More stories

Maximale impact met user-generated content bij customer journey’s

Hoe user generated content de klantreis kan beïnvloeden voor, tijdens en na de aanschaf van een product. Bugaboo deelt haar ervaring.

Customer Experience

De toekomst van live events

Door de pandemie zijn we content heel anders gaan consumeren. De Digital Fan Experience is bijvoorbeeld naar een veel hoge niveau getild. 

Customer Experience

Hoe creëer je merkvoorkeur met nieuwe technologieën?

Merkvoorkeur creëer je anno 2021 vooral door de inzet van de nieuwste technologieën. Prikkel de zintuigen van de consument met AR en VR.

Customer Experience

Bundeling van DXP-mogelijkheden: stel je digitale belevingsbeheer van de toekomst samen

Interactie met klanten blijft veranderen. Vaak doet een DXP-systeem intrede. Hoe stel je een DXP samen zonder dat bestaande IT overbodig wordt?

Digital Experience Platform

De kern van succesvolle bedrijven is een goede klantervaring

Om te zorgen dat klanten bij jou shoppen én terugkeren, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.

B2B Digital

De kunst van belevenissen – en hoe verdien je er geld mee?

Experiences worden steeds belangrijker door de opmars van Instagram en de selfiecultuur. Hoe verdien je geld met deze kunstvorm?

Customer Experience

Wanneer is je organisatie gereed voor headless?

Bij een headless architectuur zijn de back-end en front-end van elkaar losgekoppeld. Maar voor welke bedrijven is dit geschikt en hoe maak je de overstap?

Customer Experience
Premium

CM.com breidt directie uit met een Chief Strategy Officer

Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.

Customer Experience

Robèrt van Beckhoven pakt na eerste digitale stap meteen door met bakplatform

Tijdens de lockdown startte Meester Patissier Robèrt van Beckhoven zijn online platform ‘bij Robèrt’. Met succes: de omzet verdrievoudigde.

Digital Transformation

Kemal Tas (CEO Ledstores): van lampenverkoper op Marktplaats naar miljoenenbedrijf

Ondernemer Kemal Tas (oprichter & CEO Ledstores) startte vanaf z’n zolderkamer en runt nu een miljoenenbedrijf. Wat is zijn ondernemersverhaal?

Customer Experience

Gepersonaliseerde klantervaringen voor snelgroeiende bedrijven

Sendcloud vertelt in dit webinar hoe zij gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.

Customer Experience

 Online shoppen moet wel leuk blijven

Veel webshops focussen vooral op gemak en vindbaarheid. Saai! Online shoppen moet ook aantrekkelijk zijn. Een pleidooi voor experiential e-commerce.

Customer Experience

Customer Journey Analytics: de volgende stap in customer journey management

Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?

Online marketing

Maak van een zoeker een boeker: neuromarketing in de praktijk

Je krijgt zes seconden aandacht. Wil je weten hoe je van klanten ambassadeurs kan maken? Met kennis van neuromarketing kan je je doelen sneller bereiken.

Conversie

De laatste trends in verzendprocessen

Schaalbare verzendprocessen en beter inspelen op consumentenverwachtingen op het gebied van verzendingen zijn hot. 

Customer Experience