More stories

Onderzoek van Google: vijf winkeltrends in Nederland en hoe retailers daarop in kunnen spelen

Onderzoek van Google onder meer dan 1000 consumenten in Nederland tonen het huidige winkelgedrag: vijf trends en bij iedere trend een concrete retailtip.

Customer Experience

Hoe Bols met een nieuw ecommerce CMS de consumentenmarkt aanboort  

Drankenmerk Bols verkoopt zijn producten sinds kort ook direct aan consumenten. Het Hollandse icoon doet dat met een nieuw ecommerce CMS dat onlangs in Nederland en in nieuwe markt de Verenigde Staten is gelanceerd.

Customer Experience

Dit moet je weten over de headless commerce-hype

Van oriëntatie tot aankoop. Dankzij headless commerce kun je op deze behoeften inspringen en de ontwikkelingen bijbenen. Wat moet je weten over deze e-commerce-hype?

Customer Experience

Waarom kiezen voor een Digital Experience Platform (DXP)

Een digital experience platform kan het antwoord zijn op een CMS dat te veel tools moet krijgen om te voldoen aan alle marketingwensen.

Digital Experience Platform

Zo creëer je met behulp van data authentieke klantervaringen in het B2B

Hoe je de klantervaring naar een hoger niveau tilt? Authentieke B2B-ervaringen bieden in een tijdperk van grenzeloze data.

B2B Digital

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: De user experience (3/4)

Hoe zit het met de UX van je website? Maak je webshop klaar voor het shoppingseizoen. Ook als die onder druk staat door veel verkeer en transacties.

Customer Experience
Premium

Mobiele app centraal in beleving nieuwe depot Boijmans

Vandaag opent Koning Willem-Alexander het depot van Museum Boijmans Van Beuningen, een groot spiegelend gebouw middenin Rotterdam. De mobiele app speelt als verteller, gids en vraagbaak een centrale rol voor bezoekers van de nieuwe, centrale opslagplek.

Customer Experience

Hoe Travelbags data-analyse inzet om retouren terug te dringen

Door de inzet van retourplatforms en data-analyse slaagde online kofferverkoper Travelbags erin het aantal retouren terug te brengen.

Logistics

Hoe je met Service Design nog beter inspeelt op de klant

Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.

Service Design

De basisprincipes voor een goede CX-gedreven website

Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.

Web-design

Massamarketing is verleden tijd: Ken je klant door en door

Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.

Customer Experience

Het ‘nieuwe lokaal’: Retail na corona is dichtbij en digitaal

Corona toonde de kracht van e-commerce én de waarde van lokale retailers. De combinatie – lokaal en digitaal – is de toekomst voor zelfstandige ondernemers.

Coronacrisis

De CX verbeteren met intent-driven marketing

In dit whitepaper bespreken we het veranderende landschap van intentie gedreven marketing, gebieden die je beter kunt vermijden en hoe je uiteindelijk deze nieuwe, sterk gepersonaliseerde marketingstijl goed implementeert.

Customer Experience

Hoe zorg je voor optimale bereikbaarheid van je klantenservice? 

Klanten zijn veeleisend en je klantenservice is één van de punten waarmee je je merk kunt onderscheiden. Een checklist voor de optimale inrichting ervan.

Customer Engagement
Premium

Bol.com brengt weer papieren speelgoedboek uit

Morgen publiceert bol.com, in de aanloop naar het sinterklaasfeest, voor de derde keer zijn papieren speelgoedboek in een miljoenenoplage.

Campagnes