traditioneel CMS werkte in het verleden goed omdat het alleen gegevens hoefde te beheren en deze op één platform hoefde te presenteren: een browser op internet. Destijds ging efficiëntie boven flexibiliteit. De wereld is echter drastisch veranderd en het publiceren van alleen content op een website is niet langer voldoende.

B2B Digital

Workshop: Aan de slag met live commerce

Op Chinese platformen is verkopen via livestreams een hit. Workshop legt je uit hoe je er nu al mee aan de slag kan.

Social

China: lessen van de absolute e-commerce koploper

China is met e-commerce veel verder dan Europa en zelfs de VS. Wat zijn de best practices? En hoe kunnen we het tij keren? 

China

Dark Data: de veelbelovende stap na Big Data

De datarevolutie is alweer een stap verder dan het gebruik van alleen standaard gegevens. De analyse van Dark Data – […]

Data

De vijf concrete stappen naar de ontwikkeling van buyer personas

Steeds vaker blijkt dat buyer personas een cruciaal onderdeel vormen voor succesvolle content marketing. Werken met deze gedetailleerde klantprofielen blijkt dé succesfactor voor een hoger rendement op marketing investeringen. Waarom? Met buyer personas ben je in staat om klantgerichter te werken, je marketingkosten te drukken, je marketing automation en email marketing naar een hoger te niveau tillen en daardoor meer te leads genereren. Onderzoek door Forrester geeft aan dat 86 procent van best-presterende organisaties gebruik maakt van personas voor hun go-to-market strategie. In deze whitepaper delen we de “vijf stappen naar de ontwikkeling van buyer personas”.

B2B Digital

De toekomst van Google Analytics: GA4

Het tijdperk van de pageviews is voorbij.  Een review van de nieuwe features in GA4

SEO