More stories

Hyper personalisatie: de strategieën van toonaangevende e-commerce bedrijven

We hebben de best practices van e-commercekampioenen geanalyseerd op het gebied van hyperpersonalisatie en samengevat in dit whitepaper.

Customer Experience

Complex product? Vijf designprincipes om de klantrelatie vorm te geven

Complexe producten, zoals pensioenen in het nieuwe pensioenstelsel, vragen om extra aandacht voor de klantrelatie. Deze vijf principes zijn van belang.

Customer Engagement

Wat merken moeten (blijven) doen na corona: On- en offline, verrassen, samenwerken

Merken met een hybride commercieel model hebben succes: flexibiliteit in online en offline, en innovatieve en verrassende samenwerkingen met andere merken.

Customer Experience

Verkopen aan de hand van de klant: hoe doe je dat nou echt?

De meeste bedrijven zeggen hun klanten voorop te stellen. In de praktijk is dit bijna nooit zo. Hoe verander je dit?

Customer Experience

Hoe je de klant centraal zet met slimme data

Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?

Customer Experience

De psychologie van copywriting voor conversie

Tekst is met 28% de belangrijkste factor voor conversie. Ontdek hoe je met minder woorden, meer impact kan maken.

Conversie

Hoe kun je succesvol zijn met B2B e-commerce?

Om als B2B-organisatie te kunnen groeien is het essentieel om klanten online hetzelfde bestelgemak te bieden als in B2C. 

B2B Digital

Apple Mail Privacy Protection is live: wat je voor je mailingcampagnes écht moet weten

Apple Mail Privacy Protection is live. En dat heeft direct gevolgen voor het meten van het effect van mailings. Maar wat is er nu precies aan de hand?

E-mailmarketing

Haal het maximale uit je marketingtechnologie: 6 handvatten voor een MarTech-stack

Voor een goed inzicht in je klanten komt de inzet van marketingtechnologie (MarTech) goed van pas. Zes handvatten voor een succesvolle MarTech-stack.

Customer Experience

Zeven tips voor een flexibele organisatie van de klantenservice

Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.

Customer Experience

After Market: Bestelgemak is de sleutel tot langdurige, winstgevende klantrelaties

Hoe het gepersonaliseerd aanbieden van spare parts en klantinfo zorgt voor een langdurige klantrelatie, meer winst en meer klanttevredenheid. 

B2B Digital

Case: de omnichannel merkervaring van Lacoste

Voor optimale klantervaring op e-commercesites is het van cruciaal belang om te voldoen aan de eisen van de hedendaagse consument. In dit whitepaper lees je over Lacoste’s ontwikkeling op het gebied van digitale transformatie.

Customer Experience

Videomanager Francine Bout (ANWB): ‘Geld verdienen met onze video’s is niet het doel’

Het YouTube kanaal van de ANWB groeide naar ruim 40.000 abonnees. Online Video Manager Francine Bout over ANWB’s contentstrategie.

Marketing

Unified Commerce: fysieke winkel moet transformeren voor naadloze klantervaring

Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen voor een naadloze klantervaring.

Customer Experience
Premium

ISM eCompany wordt onderdeel van Duits valantic

E-commerce- en marketingbureau ISM eCompany wordt onderdeel van bedrijvengroep Valantic. Het is de eerste overname buiten de Duitstalige markt en onderdeel van een groeiplan richting Benelux en Scandinavië.

Digital Agencies