De impact van de coronapandemie en lockdowns op Non Food Retail
Wat is de impact van corona op de off- en online retail en in het bijzonder voor pure players en omnichannel retailers?
Wat is de impact van corona op de off- en online retail en in het bijzonder voor pure players en omnichannel retailers?
Welke weg legde Hunkemöller af naar een volledig gepersonaliseerde customer journey? Neem een kijkje in de keuken.
Schaalbaarheid, predictive ordering en personalisatie zijn belangrijke thema’s om verdere groei te realiseren. Just Eat Takeaway.com vertelt.
Iedere webwinkel kan met de tips in dit whitepaper een betere klantervaring creëren voor haar bezoekers en daarmee kans op conversie vergroten en uitgaven verhogen.
De Meilandjes zijn razend populair. Wat is het ondernemersverhaal achter de familie? Erica Renkema – het ondernemersbrein – deelt het verhaal.
Nieuwe ontwikkelingen in technologie en consumentengedrag veranderen de manier waarop retailers en merken communiceren en verkopen.
Organisaties benaderen verschillende kanalen veelal als losstaande elementen. Die scheiding heeft soms een negatief effect op de klantervaring. Een channel-less experience kan dit verbeteren.
Meer online = minder fysiek winkels? Niet per se. In een volwassen omnichannelstrategie is de fysieke winkel belangrijk voor merkbeleving en uitproberen.
Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor B2B-leveranciers door veranderde klantverwachtingen? Forrester deed onderzoek en vertelt erover.
Customer Experience Management is het beheer van alle interacties binnen de oneindige levenscyclus van de klant. ‘Micro-momenten’ zijn de momenten waarop een organisatie moet leveren wat een klant nodig heeft.
Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.
Deel 6 uit een interviewserie over het verdwijnen van cookies: José Luis Casas en Alistair Gardiner van de Boston Consulting Group (BCG).
Hoe communiceer je relevant met bijna 5 miljoen leden? De aanpak van de ANWB leverde de Customer Data Award van DDMA op.
Personaliseren in digitale kanalen kan heel waardevol zijn voor organisaties. Maar het komt met de nodige ongemakken. Dat is te voorkomen.