More stories

Klaar met de overhead in je digitale team?

En wil je dat de focus van Agile weer komt te liggen bij waar Agile ooit mee begonnen is: het toevoegen van waarde? In dit webinar gaan we in op hoe je dit voor je organisatie voor elkaar kunt krijgen.Steeds meer bedrijven hebben eigen ontwikkelteams en zeker corporates hebben steeds vaker genoeg specialisten in huis. Zij zijn volwassener geworden en willen slechts een deel van de zaken uitbesteden. De ontwikkeling van corporates vraagt ook om een nieuwe manier van werken agencies.

B2B Digital

Met deze LinkedIn Ads Funnel realiseer je meer leads

Adverteren op LinkedIn is duurder dan bijvoorbeeld op Facebook of Instagram. Maar een goed ingerichte funnel op LinkedIn kan als […]

Social

Concurrent maakt inbreuk op je website: wat te doen?

Wat als een concurrent inbreuk maakt op je site? Hoe kun je direct actie ondernemen? En hoe voorkom je dat de kosten de pan uit rijzen?

Search

Het nut van marketing technologie

Marketingmanagers kunnen het potentieel van marketingtechnologie nog niet volop benutten. Waarschijnlijk is het beter om de impact op klantervaring voorop te stellen.

Online advertising

Faceted navigation: oog voor gebruiker én zoekmachine

Faceted navigation is vooral voor grote productsites van vitaal belang. Tips en tricks om de SEO-instellingen te verbeteren.

SEO

De 22 ‘post-corona’ content marketing trends van 2021 [VOLGENS 20 EXPERTS]

Hoe ontwikkelt content marketing zich in 2021? En hoe ga je het beste om met content in het ‘nieuwe normaal’? Onze experts signaleren in totaal 22 content marketing trends die in 2021 belangrijk zullen zijn. Zeker in een ‘post pandemic world’. Het is weer een aardige ‘long read’. En uiteraard kun je hem ook beluisteren als podcast.

HubSpot

De voordelen van een zelf samengesteld Digital Experience Platform

Een Digital Experience Platform is een toekomstgerichte keuze. Hoe stel je een DXP samen zonder je eerdere keuzes af te moeten schrijven?

E-commerce platforms

Antwoord op de belangrijkste vragen over Customer Data Platforms (CDP’s)

Zakelijke kopers en consumenten verwachten dat je weet wie ze zijn, wat hun aankoophistorie is en aan welke producten of diensten zij behoefte op welk moment. Een gepersonaliseerde klantbeleving is steeds vaker een kritische succesfactor voor het genereren van new business en het behouden van bestaande klanten. Een Customer Data Platform (CDP) kan je hierbij ondersteunen. Fingerspitz heeft drie Industry experts van Kleertjes.com, EDC Internet en TOTO gevraagd naar hun visie op het gebruik van een CDP.

B2B Digital

‘Voor een grootschalige inzet van AI is meer transparantie broodnodig’

De mogelijkheden van AI zijn zo fenomenaal dat een breed debat over de inzet van AI hard nodig is. Bij bij bedrijven, maar ook in de maatschappij.

Disruptie

Best practices voor personalisatie met Magento Commerce

Deze whitepaper beantwoord de belangrijkste vragen over personalisatie met het Magento Commerce platform. Welke mogelijkheden biedt Magento Commerce zodat je zelf direct aan de slag kan met personalisatie? Hoe gebruik je klantsegmenten en hoe koppel je hier gepersonaliseerde acties aan? Je leest er alles over in deze whitepaper. Daarnaast bevat de whitepaper zes praktijkvoorbeelden van personalisatie met Magento Commerce.

B2B Digital

Conversie: zo haal je de opstartfouten uit je digitale initiatief

Het aantal nieuwe digitale initiatieven is nog nooit zo groot geweest. Waar moet je vanuit conversie-oogpunt op letten bij je verkoopsite?

Conversie

Deep learning met de Amazon DeepLens

Met de AWS DeepLens kun je camerabeelden slim verwerken en daar acties op baseren. Hoe werkt dit? En welke toepassingen zijn er te bedenken?

Security

Wat is nu écht de winst van een webshop?

Lastig bij koop en verkoop van een onlinebedrijf: ‘ winst’  is een schimmig begrip. Een korte uitleg van de belangrijkste winst-definities 

Start-ups

Marc Wesselink: ‘De echte brandstof voor innovatie is ondernemerschap’

Angel-investeerder Marc Wesselink over zijn focus, zijn fouten en de rode draad in al zijn investeringen. ‘Ik heb een hekel aan unicorns’ 

Start-ups

Ben Reineke (Twentyseven) ‘Ontwikkeling corporates vraagt om een nieuw specialized agency-model.’

Digitale transformatie is een zaak van interne teams, aangevuld met specialisten, aldus Ben Reineke, co-founder van TwentySeven.

Strategy