WPP koopt Triad Retail Media
WPP koopt via zijn dochterbedrijf Xaxis de digitale retailmediaspecialist Triad Retail Media. Dat exploiteert onder meer reclameruimte in de webshops van MediaMarkt, Otto en Walmart.
WPP koopt via zijn dochterbedrijf Xaxis de digitale retailmediaspecialist Triad Retail Media. Dat exploiteert onder meer reclameruimte in de webshops van MediaMarkt, Otto en Walmart.
Video’s maken het gemakkelijk om vertrouwen te krijgen in je merk waardoor de bezoekers van je website sneller een aankoopbeslissing kunnen maken. Hierbij spreken de cijfers voor zich: maar liefst 96 procent van de B2B-bedrijven is bezig met video content marketing.
Afgelopen week vond de jubileumeditie van Digital Dinner Amsterdam plaatst. Zo’n 120 senior creatieven en strategen van vooraanstaande digitale bureaus ontmoeten elkaar in restaurant De School.
Geen evenement kan meer zonder: een social media wall waarop je precies kunt zien wie over je praat en wat er wordt gezegd. Maar er zijn meer toepassingen van dit concept mogelijk, vertelt Sander Andreae van Snipperwall.
Snap Inc. heeft zakenbanken Morgan Stanley en Goldman Sachs aangesteld om de vermeend aanstaande beursgang te begeleiden, meldt persbureau Bloomberg.
Vraag je bedrijven waarmee zij zich nog denken te kunnen onderscheiden van de concurrent dan zijn ze eensgezind in hun overtuiging. Niet de prijs, maar de customer experience bepaalt welke organisaties nog een lang leven hebben.
Wordt er geschreven over chatbots, dan gaat het bijna altijd over de toepassing en mogelijkheden binnen een B2C-markt. Hoe reëel is het dat we de chatbots ook in de B2B-omgeving terugzien?
“We willen het online platform zijn voor marketeers”, vertelt Christiaan Proper van startup Datatrics. “Alle databronnen zoals e-mailmarketing tools, Google Analytics, social channels, CRM-data brengen we samen.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een arbeidsmarktcampagne van energiebedrijf Eneco.
Een consortium van investeerders heeft de social media-activiteiten overgenomen van CX Company. Dat is inclusief het Digital Customer Engagement Center in Amsterdam.
Een nieuw onderzoek van Kantar TNS laat zien dat 36 procent van de consumenten actief berichten en advertenties van merken negeert op social media.
Wie zich enigszins in het fenomeen bloggers anno 2016 heeft verdiept, zal de naam Negin Mirsalehi niet zijn ontgaan. Negin is blogger op wereldniveau met volgers in de US, UK, Italië en Nederland.
Het Amsterdamse bureau Internetpeople en internetbureau Teemr Works uit Den Bosch fuseren. Ze gaan gezamenlijk door onder de naam Brickson.
“Consumenten zijn advertenties meer dan zat, anders zouden adblockers nu niet zo’n probleem aan het worden zijn”, stelt Eric van Hall van CopyRobin.
Gesprekken tussen Salesforce en Twitter zijn nog steeds gaande, zo melden anonieme bronnen aan The New York Times. Salesforce bleef als enige over in een biedingenstrijd.