More stories

Nederlanders zuinig? Nederlandse marketeers in ieder geval vaak niet

Marketeers gaan vaak direct naar de dure oplossingen die ze altijd gebruiken in plaats van gratis methodes die (onterecht!) een stoffig imago hebben.

E-mailmarketing
Premium

’45 procent Nederlanders regelt telecomdiensten graag via app’

Bijna de helft van alle Nederlanders regelt het liefste zo veel mogelijk van zijn telecomdiensten via een app. Dat blijkt uit het nieuwe Provider Service Apps-rapport van Telecompaper over het eerste kwartaal van 2022.

Customer Service

Verantwoord ondernemen in e-commerce: een Europese benchmark

Hoe doen Europese webwinkels het op het gebied van duurzaamheid en verantwoord ondernemen? En wat vertellen ze daar hun klanten over? De stand van zaken.

Sustainability

Meer personalisatie, meer klantbetrokkenheid

Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.

Customer Experience

Waar let je op bij het kiezen van een omnichannelplatform?

Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?

Marketing automation

Een slim CDP is op de toekomst voorbereid

Wie een krachtig CDP wil inrichten moet de juiste vragen stellen. Bouw verder op je sterkte punten en haal meer uit e-commerce zonder IT extra te belasten.

Marketing automation

Progressive Web Apps en de e-commerce van de toekomst 

De verwachtingen van consumenten stijgen. Hoe zorg je dat je relevant blijft? Met een Progressive Web App (PWA) heb je het antwoord binnen handbereik. 

Web-design

Customer Data Platform bij elektronicaketen BCC: waarde toevoegen aan de klantreis

De combinatie fysieke-winkels-plus-webshop is een goudmijn van klantinformatie. BCC koos voor een Customer Data Platform om meer met de data te kunnen doen.

Customer Engagement

Dit verwachten we van klantgedrag in 2022

De afgelopen jaren draaiden om de invloed van de coronapandemie op de manier waarop mensen winkelen. Wat is precies de invloed hiervan op consumentengedrag?

Customer Engagement
Premium

Alibaba ontwikkelt virtuele influencer voor Olympische Winterspelen

Alibaba Cloud heeft een virtuele influencer ontwikkeld om de Olympische Winterspelen een gezicht te geven.

Virtual reality

Gespreksinterfaces voor contactloze check-in en verblijf bij Mr. Lewis hotels

Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.

Customer Experience

De cookieless-strategie bij Nederlandse Loterij: ‘kans om écht te personaliseren’

Nederlandse Loterij doet noodgedwongen al jaren weinig met ‘third-party’ cookies en is druk bezig met ‘first-pary’ data, ‘addressability’ en personalisatie.

Online marketing

Technologie en fitness: de trends voor 2022

Fitness en technologie hebben elkaar al een tijdje geleden ontmoet en dat zet door: meer meten, meer thuis trainen en meer flexibiliteit voor de consument.

E-health

Online trends voor de jaarlijkse koop-pieken

De feestdagen zijn voor veel retailers een hectische tijd, en al helemaal in tijden van corona. Hoe kunje omgaan met dergelijke pieken? 

Customer Engagement

ING: ‘Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies’

De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven.

Online marketing