De versnelling: trends en impact door Covid-19 op B2B-commerce
Covid-19 zet de digitalisering van B2B-bedrijven onder druk. Hoe stoom je B2B-bedrijf klaar voor e-commerce?
Covid-19 zet de digitalisering van B2B-bedrijven onder druk. Hoe stoom je B2B-bedrijf klaar voor e-commerce?
Technologie moet vooral ondersteunen bij het in stand houden van de persoonlijke connectie met de klant bij e-commerce in het B2B-segment.
E-commerce heeft de laatste tijd een enorme boost gekregen. Welke kansen biedt dit voor zowel retailes als e-tailers?
Gewapend met een robuust ROI-model, kun je een overtuigend argument maken voor transformatie business case en daarmee draagvlak binnen de organisatie en de board verkrijgen.
De verbinding tussen online en offline is voor merken belangrijker geworden dan ooit voor de optimale klantbeleving.
Personalisatie is het niet alleen plezierig voor de klant, maar ook je eigen efficiency gaat er goed op. Bekijk dit webinar voor personalisatie tips & trics.
China is koploper als het gaat om het inzetten van livestreams bij online verkoop. Wat zijn de belangrijkste lessen tot nu toe?
Consumenten zijn niet te spreken over de inzet van chatbots als helpdeskmedewerker. Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond onder ruim 10.000 panelleden. Maar liefst 78 procent van de ondervraagden die wel eens te maken kreeg met zo’n robothulpje kreeg geen volledig antwoord op zijn vraag.
Dit whitepaper helpt je in 5 stappen naar een sterkere digitale strategie.
Artificial Intelligence op de klantenservice omvat meer dan alleen chatbots en kan van grote toegevoegde waarde zijn – ook op gebied van digital marketing.
Hoe pak je uitbreiding naar het buitenland aan? En vooral: waar begin je? Tips en advies uit de praktijk van het Oekraïense groeibedrijf Rocket.
Zorgverzekeraar VGZ onderzocht de emoties van potentiële klanten tijdens de online oriëntatie en verbeterde hierdoor de conversie met bijna 3 procent.
Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?
Empathie, personalisatie en gebruiksgemak zijn cruciaal voor klantrelaties blijkt uit de vierde editie van het State of the Connected Customer-onderzoek.
Nu we 2021 ingaan, moeten merken niet alleen hun digitale strategieën aanpassen, ze moeten ervoor zorgen dat hun klantervaring opvalt. Hoe? Dat lees je in dit whitepaper.