More stories

Hoe kun je succesvol zijn met B2B e-commerce?

Om als B2B-organisatie te kunnen groeien is het essentieel om klanten online hetzelfde bestelgemak te bieden als in B2C. 

B2B Digital

Apple Mail Privacy Protection is live: wat je voor je mailingcampagnes écht moet weten

Apple Mail Privacy Protection is live. En dat heeft direct gevolgen voor het meten van het effect van mailings. Maar wat is er nu precies aan de hand?

E-mailmarketing

Haal het maximale uit je marketingtechnologie: 6 handvatten voor een MarTech-stack

Voor een goed inzicht in je klanten komt de inzet van marketingtechnologie (MarTech) goed van pas. Zes handvatten voor een succesvolle MarTech-stack.

Customer Experience

Zeven tips voor een flexibele organisatie van de klantenservice

Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.

Customer Experience

After Market: Bestelgemak is de sleutel tot langdurige, winstgevende klantrelaties

Hoe het gepersonaliseerd aanbieden van spare parts en klantinfo zorgt voor een langdurige klantrelatie, meer winst en meer klanttevredenheid. 

B2B Digital

Case: de omnichannel merkervaring van Lacoste

Voor optimale klantervaring op e-commercesites is het van cruciaal belang om te voldoen aan de eisen van de hedendaagse consument. In dit whitepaper lees je over Lacoste’s ontwikkeling op het gebied van digitale transformatie.

Customer Experience

Videomanager Francine Bout (ANWB): ‘Geld verdienen met onze video’s is niet het doel’

Het YouTube kanaal van de ANWB groeide naar ruim 40.000 abonnees. Online Video Manager Francine Bout over ANWB’s contentstrategie.

Marketing

Unified Commerce: fysieke winkel moet transformeren voor naadloze klantervaring

Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen voor een naadloze klantervaring.

Customer Experience
Premium

ISM eCompany wordt onderdeel van Duits valantic

E-commerce- en marketingbureau ISM eCompany wordt onderdeel van bedrijvengroep Valantic. Het is de eerste overname buiten de Duitstalige markt en onderdeel van een groeiplan richting Benelux en Scandinavië.

Digital Agencies

De toekomst van fashion merchandising: iedereen een gepersonaliseerde winkel

De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.

Customer Experience

Scoor bij millennials en Gen Z met deze inzichten in hun verwachtingen

Hoe bereik je millennials en Gen Z? Door ze beter te begrijpen. Met deze inzichten weet je hoe beter in kunt spelen op de behoeften van deze doelgroepen.

Strategy

Begin je eigen digitale transformatie in de fashionindustrie

We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.

Customer Experience

Hoe maak je de klantreis persoonlijker en relevanter?

Hunkemöller vertelt hoe de inzet van data en klantinzichten de bedrijfsvoering verbetert en de klantreis persoonlijker en relevanter maakt.

Customer Experience

Hoe banken kunnen helpen bij de optimalisatie van je customer journey

Hoe helpt PSD2 banken om bij te dragen aan oplossingen die het gemak van de retailer vergroten en de customer journey verbeteren?

Customer Experience

De toekomst van online-first shopping

De toekomst van online-first shopping zit ‘m in het ook online verrassen van klanten met een wow-ervaring.

Customer Experience