More stories

Vijf valkuilen voor de klantenservice die groei kunnen blokkeren

De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.

Customer Service

Hoe Praxis tijdens corona zijn business model en klantenservice omschakelde

Bij Praxis moest tijdens corona de klantenservice een andere rol vervullen. Deze learnings zijn ook interessant voor andere retailers.

Customer Experience

Drie lessen die leiden tot een structureel betere digitale klantervaring

Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?

B2B Digital

Gespreksinterfaces voor contactloze check-in en verblijf bij Mr. Lewis hotels

Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.

Customer Experience

Decoding Decisions: ontdek hoe je de interesse van consumenten wekt tijdens het aankoopproces.

Hoe maken mensen keuzes? Op grond van welke informatie gaan ze over tot een aankoop? Meer inzicht in de koopvoorkeuren van consumenten. 

Customer Experience

Met merkdenken je online customer experience echt onderscheidend maken

‘Customer experience’ om je te onderscheiden? Maar als iedereen dat doet, hoe zorg je dan voor een onderscheidende ervaring? Maak contra-intuïtieve keuzes.

Customer Experience

Hoe zorg je voor klantgerichte verbetering van je one-stop-shop?

Door met feedback van klanten je tools te optimaliseren bedien je niet alleen je klant beter, maar vergroot je ook de adoptie van je tools.

B2B Digital

UX in B2B: de aanpak van leverancier Kramp

Hoe zorg je voor optimale gebruikerservaringen in B2B, waarin het om snelheid draait en de klant nieuwe functionaliteiten niet direct omarmt?

B2B Digital

De toekomst van CX: 2022

In dit whitepaper lees je over de vijf belangrijkste gedragstrends bij consumenten en bedrijven, hoe je tijdig inspeelt op deze trends en wat daar de voordelen zijn van zijn.

Customer Experience

ING: ‘Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies’

De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven.

Online marketing

Drie succesfactoren voor e-commerce in een post-pandemie wereld

Hoewel e-commerce al jaren een onafgebroken groei doormaakt, kunnen we de evolutie ervan niet analyseren zonder de pandemie te negeren.

Coronacrisis

MACH: het einde van de ‘code freeze’

Veel retailers kiezen voor een ‘code freeze’ en hopen zo dat hun platform tijdens pieken online blijft. Een MACH-architectuur kan deze problemen voorkomen.

E-commerce

Direct 2 Consumer: breng je merk en klanten samen

D2C stimuleert groei en verhoogt de omzet. Met first-party data kun je de klant-ervaring echt verbeteren. Maar: D2C vergt organisatorische veranderingen.

Customer Experience
Premium

HEMA wint de DDMA Customer Data Award 2021

De winnaar van de DDMA Customer Data Award 2021 is HEMA geworden. Het Hollandse warenhuis troeft daarmee de andere genomineerde organisaties Corendon en VodafoneZiggo af. De publieksprijs ging eveneens naar HEMA, waarvoor kijkers dit jaar voor het eerst live konden stemmen.

Customer Experience

Praktische tips om kampioen in klantervaring te worden

Iedereen weet het: een goede klantenervaring bieden is belangrijk. Onderzoek laat zien wat succesvolle bedrijven doen: lees hier tips en adviezen.

Customer Experience