More stories

Premium

Emerce E-Commerce: een chatbot kan niet alles

Het Deense Hobbii verkoopt online en via acht winkels een selectie aan garen, eco-garen, breinaalden, haaknaalden, boeken, klossen en diverse brei accessoires en heeft daar aardig wat succes mee. Er werken 400 mensen, vertelt Kasper Tvernø Hartvigsenshares op Emerce Commerce.

Customer Service
Premium

Emerce Collection: ‘Webwinkels, experimenteer meer en leer’

De ervaring van het webwinkelen verandert om de zoveel jaren grondig. Daarom is het noodzakelijk voor shops om na te blijven denken over welke klantervaring ze bieden.

E-commerce
Premium

Nu.nl, Deliveroo en ANWB naar Emerce Conversion

Verandering is er altijd. Soms te snel, soms langzamer dan je zou willen. Constante verandering kan het lastiger maken om werkwijzen, roadmaps, en processen op te zetten en te volgen. Hoe creëer je een cultuur waarin data-gedreven en klantgerichte beslissingen centraal staan? Lars Harmsen van HomeQgo geeft je op Emerce Conversion op 21 april concrete handvatten om een duurzame data-gedreven bedrijfscultuur op te zetten.

Customer Experience

Wat B2B e-commerce kan leren van B2C

Om je B2B-e-commerceplatform verder te ontwikkelen is het slim om e-commerce in de B2C-markt goed in de gaten te houden.

Web performance

Online toegankelijkheid: een inclusieve webervaring voor iedereen

Op dit moment zijn 98% van de websites wereldwijd niet geoptimaliseerd voor mensen met een beperking.Na het lezen van dit whitepaper wee je hoe je als organisatie aan de slag kan gaan met online toegankelijkheid.

Customer Experience

Alles wat je moet weten over het hoogseizoen voor webshops

Wanneer en wat shoppen Nederlandse consumenten het meest online? En voldoen webwinkels wel aan hun verwachtingen?

Customer Experience

Haal het maximale uit je CDP met deze vijf best practices

Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.

Marketing automation

Customer Experience in 2022: vijf trends

De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.

Customer Experience

Meer personalisatie, meer klantbetrokkenheid

Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.

Customer Experience

Hoe onderscheid je je CX?

Als je als bedrijf een nieuwe Coolblue wil zijn, ga je voorbij aan je eigen identiteit en klanten. En juist dat is het startpunt voor excellente CX. 

Customer Experience

Vijf valkuilen voor de klantenservice die groei kunnen blokkeren

De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.

Customer Service

Hoe Praxis tijdens corona zijn business model en klantenservice omschakelde

Bij Praxis moest tijdens corona de klantenservice een andere rol vervullen. Deze learnings zijn ook interessant voor andere retailers.

Customer Experience

Drie lessen die leiden tot een structureel betere digitale klantervaring

Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?

B2B Digital

Gespreksinterfaces voor contactloze check-in en verblijf bij Mr. Lewis hotels

Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.

Customer Experience

Decoding Decisions: ontdek hoe je de interesse van consumenten wekt tijdens het aankoopproces.

Hoe maken mensen keuzes? Op grond van welke informatie gaan ze over tot een aankoop? Meer inzicht in de koopvoorkeuren van consumenten. 

Customer Experience