More stories

Gepersonaliseerde klantervaringen voor snelgroeiende bedrijven

Sendcloud vertelt in dit webinar hoe zij gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.

Customer Experience

 Online shoppen moet wel leuk blijven

Veel webshops focussen vooral op gemak en vindbaarheid. Saai! Online shoppen moet ook aantrekkelijk zijn. Een pleidooi voor experiential e-commerce.

Customer Experience

Customer Journey Analytics: de volgende stap in customer journey management

Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?

Online marketing

Maak van een zoeker een boeker: neuromarketing in de praktijk

Je krijgt zes seconden aandacht. Wil je weten hoe je van klanten ambassadeurs kan maken? Met kennis van neuromarketing kan je je doelen sneller bereiken.

Conversie

De laatste trends in verzendprocessen

Schaalbare verzendprocessen en beter inspelen op consumentenverwachtingen op het gebied van verzendingen zijn hot. 

Customer Experience

Hoe Simpel.nl alles uit de kast trekt om websitebezoekers te overtuigen

In ons customer experience onderzoek kwam de website van Simpel.nl als beste sim-only aanbieder uit de bus. Drie elementen op de site van Simpel.nl die klanten overtuigen en over de streep te trekken.

Customer Experience

Boost online resultaten met bewezen gedragspsychologie

Gedragspsychologie speelt een belangrijke rol bij online conversie en klantbeleving. Hoe passen Coolblue, Amazon en Bol.com dit toe?

Customer Experience

Web Accessibility: iedereen moet kunnen meedoen – maar hoe?

Toegankelijkheid van websites – niemand is er op tegen. Maar hoe regel je Web Accessibility, zodat iedereen online mee kan doen?

Customer Experience

D2C biedt fabrikanten nieuwe groeikansen en uitdagingen

Rechtstreeks leveren aan consumenten (D2C) biedt voor fabrikanten een extra afzetkanaal. Wel is het zaak conflicten met retailers zien te voorkomen.

Customer Experience

De versnelling: trends en impact door Covid-19 op B2B-commerce

Covid-19 zet de digitalisering van B2B-bedrijven onder druk. Hoe stoom je B2B-bedrijf klaar voor e-commerce?

B2B Digital

B2B: Verstevig je klantrelatie met technologie

Technologie moet vooral ondersteunen bij het in stand houden van de persoonlijke connectie met de klant bij e-commerce in het B2B-segment.

B2B Digital

Het effect van corona op retailers en e-tailers

E-commerce heeft de laatste tijd een enorme boost gekregen. Welke kansen biedt dit voor zowel retailes als e-tailers?

Customer Experience

Het vastleggen van de ROI van CX-transformatie

Gewapend met een robuust ROI-model, kun je een overtuigend argument maken voor transformatie business case en daarmee draagvlak binnen de organisatie en de board verkrijgen.

Customer Experience

‘Overbrug de kloof tussen online en offline klantervaringen’

De verbinding tussen online en offline is voor merken belangrijker geworden dan ooit voor de optimale klantbeleving.

B2B Digital

De verschillende fases en stappen van personalisatie

Personalisatie is het niet alleen plezierig voor de klant, maar ook je eigen efficiency gaat er goed op. Bekijk dit webinar voor personalisatie tips & trics.

Customer Experience