More stories

Haal het maximale uit je CDP met deze vijf best practices

Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.

Marketing automation

Customer Experience in 2022: vijf trends

De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.

Customer Experience

Meer personalisatie, meer klantbetrokkenheid

Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.

Customer Experience

Hoe onderscheid je je CX?

Als je als bedrijf een nieuwe Coolblue wil zijn, ga je voorbij aan je eigen identiteit en klanten. En juist dat is het startpunt voor excellente CX. 

Customer Experience

Vijf valkuilen voor de klantenservice die groei kunnen blokkeren

De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.

Customer Service

Hoe Praxis tijdens corona zijn business model en klantenservice omschakelde

Bij Praxis moest tijdens corona de klantenservice een andere rol vervullen. Deze learnings zijn ook interessant voor andere retailers.

Customer Experience

Drie lessen die leiden tot een structureel betere digitale klantervaring

Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?

B2B Digital

Gespreksinterfaces voor contactloze check-in en verblijf bij Mr. Lewis hotels

Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.

Customer Experience

Decoding Decisions: ontdek hoe je de interesse van consumenten wekt tijdens het aankoopproces.

Hoe maken mensen keuzes? Op grond van welke informatie gaan ze over tot een aankoop? Meer inzicht in de koopvoorkeuren van consumenten. 

Customer Experience

Met merkdenken je online customer experience echt onderscheidend maken

‘Customer experience’ om je te onderscheiden? Maar als iedereen dat doet, hoe zorg je dan voor een onderscheidende ervaring? Maak contra-intuïtieve keuzes.

Customer Experience

Hoe zorg je voor klantgerichte verbetering van je one-stop-shop?

Door met feedback van klanten je tools te optimaliseren bedien je niet alleen je klant beter, maar vergroot je ook de adoptie van je tools.

B2B Digital

UX in B2B: de aanpak van leverancier Kramp

Hoe zorg je voor optimale gebruikerservaringen in B2B, waarin het om snelheid draait en de klant nieuwe functionaliteiten niet direct omarmt?

B2B Digital

De toekomst van CX: 2022

In dit whitepaper lees je over de vijf belangrijkste gedragstrends bij consumenten en bedrijven, hoe je tijdig inspeelt op deze trends en wat daar de voordelen zijn van zijn.

Customer Experience

ING: ‘Als markt mogen we best creatiever kijken naar alternatieven voor third-party cookies’

De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven.

Online marketing

Drie succesfactoren voor e-commerce in een post-pandemie wereld

Hoewel e-commerce al jaren een onafgebroken groei doormaakt, kunnen we de evolutie ervan niet analyseren zonder de pandemie te negeren.

Coronacrisis