Zakelijke relatietherapie: de complexiteit van ‘customer experience’ in B2B
Aan alle relaties moet je blijven werken om ze in stand te houden. Zeker bij B2B-klantrelaties kan dat vaak lastig zijn. Hier wat B2B-relatietherapie.
Aan alle relaties moet je blijven werken om ze in stand te houden. Zeker bij B2B-klantrelaties kan dat vaak lastig zijn. Hier wat B2B-relatietherapie.
Het verlaten van third-party data en de focus op first-party data zorgen dat de potentie van second-party data vaak vergeten wordt.
Orderchamp heeft haar eerste offline locatie met Orderchamp World geopend bij TICA Aalsmeer. Retailers kunnen hierdoor tientallen nieuwe merken, die eerder alleen online verkrijgbaar waren via TICA x Orderchamp, nu ook zien, voelen en direct inkopen.
Wat precies geldt als persóónsgegevens is lang niet altijd duidelijk. Een aantal gerechtelijke uitspraken bieden meer helderheid en toetsingsregels.
Rond generatieve AI spelen ethische zorgen. De ethische grenzen van ChatGPT zijn echter duidelijker die van Google Search. Deel 2.
Rond generatieve AI spelen ethische zorgen. Uit tests blijkt echter dat de ethische grenzen van ChatGPT duidelijker zijn dan die van Google Search.
NEXTdriver analyseert data van vrachtwagenchauffeurs en helpt hen daarmee beter, veiliger en efficiënter te rijden.
Composable Commerce is lastig omdat overal aparte oplossingen voor zijn. ‘Accelerators’ bieden een brug tussen een monoliet en volledig open Composable.
Nogal wat organisaties staan in overlevingsstand en richten zich op bezuinigingen. Een fundamentele financiële strategie brengt weer ruimte voor groei.
Ook de technologie voor online betalingen draagt bij aan CO2-uitstoot. Hoeveel draagt Nederland bij en wat kan de betaalindustrie doen in positieve zin?
Renkse Hoekstra van Friesland Campina over het overbruggen van de kloof tussen de data- en businesskant: houd als dataexpert het einddoel voor ogen.
Ook bij B2B-leadgeneratie kan AI helpen, namelijk op het gebied van chatbots, ‘lead scoring’, personalisatie, campagneoptimalisatie en e-mailmarketing.
AI en Natural Language Processing kun je inzetten om recensies van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in wat je sterke en zwakkere punten zijn.
Datakluis is een initiatief om de controle over onze gegevens te herwinnen. De data zitten in een kluis en alleen de consument zelf heeft de sleutel.
De kenmerken van blockchain-technologie kunnen worden ingezet om transparantie en samenwerking in CO2-compensatie en natuurherstel te bevorderen.