Hoe kun je succesvol zijn met B2B e-commerce?
Om als B2B-organisatie te kunnen groeien is het essentieel om klanten online hetzelfde bestelgemak te bieden als in B2C.
Om als B2B-organisatie te kunnen groeien is het essentieel om klanten online hetzelfde bestelgemak te bieden als in B2C.
Apple Mail Privacy Protection is live. En dat heeft direct gevolgen voor het meten van het effect van mailings. Maar wat is er nu precies aan de hand?
Voor een goed inzicht in je klanten komt de inzet van marketingtechnologie (MarTech) goed van pas. Zes handvatten voor een succesvolle MarTech-stack.
Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.
Hoe het gepersonaliseerd aanbieden van spare parts en klantinfo zorgt voor een langdurige klantrelatie, meer winst en meer klanttevredenheid.
Voor optimale klantervaring op e-commercesites is het van cruciaal belang om te voldoen aan de eisen van de hedendaagse consument. In dit whitepaper lees je over Lacoste’s ontwikkeling op het gebied van digitale transformatie.
Het YouTube kanaal van de ANWB groeide naar ruim 40.000 abonnees. Online Video Manager Francine Bout over ANWB’s contentstrategie.
Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen voor een naadloze klantervaring.
E-commerce- en marketingbureau ISM eCompany wordt onderdeel van bedrijvengroep Valantic. Het is de eerste overname buiten de Duitstalige markt en onderdeel van een groeiplan richting Benelux en Scandinavië.
De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.
Hoe bereik je millennials en Gen Z? Door ze beter te begrijpen. Met deze inzichten weet je hoe beter in kunt spelen op de behoeften van deze doelgroepen.
We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.
Hunkemöller vertelt hoe de inzet van data en klantinzichten de bedrijfsvoering verbetert en de klantreis persoonlijker en relevanter maakt.
Hoe helpt PSD2 banken om bij te dragen aan oplossingen die het gemak van de retailer vergroten en de customer journey verbeteren?
De toekomst van online-first shopping zit ‘m in het ook online verrassen van klanten met een wow-ervaring.