Twee strategische aanstellingen bij WE ARE Pi
Creatief bureau WE ARE Pi uit Amsterdam stelt de voormalig VICE Media Global Executive Producer aan, Ravi Amaratunga, en digitaal strateeg JaKenna Gilbert.
Creatief bureau WE ARE Pi uit Amsterdam stelt de voormalig VICE Media Global Executive Producer aan, Ravi Amaratunga, en digitaal strateeg JaKenna Gilbert.
Nog slechts 20 procent van de organisaties zegt dat er onvoldoende budget beschikbaar is voor de ontwikkeling van datatoepassingen. Dat blijkt uit de resultaten van Big Data Survey 2016, het nationale onderzoek naar de inzet van data in het Nederlandse bedrijfsleven.
Online super Picnic heeft een reclamespot waarin een dubbelganger van Max Verstappen figureert verwijderd.
Heineken lanceerde vorige week het programma ‘Heineken Biertegoed’ waarmee bierliefhebbers bij aankoop van Heinekenproducten Biertegoed opbouwen voor een vers getapt Heinekenbiertje. “Het programma slaat een brug tussen de bank en de bar,” vertelt Sebastiaan Berkvens, hoofd e-commerce bij Heineken. Ik interviewde hem over het hoe en waarom van dit unieke programma.
Facebook Pages wordt inmiddels gebruikt door zeker 60 miljoen bedrijven, zo laat Facebook weten. Dat is 33 procent meer dan een jaar geleden.
Life on Air, het bedrijf achter videostreamapp Meerkat, maakt een doorstart met een nieuwe app Houseparty. Zoals de titel al suggereert, is het een soort virtueel huisfeest.
Om de betrokkenheid van de consument te versterken lanceert YouTube nu haar sociale platform YouTube Community. Wat biedt dit voor kansen voor bedrijven?
Twitter Moments wordt vandaag ook in Nederland gelanceerd. Daarmee kunnen gebruikers een eigen verhaal creëren met zowel eigen of andermans tweets.
Het Duitse SAP bevestigt de overname van Big Data-bedrijf Altiscale. De onderneming biedt cloudversies van de Hadoop en Spark open source-software.
Je kunt geen website van een startup meer openen of je treft er niet een live-chat. Ook steeds meer grotere organisaties zie je er gebruik van maken. Een veelgebruikte tool daarvoor is bijvoorbeeld Intercom. Voor service aan de klant, maar zeker ook voor sales.
De zakelijke versie van Facebook gaat volgende maand eindelijk van start, zo meldt The Information op basis van ingewijden.
Smartphones zijn de standaard drager geworden voor internetvideo nu 51 procent aangeeft zijn telefoon te gebruiken voor filmpjes. Dat is een verdrievoudiging ten opzichte van 2014.
Emakina Group koopt CRM-bedrijf k.section en richt daarmee een apart CRM Competence Center in.
Elektronicafabrikant Miele organiseert een challenge waarin foodbloggers worden geprikkeld culinaire grenzen te verleggen.
Under Armour mag in Nederland dan een iets minder bekende naam zijn dan Adidas en Nike, het Amerikaanse sportmerk maakt het de bedrijven moeilijk. In juni werd de nieuwe app gelanceerd die voor een echte ‘mobiele experience’ moet zorgen.