De Customer Service Experience Piramide: service als driver voor sales
Online business vraagt om uitstekende interactie met je klanten. Met de Customer Service Experience Piramide kun je de service die je wilt bieden, inregelen op elk niveau.
Online business vraagt om uitstekende interactie met je klanten. Met de Customer Service Experience Piramide kun je de service die je wilt bieden, inregelen op elk niveau.
De meest succesvolle bedrijven van tegenwoordig begrijpen het belang van het creëren van een datacultuur waarin iedereen zich gemachtigd voelt om data te analyseren om nieuwe inzichten te vinden. Een belangrijke succesfactor voor een datacultuur is dat het senior management van data een prioriteit heeft gemaakt voor het hele bedrijf. Toch is de transitie naar een datagedreven organisatie een grote verschuiving en verandering. Voor iedereen in het bedrijfsleven, met name grote bedrijven, is het ongelooflijk moeilijk om de ethos en waarden van een heel bedrijf te veranderen. In een onderzoek door NewVantage Partners meldde slechts 40 procent van de leidinggevenden succes bij het implementeren van een ‘datagestuurde’ cultuur. Hier is dus duidelijk sprake een aanzienlijke barrière. En die barrière is het verkrijgen van een buy-in van de C-suite blijkt uit onderzoek van Forrester Consulting.
Angel investor Christina Caljé breekt een lans voor inclusiviteit in de wereld van tech startups. “Een economische incentive zou vrouwen helpen en meer variatie in etniciteit creëren.”
De Vereniging voor zakelijke B2B informatie begint een rechtszaak tegen de Kamer van Koophandel (KVK) wegens een ‘onrechtmatig beroep op het databankenrecht’.
De lockdowns waren een flinke aanslag op de supply chain van multinationals maar ook van lokale bedrijven. Hoe kan het beter? Vier adviezen.
Is internet met alle privacyschendingen niet heel anders uitgepakt dan het oorspronkelijk de bedoeling was? Internetpionier Dirk-Willem van Gulik weigert om er somber van te worden.
Het doorlopen van een digitale transformatie is geen eenvoudige opgave. Het kennen én begrijpen van de mogelijke valkuilen die een succesverhaal kunnen maken of breken is essentieel! Johanna Alverez van Barceló Hotel Group neemt ons mee op de digitale transformatie reis die Barceló Hotel Group heeft gemaakt en nog steeds doormaakt. Joanna gaat in op de drie cruciale redenen waarom een digitale transformatie kan mislukken en geeft je tips hoe je dit kunt voorkomen en de concurrentie voor kunt blijven. Belangrijkste tip: Start met data transformatie!
Je social-campagne gaat pas vliegen als deze het delen waard is. Een tripje langs iconische voorbeelden die hoog scoren op de geil-grof-grappig-schaal.
De transitie naar digitalisering verloopt bij B2B-bedrijven trager dan in de B2C-markt. Hoe komt dat? En hoe kan het beter?
Amper 12 jaar na de introductie van de eerste Tesla, lijkt de doorbraak van de elektrische auto definitief. De belangrijkste aspecten van elektrisch rijden in Europa.
Een online zelfhulptool voor mensen die ontslagen worden, maar ook de inzet van virtuele assistenten. Corona fungeert als aanjager van innovatie in de juridische wereld.
Podcasts trekken alleen al in Nederland zo’n 5 miljoen luisteraars. Hoe zorg je ervoor dat je podcasts gevonden worden in Google?
Marketeers jagen te vaak met dezelfde tactieken op dezelfde mensen. E-mails werkte totdat spam de inbox verstopte. Content marketing werkte totdat iedereen content ging publiceren, SEA werkte totdat het overspoeld werd met nieuwe spelers die om aandacht schreeuwden en er grof geld werd betaald voor advertenties. Naarmate de behoefte aan prestaties blijft stijgen, neemt ook de status van account based marketing (ABM) toe, vooral in de B2B-sfeer.
Skoon koppelt vraag en aanbod van zware accu’s. Skoon-oprichter Peter Paul van Voorst tot Voorst: ‘voor onze software was corona een zegen’.
Van alle CMO’s gaat 66% meer spenderen aan SEA. Daarbij ligt het risico op overinvestering op de loer. Het levert maar beperkt extra omzet op.