Gepersonaliseerde klantervaringen voor snelgroeiende bedrijven
Sendcloud vertelt in dit webinar hoe zij gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.
Sendcloud vertelt in dit webinar hoe zij gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.
Veel webshops focussen vooral op gemak en vindbaarheid. Saai! Online shoppen moet ook aantrekkelijk zijn. Een pleidooi voor experiential e-commerce.
Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?
Je krijgt zes seconden aandacht. Wil je weten hoe je van klanten ambassadeurs kan maken? Met kennis van neuromarketing kan je je doelen sneller bereiken.
Schaalbare verzendprocessen en beter inspelen op consumentenverwachtingen op het gebied van verzendingen zijn hot.
In ons customer experience onderzoek kwam de website van Simpel.nl als beste sim-only aanbieder uit de bus. Drie elementen op de site van Simpel.nl die klanten overtuigen en over de streep te trekken.
Gedragspsychologie speelt een belangrijke rol bij online conversie en klantbeleving. Hoe passen Coolblue, Amazon en Bol.com dit toe?
Toegankelijkheid van websites – niemand is er op tegen. Maar hoe regel je Web Accessibility, zodat iedereen online mee kan doen?
Rechtstreeks leveren aan consumenten (D2C) biedt voor fabrikanten een extra afzetkanaal. Wel is het zaak conflicten met retailers zien te voorkomen.
Covid-19 zet de digitalisering van B2B-bedrijven onder druk. Hoe stoom je B2B-bedrijf klaar voor e-commerce?
Technologie moet vooral ondersteunen bij het in stand houden van de persoonlijke connectie met de klant bij e-commerce in het B2B-segment.
E-commerce heeft de laatste tijd een enorme boost gekregen. Welke kansen biedt dit voor zowel retailes als e-tailers?
Gewapend met een robuust ROI-model, kun je een overtuigend argument maken voor transformatie business case en daarmee draagvlak binnen de organisatie en de board verkrijgen.
De verbinding tussen online en offline is voor merken belangrijker geworden dan ooit voor de optimale klantbeleving.
Personalisatie is het niet alleen plezierig voor de klant, maar ook je eigen efficiency gaat er goed op. Bekijk dit webinar voor personalisatie tips & trics.