More stories

De versnelling: trends en impact door Covid-19 op B2B-commerce

Covid-19 zet de digitalisering van B2B-bedrijven onder druk. Hoe stoom je B2B-bedrijf klaar voor e-commerce?

B2B Digital

B2B: Verstevig je klantrelatie met technologie

Technologie moet vooral ondersteunen bij het in stand houden van de persoonlijke connectie met de klant bij e-commerce in het B2B-segment.

B2B Digital

Het effect van corona op retailers en e-tailers

E-commerce heeft de laatste tijd een enorme boost gekregen. Welke kansen biedt dit voor zowel retailes als e-tailers?

Customer Experience

Het vastleggen van de ROI van CX-transformatie

Gewapend met een robuust ROI-model, kun je een overtuigend argument maken voor transformatie business case en daarmee draagvlak binnen de organisatie en de board verkrijgen.

Customer Experience

‘Overbrug de kloof tussen online en offline klantervaringen’

De verbinding tussen online en offline is voor merken belangrijker geworden dan ooit voor de optimale klantbeleving.

B2B Digital

De verschillende fases en stappen van personalisatie

Personalisatie is het niet alleen plezierig voor de klant, maar ook je eigen efficiency gaat er goed op. Bekijk dit webinar voor personalisatie tips & trics.

Customer Experience

Hoe zet je livestreams in bij online verkoop? – Inspiratie uit China

China is koploper als het gaat om het inzetten van livestreams bij online verkoop. Wat zijn de belangrijkste lessen tot nu toe?

Customer Experience
Premium

‘Consumenten niet te spreken over chatbots’

Consumenten zijn niet te spreken over de inzet van chatbots als helpdeskmedewerker. Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond onder ruim 10.000 panelleden. Maar liefst 78 procent van de ondervraagden die wel eens te maken kreeg met zo’n robothulpje kreeg geen volledig antwoord op zijn vraag.

Customer Experience

5 stappen om de klantervaring in de financiële dienstverlening te verbeteren

Dit whitepaper helpt je in 5 stappen naar een sterkere digitale strategie.

Customer Experience

Zo verbeter je de klantenservice met AI

Artificial Intelligence op de klantenservice omvat meer dan alleen chatbots en kan van grote toegevoegde waarde zijn – ook op gebied van digital marketing.

Artificial Intelligence

Internationale expansie: begin met lokalisatie

Hoe pak je uitbreiding naar het buitenland aan? En vooral: waar begin je? Tips en advies uit de praktijk van het Oekraïense groeibedrijf Rocket.  

Customer Experience

Testen op emoties verbetert de conversie bij zorgverzekeraar VGZ

Zorgverzekeraar VGZ onderzocht de emoties van potentiële klanten tijdens de online oriëntatie en verbeterde hierdoor de conversie met bijna 3 procent. 

Customer Experience

Audience-Based planning zet klantbeleving centraal in merkcommunicatie

Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?

Customer Experience

Klantrelaties en meer dan winst: ongekende verschuivingen in klantverwachting

Empathie, personalisatie en gebruiksgemak zijn cruciaal voor klantrelaties blijkt uit de vierde editie van het State of the Connected Customer-onderzoek.

Customer Experience

Digitale ervaring in 2021: klantgerichter worden

Nu we 2021 ingaan, moeten merken niet alleen hun digitale strategieën aanpassen, ze moeten ervoor zorgen dat hun klantervaring opvalt. Hoe? Dat lees je in dit whitepaper.

Customer Experience