Maximale impact met user-generated content bij customer journey’s
Hoe user generated content de klantreis kan beïnvloeden voor, tijdens en na de aanschaf van een product. Bugaboo deelt haar ervaring.
Hoe user generated content de klantreis kan beïnvloeden voor, tijdens en na de aanschaf van een product. Bugaboo deelt haar ervaring.
Door de pandemie zijn we content heel anders gaan consumeren. De Digital Fan Experience is bijvoorbeeld naar een veel hoge niveau getild.
Merkvoorkeur creëer je anno 2021 vooral door de inzet van de nieuwste technologieën. Prikkel de zintuigen van de consument met AR en VR.
Interactie met klanten blijft veranderen. Vaak doet een DXP-systeem intrede. Hoe stel je een DXP samen zonder dat bestaande IT overbodig wordt?
Om te zorgen dat klanten bij jou shoppen én terugkeren, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.
Experiences worden steeds belangrijker door de opmars van Instagram en de selfiecultuur. Hoe verdien je geld met deze kunstvorm?
Bij een headless architectuur zijn de back-end en front-end van elkaar losgekoppeld. Maar voor welke bedrijven is dit geschikt en hoe maak je de overstap?
Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.
Tijdens de lockdown startte Meester Patissier Robèrt van Beckhoven zijn online platform ‘bij Robèrt’. Met succes: de omzet verdrievoudigde.
Ondernemer Kemal Tas (oprichter & CEO Ledstores) startte vanaf z’n zolderkamer en runt nu een miljoenenbedrijf. Wat is zijn ondernemersverhaal?
Sendcloud vertelt in dit webinar hoe zij gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.
Veel webshops focussen vooral op gemak en vindbaarheid. Saai! Online shoppen moet ook aantrekkelijk zijn. Een pleidooi voor experiential e-commerce.
Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?
Je krijgt zes seconden aandacht. Wil je weten hoe je van klanten ambassadeurs kan maken? Met kennis van neuromarketing kan je je doelen sneller bereiken.
Schaalbare verzendprocessen en beter inspelen op consumentenverwachtingen op het gebied van verzendingen zijn hot.