More stories

Karwei: Effectiever online adverteren met collaborative ads

Meer online kopers, meer online verkopers, én meer privacy. Hoe krijg je producten bij de juiste doelgroep? Een campagne van Karwei laat zien hoe het kan.

Online advertising
Premium

SEO en content marketing activiteiten NS International ook naar Mindshare.Greenhouse

Alle SEO en content marketing activiteiten van NS International (NSI) zijn naar Mindshare.Greenhouse gegaan.

Contentmarketing

Hoe trek je de aandacht van gamers met behulp van data science?

Gamers beter leren begrijpen en data-driven sales funnels bouwen en monitoren kan veel goeds betekenen voor je merk. Maar hoe pak je dat aan?

Contentmarketing

Het inzetten van onbegrensde creativiteit in je contentstrategie

Het aantal contentkanalen breidt snel uit en technisch zijn er oneindig veel opties. Maar hoe vertaal je creativiteit naar contentmarketing?

B2B Digital

De grootste valkuilen binnen je contentstrategie

Bij een goede contentstrategie is het belangrijk dat alle silo’s en stakeholders betrokken zijn en dat je rapporteert op basis van KPI’s.

B2B Digital
Premium

Campagnepanel #183: ‘Waar ging dit mis?’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘groene’ podcastreeks van Vattenfall op Spotify.

Campagnes

Vijf voordelen van Native Advertising

Native Advertising heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Vijf voordelen van deze vorm van advertising. 

Native advertising

Twaalf tips voor meer Instagram-volgers

Bedrijven gebruiken Instagram als marketingtool. Volgers verwerven is daarom belangrijk. Ontdek twaalf tips voor meer volgers op Instagram. 

Marketing

Boost je klantervaring door content en commerce te koppelen

Verbeter de online klantervaring door content en commerce beter te verbinden. Twee routes: je e-commercesysteem óf je webcontent management-systeem.

CMS

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

Bedrijven die in het nieuws komen worden vaker vertrouwd, hebben beter bezochte websites en groeien daardoor sneller. Leer denken als een journalist en verbeter zo de PR van je bedrijf.

Media

Reynder Bruyns (dentsu): ‘Geef meer aandacht aan de daadwerkelijke impact van je communicatie.’

Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp. 

Privacy

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends in werk en communicatie

Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?

Coronacrisis

Maak een succes van je Youtube channel met SEO

Wat is het belang van SEO voor online platformen en marketingtools? Een goed voorbeeld is SEO en Youtube! Hoe draagt […]

SEO

Leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle

Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.

Marketing automation

Van papieren folder naar online content—wat zijn de uitdagingen?

Veel bedrijven stappen alsnog af van de papieren reclamefolder. Hoe maak je de overstap van print naar online? En hoe behoud je je oude folder-publiek?

Contentmarketing