More stories

Ervaring en data: de combinatie voor content die echt gelezen wordt

Met welke content wek je nu echt de interesse van de lezers of users? Hearst zet een combinatie in van redactionele ervaring en data over de doelgroep.

Contentmarketing
Premium

Facebook lanceert exporttool voor berichten en notities

Facebook-gebruikers kunnen berichten en notities op hun tijdlijn voortaan makkelijk exporteren naar WordPress, Blogger en Google Docs.

Contentmarketing

Website traffic: hoe trek je nog de juiste bezoekers?

Hoe til je online marketing naar het volgende niveau? Een kennismaking met het VINC-model: Van Idee Naar Conversie. 

Contentmarketing
Premium

Storytelling centraal bij nieuwe website Louwman Exclusive

Louwman Exclusive, dealer en partner van diverse exclusieve auto- en supercarmerken, lanceert een nieuw online platform. De nadruk ligt op storytelling. Medewerkers leggen uit wat elke auto uniek maakt.

Contentmarketing

SEO voor nieuwssites: hoe scoor je hoger binnen Google News?

Vermelding in Google News kan enorm veel traffic opleveren. Hoe zorg je ervoor dat je artikelen in dit overzicht terecht komen?  

SEO

De privacytrend gaat voor een herverdeling zorgen tussen owned, paid en earned media

Wetgevers leggen privacy onder het vergrootglas en dat gaat zorgen voor een herverdeling tussen de drie grote media-pijlers: owned, paid en earned media.

Online marketing

Onderzoek: tekstschrijver inhuren? 8 uitdagingen, 23 tips

Tekstschrijver gezocht? Onderzoek naar de voor- en nadelen van het uitbesteden van schrijfwerk voor webteksten. Met veel tips & tricks.

Contentmarketing

Start-up Too Much Info leert scholieren fakenews herkennen

Fakenews, bubbels, cyberpesten: jongeren lopen er regelmatig tegenaan. Start-up Too Much Info wil scholieren meer mediawijsheid en cyberskills meegeven.

Start-ups

Drie drijfveren voor YouTube-gebruikers (en hoe je daar als merk op in kunt spelen)

Een uitgebreid onderzoek naar de motivaties van YouTube-visitors  laat zien waarom mensen YouTube gebruiken en hoe merken daarop kunnen inspelen.

Video

TomTom: navigatie van B2C naar B2B

Hoe een ijzersterk consumentenmerk zijn focus verlegt naar de zakelijke markt: lead generation met een verhaal over de toekomst.

B2B Digital

Arno Otto (Talpa): ‘Dat gebruikers overal worden geregistreerd en geïdentificeerd, is abnormaal’

Arno Otto startte begin 2020 als Chief Transformation Officer bij Talpa Network. Een interview over de verbinding tussen radio, tv en social.

Contentmarketing

Deze sportzomer biedt marketingkansen

Een vooruitblik op de komende sportzomer. Hoe kun je je als merk positioneren rondom sportevenementen? 

Online marketing

Optimaliseer je digitale schap bij retailers in zes stappen

Voor fabrikanten is het -net als in offline winkels- vechten om aandacht voor je product. Zes stappen voor het aanbieden van de juiste product-informatie.

Retail

B2B sales: digital first wordt de norm

Beslissers praten liever niet met salesmensen en die trend zet door. Vier tips om je salesfunnel in te richten op online sales.   

Contentmarketing

Laurens Miedema (Gamma): ‘Eigen content wordt steeds belangrijker’

Online content is voor GAMMA Nederland een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Marketing- & communicatiemanager Laurens Miedema over de groeistrategie en de online ambities van GAMMA.

Contentmarketing