More stories

Optimaliseer je omnichannel contentstrategie met een headless CMS

Een hybride headless CMS helpt je om de meest relevante content per klant te creëren en om data te gebruiken voor verdere websiteoptimalisatie.

Online marketing

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: Introductie (1/4)

Najaar, shoppingseizoen. Wacht niet en begin nu met voorbereiden. In de eerste plaats: oriënteer je op je doelgroep en denk na over de klantreis.

Customer Engagement
Premium

Honderd miljoen nieuw werkkapitaal voor CM.com

Het Nederlandse techbedrijf CM.com haalt honderd miljoen euro nieuw werkkapitaal op om zijn groei te versnellen.

Venture
Premium

31 miljoen groeigeld voor Utrechts Trengo

De Nederlandse scale-up Trengo haalt 31 miljoen euro venture capital op bij Insight Partners en Peak. De leverancier van het gelijknamig omnichannel communicatieplatform investeert in groeiversnelling.

Venture

Zo brengt Eneco de duurzaamheidsambitie en nieuwe visie op digital bijeen

Eneco wil van groen naar klimaatneutraal. Dat valt samen met een nieuwe kijk op ‘digital’. Die afdeling gaat versmelten met andere commerciële teams.

Customer Engagement

Door corona weten we het weer: Retail is mensenwerk

Fysieke retail heeft heel wat tegenslagen gezien: stijgende huurprijzen, dalende bestedingen en online concurrentie. Maar retail blijft mensenwerk.

Customer Engagement

De comeback van de fysieke winkel: Drie tips voor een geslaagde heropening

De ondergang van de fysieke winkel lijkt soms in zicht. Dat is niet zo. Drie tips om fysieke winkels relevant en aantrekkelijk te houden in de toekomst.

Customer Engagement

De weg van Hunkemöller naar een volledig gepersonaliseerde klantreis

Welke weg legde Hunkemöller af naar een volledig gepersonaliseerde customer journey? Neem een kijkje in de keuken.

Customer Engagement

Maak van je merk een personality

Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend.

Customer Loyalty

Van traditioneel naar modern CMS: stap uit de silo

Een modern CMS is geïntegreerd in de marketing- en salesplatforms, zodat de organisatie zich kan focussen op de klant en efficiënt leads kan genereren. De website wordt geïntegreerd in het commerciële proces.

HubSpot

Conversational marketing: converteren door converseren

Vodafone, Ziggo, Pon en Thomas Cook zetten conversational marketingcampagnes in. Met slimme AI en interactief design zorgen ze voor een betere klantrelatie.

Dialogue Marketing

Richt je webwinkel ook in voor browsende shoppers: met contentmarketing

Op het browsende winkelpubliek zijn fysieke winkels wel ingericht, maar webwinkels vaak niet. Met contentmarketing haal je online ‘rondkijkers’ naar je toe.

Contentmarketing

Stel niet uit! Vijf stappen om je first-party datastrategie op orde te brengen

Google stelt het cookieloze tijdperk uit, maar dat is geen reden om je 1st-party datastrategie uit te stellen: 5 stappen om klaar te zijn voor de toekomst.

Marketing
Premium

Campagnepanel #184: ‘Daarom is geen reden’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een outdoorcampagne van ijsmerk Ben & Jerry’s.

Campagnes
Premium

Hopin doet overname voor eventmarketing

Het Engelse eventsplatform Hopin breidt zijn portfolio uit met een eventmarketing. Daartoe neemt het Attendify over.

Venture