Haal het maximale uit je CDP met deze vijf best practices
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.
Als je als bedrijf een nieuwe Coolblue wil zijn, ga je voorbij aan je eigen identiteit en klanten. En juist dat is het startpunt voor excellente CX.
De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.
Bij Praxis moest tijdens corona de klantenservice een andere rol vervullen. Deze learnings zijn ook interessant voor andere retailers.
Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?
Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.
Hoe maken mensen keuzes? Op grond van welke informatie gaan ze over tot een aankoop? Meer inzicht in de koopvoorkeuren van consumenten.
‘Customer experience’ om je te onderscheiden? Maar als iedereen dat doet, hoe zorg je dan voor een onderscheidende ervaring? Maak contra-intuïtieve keuzes.
Door met feedback van klanten je tools te optimaliseren bedien je niet alleen je klant beter, maar vergroot je ook de adoptie van je tools.
Hoe zorg je voor optimale gebruikerservaringen in B2B, waarin het om snelheid draait en de klant nieuwe functionaliteiten niet direct omarmt?
In dit whitepaper lees je over de vijf belangrijkste gedragstrends bij consumenten en bedrijven, hoe je tijdig inspeelt op deze trends en wat daar de voordelen zijn van zijn.
De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven.
Hoewel e-commerce al jaren een onafgebroken groei doormaakt, kunnen we de evolutie ervan niet analyseren zonder de pandemie te negeren.