‘Voor een grootschalige inzet van AI is meer transparantie broodnodig’
De mogelijkheden van AI zijn zo fenomenaal dat een breed debat over de inzet van AI hard nodig is. Bij bij bedrijven, maar ook in de maatschappij.
De mogelijkheden van AI zijn zo fenomenaal dat een breed debat over de inzet van AI hard nodig is. Bij bij bedrijven, maar ook in de maatschappij.
Deze whitepaper beantwoord de belangrijkste vragen over personalisatie met het Magento Commerce platform. Welke mogelijkheden biedt Magento Commerce zodat je zelf direct aan de slag kan met personalisatie? Hoe gebruik je klantsegmenten en hoe koppel je hier gepersonaliseerde acties aan? Je leest er alles over in deze whitepaper. Daarnaast bevat de whitepaper zes praktijkvoorbeelden van personalisatie met Magento Commerce.
Het aantal nieuwe digitale initiatieven is nog nooit zo groot geweest. Waar moet je vanuit conversie-oogpunt op letten bij je verkoopsite?
Met de AWS DeepLens kun je camerabeelden slim verwerken en daar acties op baseren. Hoe werkt dit? En welke toepassingen zijn er te bedenken?
Lastig bij koop en verkoop van een onlinebedrijf: ‘ winst’ is een schimmig begrip. Een korte uitleg van de belangrijkste winst-definities
Angel-investeerder Marc Wesselink over zijn focus, zijn fouten en de rode draad in al zijn investeringen. ‘Ik heb een hekel aan unicorns’
Digitale transformatie is een zaak van interne teams, aangevuld met specialisten, aldus Ben Reineke, co-founder van TwentySeven.
Een syndicaat van angel investors; dat was in Nederland nog onontgonnen terrein, ontdekte Frank Appeldoorn in 2017. En dat terwijl er een valley of death bestaat voor startups die financiering zoeken tussen een paar ton en een miljoen.
De combinatie van machine learning en big data maakt advertising op maat mogelijk en brengt nieuwe klanten beter in kaart.
Recent startte Google ook in Nederland met gratis Shopping resultaten. De volgende stap is versnelde uitrol van Shopping Actions
Facebook is een goede keuze voor elke fase van de marketingfunnel. Maar hoe zet je advertising in? En wat zijn de best practices?
SEO draait meer en meer om het beantwoorden van de vragen van sitebezoekers. Artificial Intelligence kan helpen om die vragen te identificeren en je content optimaal bij te schaven.
De keuze van uw Content Management Systeem (CMS) is tegenwoordig van veel groter belang dan ooit tevoren. Een traditioneel CMS werkte in het verleden goed omdat het alleen gegevens hoefde te beheren en deze op één platform hoefde te presenteren: een browser op internet. Destijds ging efficiëntie boven flexibiliteit. De wereld is echter drastisch veranderd en het publiceren van alleen content op een website is niet langer voldoende.
Op Chinese platformen is verkopen via livestreams een hit. Workshop legt je uit hoe je er nu al mee aan de slag kan.
China is met e-commerce veel verder dan Europa en zelfs de VS. Wat zijn de best practices? En hoe kunnen we het tij keren?