Let op: Microsoft Safelinks leidt tot klikken in e-mails waar je niets mee kunt
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
Ancienne Belgique won in de categorie Email Marketing Automation Excellence en Autogroep Twente sleepte de winst in de wacht in de categorie Outstanding Email bij de vandaag uitgereikte DDMA EMAS Awards 2024.
De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en alle voortekens voor een nieuwe transactiegolf zijn aanwezig. Dat en meer valt op te maken uit een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.
De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden. Want de markt is gefragmenteerd, […]
Retailmedia als reclamevehikel is nog niet interessant voor bereiksdoelstellingen, vertelt Thijs van de Heuvel van GroupM tegen Emerce TV. Het is te duur.
In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging.
Sponsored product-campagnes leveren bij Jumbo een gemiddelde ROAS van 5,5 op, zo blijkt uit cijfers van het supermarktbedrijf. Ondertussen gaat de aandacht uit naar onder andere non-endemisch adverteren en instore- schermen binnen productcategorieën.
Hubo besloten wordt klant van Abovo Media, onderdeel van Abovo Maxlead. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop.
Retailmedia heeft de potentie om het massamedium van morgen te worden. Maar dan is het wel zaak om het nu goed te organiseren en fouten te voorkomen die in het huidige landschap zijn ontstaan. bvA, het netwerk van merkleiders, wil daarom een gemeenschappelijk open en transparant systeem tot stand brengen, waarin de consument centraal staat en de belangen van merken het uitgangspunt zijn. Een systeem dat is gebaseerd op uniforme standaarden.
Na het samengaan eind vorig jaar gaat Vet Digital op in Bright Digital om verder te bouwen aan een online marketinghuis met HubSpot-expertise.
Eind april lanceerden DDMA, Stichting Reclame Code en Bond van Adverteerders het initiatief ‘Certified by influencerregels.com’.
Reclamereus Havas investeert komende vier jaar in totaal vierhonderd miljoen euro in kunstmatige intelligentie en datakennis.
TikTok brengt nieuwe AI-middelen uit voor adverteerders en mediamakers waarmee ze klonen in campagnes laten figureren.
Influencer bureau HelloSparkle start het nieuwe label House of Foodies, gericht op foodinfluencers en -merken.
De Oranje-app van de KNVB moet het fundament worden voor een nauwer contact met voetbalfans. In een paar weken tijd kreeg de app 50.000 nieuwe gebruikers. Eind EK moeten dat er 200.000 zijn.