More stories

De impact van de coronapandemie en lockdowns op Non Food Retail

Wat is de impact van corona op de off- en online retail en in het bijzonder voor pure players en omnichannel retailers?

Customer Experience

De weg van Hunkemöller naar een volledig gepersonaliseerde klantreis

Welke weg legde Hunkemöller af naar een volledig gepersonaliseerde customer journey? Neem een kijkje in de keuken.

Customer Engagement

Hoe vang je groei op met schaalbaarheid, personalisatie en automatisering?

Schaalbaarheid, predictive ordering en personalisatie zijn belangrijke thema’s om verdere groei te realiseren. Just Eat Takeaway.com vertelt.

Customer Experience

UX design voor webwinkels

Iedere webwinkel kan met de tips in dit whitepaper een betere klantervaring creëren voor haar bezoekers en daarmee kans op conversie vergroten en uitgaven verhogen.

Customer Experience

Erica Renkema (Chateau Meiland): ‘De webshop komt eraan’

De Meilandjes zijn razend populair. Wat is het ondernemersverhaal achter de familie? Erica Renkema – het ondernemersbrein – deelt het verhaal.

Entertainment

De toekomst van digitale klantervaringen

Nieuwe ontwikkelingen in technologie en consumentengedrag veranderen de manier waarop retailers en merken communiceren en verkopen.

Customer Experience

De toekomst is channel-less

Organisaties benaderen verschillende kanalen veelal als losstaande elementen. Die scheiding heeft soms een negatief effect op de klantervaring. Een channel-less experience kan dit verbeteren.

Customer Experience

De rol van de fysieke winkel in een omnichannelstrategie

Meer online = minder fysiek winkels? Niet per se. In een volwassen omnichannelstrategie is de fysieke winkel belangrijk voor merkbeleving en uitproberen.

Disruptie

Jolanda Bakker (Vattenfall): ‘Elk contactmoment moet je benutten’

Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.

Online marketing

Hoe anticipeer je op de veranderende verwachtingen van kopers?

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor B2B-leveranciers door veranderde klantverwachtingen? Forrester deed onderzoek en vertelt erover. 

B2B Digital

Klantrelaties voor het leven bouwen

Customer Experience Management is het beheer van alle interacties binnen de oneindige levenscyclus van de klant. ‘Micro-momenten’ zijn de momenten waarop een organisatie moet leveren wat een klant nodig heeft.

Customer Experience

De ‘business of experience’ als de weg vooruit in commerce

Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.

Customer Experience

Boston Consulting Group: ‘Organisaties moeten meer aandacht besteden aan measurement’

Deel 6 uit een interviewserie over het verdwijnen van cookies: José Luis Casas en Alistair Gardiner van de Boston Consulting Group (BCG).

Marketing

Centraal klantbeeld als fundament voor klantgerichte communicatie

Hoe communiceer je relevant met bijna 5 miljoen leden? De aanpak van de ANWB leverde de Customer Data Award van DDMA op.

B2B Digital

Personalisatiepijn – en hoe die te voorkomen!

Personaliseren in digitale kanalen kan heel waardevol zijn voor organisaties. Maar het komt met de nodige ongemakken. Dat is te voorkomen.

B2B Digital