Alibaba ontwikkelt virtuele influencer voor Olympische Winterspelen
Alibaba Cloud heeft een virtuele influencer ontwikkeld om de Olympische Winterspelen een gezicht te geven.
Alibaba Cloud heeft een virtuele influencer ontwikkeld om de Olympische Winterspelen een gezicht te geven.
Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.
Nederlandse Loterij doet noodgedwongen al jaren weinig met ‘third-party’ cookies en is druk bezig met ‘first-pary’ data, ‘addressability’ en personalisatie.
Fitness en technologie hebben elkaar al een tijdje geleden ontmoet en dat zet door: meer meten, meer thuis trainen en meer flexibiliteit voor de consument.
De feestdagen zijn voor veel retailers een hectische tijd, en al helemaal in tijden van corona. Hoe kunje omgaan met dergelijke pieken?
De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven.
Geen bak aan data verzamelen om consumenten voor een advertentie te targeten, maar op basis van interesses producten aanbieden: ‘contextual advertising’.
Voor velen is de digitale samenleving vanzelfsprekend. Maar niet voor iedereen. Een deel van Nederland haakt af. Ook voor bedrijven ligt daar een taak.
Het Customer Data Platform is een belangrijk middel om inzicht te krijgen in klantgedrag. Zo zet je een CDP effectief op.
Discovery-marketing wordt steeds belangrijker. Dat blijkt uit groeicijfers en uit trends als live-stream shopping, social commerce en influencer-marketing.
Hoe gaan merken verder in de nieuwe, post-influencer wereld waar het vertrouwen vaak wordt geschonden door de opkomst van fake news?
Instagram wordt ingezet voor promotie en engagement, maar antwoorden bedrijven? Voor het vijfde jaar op rij is dit onderzocht met 320 mystery posts.
Bij een omnichannel-aanpak is gebruik van push-berichten en een app een goedkoop en slim middel om loyaliteit te vergroten. Lees hoe je een app promoot en inzet.
Know Your Customer, een reeks datagestuurde processen die voldoen aan specifieke normen en voorschriften, moet een verdedigingslinie vormen tegen financiële misdrijven.
Personalisatie is, ondanks veel ideeën, vaak nog beperkt. Hoe komt dat, en hoe kunnen we tot een écht effectieve en gepersonaliseerde klantreis komen?