More stories

Syntus eerste vervoersmaatschappij met Snapchat-campagne

Syntus claimt de eerste vervoersmaatschappij te zijn met een Snapchat-campagne. Crowdmedia startte eerder dit jaar een scholierencampagne voor vervoersmaatschappij Syntus. Vloggers werden ingezet om de jonge doelgroep te stimuleren om met de bus te gaan. Het vervolg hierop is een campagne waarin Snapchat centraal staat.

Campagnes

Emerce eDay 2016: de foto’s

Emerce eDay trok gisteren wederom duizenden bezoekers in de Amsterdamse Kromhouthal. Mede dankzij een bomvol programma met uitdagende sprekers.

Marketing

Canon start affiliate marketing programma bij zanox

Camera- en printerfabrikant Canon gaat samenwerken met zanox voor affiliatie marketing in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Italië.

Online advertising

Nieuw reclamenetwerk AdsToSport bijna uitverkocht

De exploitant van de bijna duizend websites van Nederlandse sportclubs, AdsToSport, is constant bijna uitverkocht. Clubs verdienen ‘bijna gratis’ honderden en soms duizenden euro’s bij.

Online advertising

Hoe maak ik een landingspagina onweerstaanbaar?

Wat is het geheim van een onweerstaanbare landingspagina? Een pagina waar je van bezoekers kopers maakt? Je hebt er vast wel wat gedachten bij. In dit artikel toon ik je de vier allerbelangrijkste eigenschappen van succesvolle landingspagina’s.

Conversie
Premium

Fabrique zet nieuwe koers in

Designbureau Fabrique zet een nieuwe, aangescherpte positionering in de markt. Naast het designwerk in het digitale domein wil het ook zijn expertise in het fysieke domein, industrieel ontwerp, beter naar voren brengen.

Digital Agencies

Amazon Prime omvat nu ook boeken en tijdschriften

Amazon breidt zijn Amerikaanse Prime programma uit. Leden krijgen nu ook onbeperkte toegang meer dan duizend Kindle boeken en tijdschriften.

Customer Loyalty
Premium

37 procent Nederlands e-commerce via mobiel

Vier op de tien e-commercetransacties in Nederland wordt afgehandeld via een smartphone of tablet, zo laat het halfjaarlijkse e-commerceonderzoek van Criteo zien.

Retail

eFocus verandert naam in Valtech

Digital agency eFocus neemt afscheid van zijn naam en neemt die van de nieuwe eigenaar aan: Valtech. De naamsverandering vindt vandaag plaats.

B2B Digital

Marriott krijgt grootste loyaltyprogramma ter wereld

Vorige week rondde Marriott International de langverwachte overname van Starwood Hotels & Resorts af. Nu de overname is afgerond wordt een van de grootste uitdagingen het samenvoegen van de loyaltyprogamma’s van beide organisaties.

Customer Loyalty
Premium

Lukkien opent vestiging in Amsterdam

Marketingbureau Lukkien heeft sinds enkele dagen een vestiging aan de Herengracht in Amsterdam.

Digital Agencies

E-mail verleidt steeds meer 65-plussers tot online aankopen

Op 4 oktober 2016 verscheen het Nationaal E-mail Onderzoek 2016. Dit jaarlijks terugkerend onderzoek presenteert een compleet beeld van hoe de Nederlander omgaat met het kanaal e-mail. Wat blijkt?

E-mailmarketing

Mozilla laat Chrome extensies in Firefox draaien

Mozilla, het bedrijf achter de browser Firefox, lanceert Project Mortar. Onder meer wil men plugins en extensies uit Chrome in Firefox laten draaien.

Web-design

‘Twitter besluit deze week over mogelijke overname’

Twitter overlegt naar verluidt deze week over mogelijke overnamepartners. Dat meldt The Wall Street Journal. Of dat ook meteen aan de grote klok wordt gehangen is nog de vraag.

Twitter/X

Havas Boondoggle aan de slag voor TEVA Pharmaceuticals

Havas Boondoggle is aan het werk gegaan voor TEVA Pharmaceuticals. Het Amsterdamse bureau gaat campagnes maken voor Metamucil, Vicks en Sorefix.

Campagnes