Podcast Shaping the Future: inclusiviteit in algoritmes
Het tegengaan van ‘bias’ en het actief bevorderen van inclusiviteit in algoritmes zijn nodig voor een verantwoord gebruik van deze technologie: een gesprek.
Het tegengaan van ‘bias’ en het actief bevorderen van inclusiviteit in algoritmes zijn nodig voor een verantwoord gebruik van deze technologie: een gesprek.
Naar aanleiding van de Re:publica-conferentie in Berlijn een blik op de rol van AI op in arbeidswereld, zowel nu als in de nabije toekomst.
Omniwind onwikkelt verticale-as-windturbines om duurzame windenergie naar stedelijke en landelijke gebieden te brengen waar staande molens lastig zijn.
Van pandemie tot AI: de IT-systemen van online ondernemers hebben wat te verduren. Besteed daarom wat niet je core business is uit aan een specialist.
Conversion API biedt aanzienlijke voordelen ten opzichten van pixels, waaronder dat Conversion API de mogelijkheid biedt om privacyvriendelijker te werken.
Graduate Entrepeneur werd opgericht door studenten en alumni uit Delft en Rotterdam. Het begon klein (‘pre-seed’) maar is inmiddels flink gegroeid.
Een sterke bedrijfscultuur helpt je om de tevredenheid, betrokkenheid en motivatie van je medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Dat doe je zo.
Generatieve AI en Large Language Models: onmisbare marketingtool of experiment met toekomstpotentieel? In gesprek met Lee Boonstra en Saskia Nijs.
Bereid je voor op de autonome toekomst van B2B e-Commerce en download nu dit gratis Digital Trends Report.
Google’s Search Generative Experience: wat is de impact op SEO en hoe blijf je aan de top? (Antwoord: maak gebruik van je unieke menselijke kwaliteiten).
‘Headless’ had al flinke impact had op de contentoperatie. Met generatieve AI komt daar nog een schepje bovenop. Wat is de toekomst van contentmanagement?
Marketing was altijd al datagestuurd en vol repetitieve processen. Juist daarom staan we aan de start van een door technologie aangedreven revolutie.
Steeds vaker krijgen bureaus de vraag of men iets moet met ‘thought leadership’ en ‘branded search’. In dit artikel ga ik op op het hoe en waarom.
Plurana ontstond als ‘spin-off’ van een project rond culturele graphics. Het ondersteunt grafisch ontwerpers in het maken van patronen en prints.
AI-oplossingen kunnen alleen werken met de juiste input. Verkeerde of te weinig gegevens zijn een probleem, maar ook te veel of te eenzijdige data.