MACH: het einde van de ‘code freeze’
Veel retailers kiezen voor een ‘code freeze’ en hopen zo dat hun platform tijdens pieken online blijft. Een MACH-architectuur kan deze problemen voorkomen.
Veel retailers kiezen voor een ‘code freeze’ en hopen zo dat hun platform tijdens pieken online blijft. Een MACH-architectuur kan deze problemen voorkomen.
D2C stimuleert groei en verhoogt de omzet. Met first-party data kun je de klant-ervaring echt verbeteren. Maar: D2C vergt organisatorische veranderingen.
De winnaar van de DDMA Customer Data Award 2021 is HEMA geworden. Het Hollandse warenhuis troeft daarmee de andere genomineerde organisaties Corendon en VodafoneZiggo af. De publieksprijs ging eveneens naar HEMA, waarvoor kijkers dit jaar voor het eerst live konden stemmen.
Iedereen weet het: een goede klantenervaring bieden is belangrijk. Onderzoek laat zien wat succesvolle bedrijven doen: lees hier tips en adviezen.
Onderzoek van Google onder meer dan 1000 consumenten in Nederland tonen het huidige winkelgedrag: vijf trends en bij iedere trend een concrete retailtip.
Drankenmerk Bols verkoopt zijn producten sinds kort ook direct aan consumenten. Het Hollandse icoon doet dat met een nieuw ecommerce CMS dat onlangs in Nederland en in nieuwe markt de Verenigde Staten is gelanceerd.
Van oriëntatie tot aankoop. Dankzij headless commerce kun je op deze behoeften inspringen en de ontwikkelingen bijbenen. Wat moet je weten over deze e-commerce-hype?
Een digital experience platform kan het antwoord zijn op een CMS dat te veel tools moet krijgen om te voldoen aan alle marketingwensen.
Hoe je de klantervaring naar een hoger niveau tilt? Authentieke B2B-ervaringen bieden in een tijdperk van grenzeloze data.
Hoe zit het met de UX van je website? Maak je webshop klaar voor het shoppingseizoen. Ook als die onder druk staat door veel verkeer en transacties.
Vandaag opent Koning Willem-Alexander het depot van Museum Boijmans Van Beuningen, een groot spiegelend gebouw middenin Rotterdam. De mobiele app speelt als verteller, gids en vraagbaak een centrale rol voor bezoekers van de nieuwe, centrale opslagplek.
Door de inzet van retourplatforms en data-analyse slaagde online kofferverkoper Travelbags erin het aantal retouren terug te brengen.
Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.
Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.
Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.