More stories

Contentmarketing voor B2B: Hoe het moet en wat er vaak (toch) misgaat

Een goede contentstrategie bij B2B vereist content die écht interessant en onderscheidend is, maar ook goede verspreiding en een consistente aanpak.

Contentmarketing

Zo zet je Affiliate Marketing effectief in

Affiliate Marketing kan een interessante omzet-booster zijn. Verschillende modellen om het middel effectief in te zetten. 

Marketplaces

Impact pandemie en meer inzichten uit de ‘Content Marketing benchmarks en trends Insights 2021’

Waar gaan we met contentmarketing naartoe na corona? Cijfers en inzichten uit het jaarlijkse B2C Content Marketing Benchmarks-onderzoek.

Contentmarketing
Premium

Online marketingbureau Pure Minds lanceert nieuw video contentbureau Sunny Side Up

Per 5 oktober 2021 gaat Sunny Side Up van start als zelfstandig video contentbureau. Het bedrijf maakt videocontent toegankelijk voor online marketingcampagnes van kleine en grote bedrijven in heel Nederland.

Contentmarketing

B2B leads genereren: vijf stappen naar succesvolle content

Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.

Contentmarketing

Videomanager Francine Bout (ANWB): ‘Geld verdienen met onze video’s is niet het doel’

Het YouTube kanaal van de ANWB groeide naar ruim 40.000 abonnees. Online Video Manager Francine Bout over ANWB’s contentstrategie.

Marketing

Erica Renkema (Chateau Meiland): ‘De webshop komt eraan’

De Meilandjes zijn razend populair. Wat is het ondernemersverhaal achter de familie? Erica Renkema – het ondernemersbrein – deelt het verhaal.

Entertainment

Waarom videomarketing juist nu cruciaal is

Google lijkt video steeds vaker bóven tekstuele resultaten te plaatsen. Voor de SEO van video zijn Key Moments een belangrijke ontwikkeling.

Video

Start-up ShoutOut.vip: persoonlijke boodschap van een BN’ er

Een persoonlijke boodschap van een BN’er als felicitatie of als motivatie-speech. Er zit een markt in ShoutOuts, zeker met de juiste automatisering.

Start-ups

Waarom het zo belangrijk is om je DXP te evalueren

Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?

Digital Experience Platform

Richt je webwinkel ook in voor browsende shoppers: met contentmarketing

Op het browsende winkelpubliek zijn fysieke winkels wel ingericht, maar webwinkels vaak niet. Met contentmarketing haal je online ‘rondkijkers’ naar je toe.

Contentmarketing

Maak van je website een leadgenerator

Ook B2B-bedrijven maken meer werk van online sales en van het binnenhalen van leads. Zeven stappen om via je website meer en betere leads te genereren. Belangrijk: trek je salesteam er vooral al bij in de ontwerpfase.

HubSpot

Marthijn Pieters (Online Seminar): ‘Door corona echt booming’

Webinars zijn niet meer weg te denken uit de communicatiemix. Marthijn Pieters (CEO Online Seminar) vertelt welke kansen er voor bedrijven liggen.

Contentmarketing

Hoe optimaliseer je e-mailnieuwsbrieven voor meer zichtbaarheid?

Zet je e-mailmarketing in voor je bedrijf? Ontdek de tips waarmee je de content van e-mail nieuwsbrieven optimaliseert, waardoor het bereik vergroot.  

Marketing automation

Karwei: Effectiever online adverteren met collaborative ads

Meer online kopers, meer online verkopers, én meer privacy. Hoe krijg je producten bij de juiste doelgroep? Een campagne van Karwei laat zien hoe het kan.

Online advertising