Vergeet beacons, communiceer via het licht
Vergeet wifi, vergeet beacons via Bluetooth: bedrijven communiceren in de toekomst via het licht. Met de techniek achter ‘visible light […]
Vergeet wifi, vergeet beacons via Bluetooth: bedrijven communiceren in de toekomst via het licht. Met de techniek achter ‘visible light […]
Open marktplaatsen voor influencermarketing werken niet, het doet afbreuk aan de kwaliteit. Dat menen Myrthe Stapper en Dorit Roest, die daarom hun selectief werkende The Influencer Movement nu officieel lanceren.
De Nederlandse startup Cribber lanceert vandaag een nieuw sociaal platform exclusief voor studenten en studentenhuizen. Men spreekt over het ‘eerste sociale platform van Nederlandse bodem’ na Hyves.
Google heeft zojuist een nieuwe voor groepsdiscussies gelanceerd, genaamd Spaces. De app voor Android, iOS en desktop biedt gebruikers de mogelijkheid om virtuele ruimten te creëren rond een bepaald onderwerp, net zoals dat bij chat het geval is.
Digitaal bureau TamTam heeft een nieuw merk opgericht van waaruit het zijn nationale en internationale groeiplannen gaat uitvoeren. Onder de vlag Dept wordt de komende periode tevens een aantal overnames gedaan, zo vertellen directieleden Dimi Albers en Paul Manuel.
Vraag jij je af hoe je ‘corporate storytelling’ het beste kunt gebruiken voor jouw organisatie? Lees dan zeker verder, want in dit artikel vertel ik je het geheim achter de formule van elk goed corporate verhaal.
Jumbo gaat voortaan ook zakelijke bestellingen voor Jumbo.com verwerken. Klanten kunnen zich registreren met hun KvK-nummer.
Zojuist zijn ING en KNVB een socialcampagne gestart op Facebook om voetbal onder jonge kinderen te promoten.
Creatief bureau N=5 heeft de tv-commercial gemaakt voor Marktplaats.nl die vanaf vandaag maanden op televisie te zien is.
Adobe heeft een nieuw attributiemodel ontwikkeld, waarbij algoritmen de impact van succes meten. Het attributiemodel wordt dit najaar verwerkt in […]
Een groot verschil tussen een B2C en B2B-bedrijf is de hoeveelheid middelen die er zijn om loyaliteitsmarketing te bedrijven. De B2B-marketeer wil wederverkopers leren kennen en meer sturing geven aan de producten die zij verkopen. Maar over een loyaliteitskaart of app beschikt hij niet. Heeft een loyaliteitsprogramma dan wel een functie voor een B2B-bedrijf?
Creatief webbureau The Secret Lab start een nieuwe afdeling die zich volledig zal gaan richten op virtual reality (VR). Met een speciaal productieteam wil men inspelen op de mogelijkheden die deze technologie biedt en de vraag naar 360-video en VR-producties.
Adobe wil webwinkels en bedrijfspagina’s nog beter afstemmen op de behoefte van de consument door ook de persoonlijkheid van bezoekers te analyseren. Is de bezoeker extravert of introvert? Aan de hand van een persoonlijkheidsprofiel worden bijvoorbeeld artikelen in bepaalde kleuren op de webpagina geselecteerd.
Digitaal bureau TamTam heeft een nieuw merk opgericht van waaruit het zijn nationale en internationale groeiplannen gaat uitvoeren. Onder de vlag Dept wordt de komende periode tevens een aantal overnames gedaan, zo vertellen directieleden Dimi Albers en Paul Manuel.
Het adverteren op basis van klant- en gedragsgegevens begint een grote vlucht te nemen. Het levert relevante advertenties op voor de juiste personen op het juiste moment in de customer journey. Dit gebeurt echter nog standalone: de ontwikkelingen in de customer journey worden niet automatisch verwerkt. Aan de hand van Salesforce ’s uitbreiding van Advertising Studio met Google Customer Match bekijken we de ontwikkeling van CRM-gedreven adverteren.