B2B e-commerce trends 2023: een autonome toekomst
Bereid je voor op de autonome toekomst van B2B e-Commerce en download nu dit gratis Digital Trends Report.
Bereid je voor op de autonome toekomst van B2B e-Commerce en download nu dit gratis Digital Trends Report.
Google’s Search Generative Experience: wat is de impact op SEO en hoe blijf je aan de top? (Antwoord: maak gebruik van je unieke menselijke kwaliteiten).
‘Headless’ had al flinke impact had op de contentoperatie. Met generatieve AI komt daar nog een schepje bovenop. Wat is de toekomst van contentmanagement?
Marketing was altijd al datagestuurd en vol repetitieve processen. Juist daarom staan we aan de start van een door technologie aangedreven revolutie.
Steeds vaker krijgen bureaus de vraag of men iets moet met ‘thought leadership’ en ‘branded search’. In dit artikel ga ik op op het hoe en waarom.
Plurana ontstond als ‘spin-off’ van een project rond culturele graphics. Het ondersteunt grafisch ontwerpers in het maken van patronen en prints.
AI-oplossingen kunnen alleen werken met de juiste input. Verkeerde of te weinig gegevens zijn een probleem, maar ook te veel of te eenzijdige data.
Zes DDMA-experts over hun verwachtingen rond de invloed van Generatieve AI en Large Language Models op verschillende marketingdisciplines.
We zijn doorgeschoten in de angst voor reclame naast ongepaste content. Omdat we te voorzichtig zijn wordt er te veel uitgesloten.
Naar aanleiding van SXSW een grondige blik op de techwereld: over AI, psychedelica en ons brein en over de juichstemming en weinige kritische noten.
SXSW 2023 is alweer een tijdje geleden. Tijd om met vakgenoten die erbij waren de balans op te maken. Deel 1 met Gerson Veenstra van EenVandaag.
De gevaren van AI en Large Language Models zijn aanzienlijk: misinformatie, auteursrecht, milieulast, plus de AVG en je eigen juridische aansprakelijkheid.
Overstock in de mode-industrie zorgt voor verspilling en vervuiling. Otrium koopt overstock op én helpt partners slimmer in te kopen met behulp van data.
Het Nederlandse bedrijf Skantrae is vanwege een verbreding van haar portfolio genoodzaakt om de digitale klantreis te herzien. Met bouwmarkten, groothandels en zzp’ers als klant wil het houtbedrijf, dat vooral bekend is om zijn deuren, een eigentijds pakket aan tools aanbieden om haar assortiment te ontsluiten. Hoe start je zo’n proces? Frank van Putten vertelt er meer over bij Digital Marketing TV.
Voor B2B-shops met verouderde techniek is omschakelen lastig: het brengt kosten en risico’s. Replatformen is de migratie naar een toekomstbestendig systeem.