More stories

De arbeidsmarkt staat in brand! Wat nu?

Krapte op de arbeidsmarkt! Trek desondanks de juist mensen dankzij creatievere werving: minder cv’s, meer video. Lees hier de tips en beluister de podcast.

Recruitment

Starten met account-based marketing in vijf simpele stappen

Van inbound marketing (leads via brede campagnes) naar account-based marketing (gericht potentiële klanten zoeken). Begin ermee in vijf stappen.

Strategy

Maak van je merk een personality

Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend.

Customer Loyalty

Conversational marketing: converteren door converseren

Vodafone, Ziggo, Pon en Thomas Cook zetten conversational marketingcampagnes in. Met slimme AI en interactief design zorgen ze voor een betere klantrelatie.

Dialogue Marketing

Personalisatie-acties als succesformule in Tour de France campagne

Tienduizenden interacties vanuit 141 landen. De gepersonaliseerde campagne rond Team Jumbo-Visma zorgde tijdens de Tour de France wereldwijd voor buzz.

Social

Blijere medewerkers bij de klantenservice met automatisering die om hén draait

Bij de klantenservice is de tevredenheid van medewerkers vaak laag. Ondoordachte automatisering speelt een grote rol. Meer aandacht voor de medewerker.

Customer Service

Hyperautomation: conversational AI is het gesprek van de toekomst (3/5)

Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.

Innovatie

De toekomst van Journey Orchestration

Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.

Customer Experience

Product vs. emotie

De ondergang van de Super League was niets nieuws: herinnert u zich Sport7 nog? De les: vergeet nooit de emotionele lading van een product.

Strategy

De operationele impact van D2C voor de groothandel: de klantenservice (2/3)

Voor groothandels liggen er kansen voor directe verkoop aan consumenten (D2C), maar de operationele impact is groot. Deel 2: de klantenservice.

E-commerce

Messaging: onmisbaar kanaal in 2021

Messaging is populairder geworden door de lockdowns. Twee voorbeelden uit de praktijk tonen hoe messaging leidde tot grotere klanttevredenheid.

Marketing

Twaalf tips voor meer Instagram-volgers

Bedrijven gebruiken Instagram als marketingtool. Volgers verwerven is daarom belangrijk. Ontdek twaalf tips voor meer volgers op Instagram. 

Marketing

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

Bedrijven die in het nieuws komen worden vaker vertrouwd, hebben beter bezochte websites en groeien daardoor sneller. Leer denken als een journalist en verbeter zo de PR van je bedrijf.

Media

Nog één dag te lezen! De averechtse werking van pushen  

De aanhouder wint maar teveel aandringen roept weerstand op. Hoe zit dat? En hoe kun je consumenten benaderen zonder ze tegen de haren in te strijken?

Communicatie

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing