De klimaatverandering begrijpen met High Performance Computing en Machine Learning
HPC, ML en cloud maken het voor wetenschappers mogelijk om ingewikkelde milieu-problemen te begrijpen. Technologie speelt een sleutelrol.
HPC, ML en cloud maken het voor wetenschappers mogelijk om ingewikkelde milieu-problemen te begrijpen. Technologie speelt een sleutelrol.
Third party cookies gaan verdwijnen, maar er zijn zoveel alternatieven dat niemand zich zorgen hoeft te maken. Een overzicht.
Nu third party cookies worden geweigerd, staat de advertentie-industrie voor de fundamentele opgave om een nieuwe basis voor tracking en meting te vinden.
Hoe zorg je dat de digitale informatie in alle verschillende afelingen van je bedrijf hetzelfde is en klopt? Daarvoor is een golden record broodnodig.
Personalisatie wordt lastiger zonder third party cookies. Hoe zorg je ervoor dat je data toch genoeg inzicht geeft zonder zware datatools?
Hoe verzamel je relevante data? Welke data is überhaupt relevant? En hoe zet je deze data vervolgens op de juiste manier in? Insights en praktische tips op het gebied van personalisatie.
Je hebt veel data over je klanten, maar hoe gebruik je die om ook echt een goede klantervaring op maat te bieden? De goede tool is daarvoor een absolute noodzaak, maar bij het selecteren van die tooling kan veel misgaan. ‘Het goud zit in je data. Maar hoe haal je het eruit?’ leidt je met praktisch advies door het selectieproces.
Data pools zijn marktplaatsen waar productinformatie wordt uitgewisseld tussen leveranciers en afnemers. Ze kunnen helpen om je assortiment te optimaliseren.
Inkijkje in de bezoekcijfers van Tweakers’ Pricewatch. Van koptelefoons tot koffiezetapparaten: hoe beïnvloedde de lockdown de belangstelling voor consumentenelektronica?
Master Data Management (MDM) kan een oplossing zijn voor het GDPR-proof houden van de klantenadministratie. Maar wat houdt MDM in? En hoe gebruik je deze oplossing het beste?
Grote hoeveelheden data analyseren, iedereen doet het inmiddels. Maar dan…? Hoe zorg je ervoor dat data omgezet wordt in acties en meetbare resultaten?
Veel bedrijven staan nog huiverig tegenover data science. Gemiste kans! Ook op kleine schaal kun je als marketeer al datagedreven werken.
Waar moet je in 2021 als data-driven marketeer op letten? Tien experts van branchevereniging DDMA blikken vooruit.
Josh Slighting neemt je mee in het transformatieproces van dit toonaangevende Australische televisienetwerk. Hij vertelt je onder andere hoe Network 10 data inzet als zakelijke mogelijkheid om creatieve beslissingen te maken, personalisatie toe te passen en gesegmenteerde doelgroepen aan te leveren aan (online) adverteerders.
Als bedrijf wil je zoveel mogelijk over je klant weten. Maar tracking- en testing tools zorgen vaak voor een tragere website. Hoe vind je hierin de juiste balans?