More stories

Premium

Alibaba ontwikkelt virtuele influencer voor Olympische Winterspelen

Alibaba Cloud heeft een virtuele influencer ontwikkeld om de Olympische Winterspelen een gezicht te geven.

Virtual reality

Gespreksinterfaces voor contactloze check-in en verblijf bij Mr. Lewis hotels

Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.

Customer Experience

De cookieless-strategie bij Nederlandse Loterij: ‘kans om écht te personaliseren’

Nederlandse Loterij doet noodgedwongen al jaren weinig met ‘third-party’ cookies en is druk bezig met ‘first-pary’ data, ‘addressability’ en personalisatie.

Online marketing

Technologie en fitness: de trends voor 2022

Fitness en technologie hebben elkaar al een tijdje geleden ontmoet en dat zet door: meer meten, meer thuis trainen en meer flexibiliteit voor de consument.

E-health

Online trends voor de jaarlijkse koop-pieken

De feestdagen zijn voor veel retailers een hectische tijd, en al helemaal in tijden van corona. Hoe kunje omgaan met dergelijke pieken? 

Customer Engagement

ING: ‘Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies’

De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven.

Online marketing
Premium

Workshop: aan de slag met contextual advertising

Geen bak aan data verzamelen om consumenten voor een advertentie te targeten, maar op basis van interesses producten aanbieden: ‘contextual advertising’.

Online advertising

Hoe zorg je ervoor dat je digitaal inclusief communiceert?

Voor velen is de digitale samenleving vanzelfsprekend. Maar niet voor iedereen. Een deel van Nederland haakt af. Ook voor bedrijven ligt daar een taak.

Digital Transformation

CDP’s: de must-have voor gepersonaliseerde marketingcampagnes

Het Customer Data Platform is een belangrijk middel om inzicht te krijgen in klantgedrag. Zo zet je een CDP effectief op.

Customer Engagement

Discovery-marketing wordt steeds belangrijker blijkt uit cijfers en trends

Discovery-marketing wordt steeds belangrijker. Dat blijkt uit groeicijfers en uit trends als live-stream shopping, social commerce en influencer-marketing.

Online marketing

Hoe winnen merken nog vertrouwen in tijden van fake news?

Hoe gaan merken verder in de nieuwe, post-influencer wereld waar het vertrouwen vaak wordt geschonden door de opkomst van fake news?

B2B Digital

Onderzoek: 65% bedrijven op Instagram reageert niet

Instagram wordt ingezet voor promotie en engagement, maar antwoorden bedrijven? Voor het vijfde jaar op rij is dit onderzocht met 320 mystery posts.

Communicatie

Een app en push-berichten: deel van een omnichannel-aanpak rond bestellingen

Bij een omnichannel-aanpak is gebruik van push-berichten en een app een goedkoop en slim middel om loyaliteit te vergroten. Lees hoe je een app promoot en inzet.

Customer Engagement

Slimme fintech-oplossingen voor de Know Your Customer-richtlijn

Know Your Customer, een reeks datagestuurde processen die voldoen aan specifieke normen en voorschriften, moet een verdedigingslinie vormen tegen financiële misdrijven.

Customer Engagement

Waarom wordt er zo weinig écht gepersonaliseerd? En hoe kan het beter?

Personalisatie is, ondanks veel ideeën, vaak nog beperkt. Hoe komt dat, en hoe kunnen we tot een écht effectieve en gepersonaliseerde klantreis komen?

Customer Engagement