More stories

De kern van succesvolle bedrijven is een goede klantervaring

Om te zorgen dat klanten bij jou shoppen én terugkeren, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.

B2B Digital

De kunst van belevenissen – en hoe verdien je er geld mee?

Experiences worden steeds belangrijker door de opmars van Instagram en de selfiecultuur. Hoe verdien je geld met deze kunstvorm?

Customer Experience

Wanneer is je organisatie gereed voor headless?

Bij een headless architectuur zijn de back-end en front-end van elkaar losgekoppeld. Maar voor welke bedrijven is dit geschikt en hoe maak je de overstap?

Customer Experience
Premium

CM.com breidt directie uit met een Chief Strategy Officer

Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.

Customer Experience

Robèrt van Beckhoven pakt na eerste digitale stap meteen door met bakplatform

Tijdens de lockdown startte Meester Patissier Robèrt van Beckhoven zijn online platform ‘bij Robèrt’. Met succes: de omzet verdrievoudigde.

Digital Transformation

Kemal Tas (CEO Ledstores): van lampenverkoper op Marktplaats naar miljoenenbedrijf

Ondernemer Kemal Tas (oprichter & CEO Ledstores) startte vanaf z’n zolderkamer en runt nu een miljoenenbedrijf. Wat is zijn ondernemersverhaal?

Customer Experience

Gepersonaliseerde klantervaringen voor snelgroeiende bedrijven

Sendcloud vertelt in dit webinar hoe zij gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.

Customer Experience

 Online shoppen moet wel leuk blijven

Veel webshops focussen vooral op gemak en vindbaarheid. Saai! Online shoppen moet ook aantrekkelijk zijn. Een pleidooi voor experiential e-commerce.

Customer Experience

Customer Journey Analytics: de volgende stap in customer journey management

Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?

Online marketing

Maak van een zoeker een boeker: neuromarketing in de praktijk

Je krijgt zes seconden aandacht. Wil je weten hoe je van klanten ambassadeurs kan maken? Met kennis van neuromarketing kan je je doelen sneller bereiken.

Conversie

De laatste trends in verzendprocessen

Schaalbare verzendprocessen en beter inspelen op consumentenverwachtingen op het gebied van verzendingen zijn hot. 

Customer Experience

Hoe Simpel.nl alles uit de kast trekt om websitebezoekers te overtuigen

In ons customer experience onderzoek kwam de website van Simpel.nl als beste sim-only aanbieder uit de bus. Drie elementen op de site van Simpel.nl die klanten overtuigen en over de streep te trekken.

Customer Experience

Boost online resultaten met bewezen gedragspsychologie

Gedragspsychologie speelt een belangrijke rol bij online conversie en klantbeleving. Hoe passen Coolblue, Amazon en Bol.com dit toe?

Customer Experience

Web Accessibility: iedereen moet kunnen meedoen – maar hoe?

Toegankelijkheid van websites – niemand is er op tegen. Maar hoe regel je Web Accessibility, zodat iedereen online mee kan doen?

Customer Experience

D2C biedt fabrikanten nieuwe groeikansen en uitdagingen

Rechtstreeks leveren aan consumenten (D2C) biedt voor fabrikanten een extra afzetkanaal. Wel is het zaak conflicten met retailers zien te voorkomen.

Customer Experience