Kleding.nl reserveert 1 miljoen euro voor crossmediale campagne
Kledingzoekmachine Kleding.nl heeft ruim een miljoen euro gereserveerd voor een crossmediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten.
Kledingzoekmachine Kleding.nl heeft ruim een miljoen euro gereserveerd voor een crossmediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) en branchevereniging IAB hebben volgende stappen gezet in de aanpak van malvertising, waarbij malware via advertentienetwerken wordt verspreid.
Displayreclame is in 2014 wereldwijd groter geworden dan search, als vorm van mobiele reclame, en het tussen die twee zal dit jaar vermoedelijk verder groeien. Europa onttrekt zich, als achterloper, aan die trend.
Ruim de helft van de berichten op Instagram zijn positief van toon. Het aantal negatieve berichten is bijna op de vingers van een hand te tellen. Op nieuwssites (reacties onder nieuwsartikelen) zijn we het meest negatief. Dat concludeert het Nederlandse Coosto uit eigen onderzoek.
Microsoft optimaliseert zijn klantrelatieoplossing Dynamics CRM voor Windows 10 en vanaf deze week kan al worden ingetekend op de CRM Fall 2015 preview, die volgende maand gaat verschijnen.
Het Chinese Tencent Holdings stopt 50 miljoen dollar in het Canadese Kik Interactive, tegen een waarde van 1 miljard dollar.
Datameer, het Big Data-bedrijf dat zijn technologie heeft gebaseerd op Hadoop, haalt 40 miljoen dollar op in een financieringsronde onder leiding van ST Telemedia uit Singapore.
De Britse Advertising Standards Authority heeft nieuwe regels gepubliceerd voor vloggers nadat enkele misleidende promotievideo’s voor Oreo vorig jaar werden verboden. Vloggers moeten voortaan in woord en geschrift duidelijk communiceren dat zij worden gesponsord.
Ontwikkelaars maken steeds vaker gebruik van tv-reclame om hun mobiele apps te promoten. Dat blijkt uit onderzoek van marketingbureau Quaid Media, dat niet minder dan 12.000 televisiereclames voor apps in elf verschillende landen telde.
Twitter is een van de social media platformen dat continu inspeelt op de veranderingen in het social media landschap. Dat doen ze door hun advertising mogelijkheden continue te blijven ontwikkelen. In dit blog geven we je een update van de drie nieuwste features en hoe je ze het beste kunt inzetten.
Mozilla heeft officieel zijn Android Webmaker app uitgebracht. Daarmee kan content worden ontwikkeld die zichtbaar is in elke browser.
Terwijl een hoop organisaties druk zijn met het introduceren van een mobiel loyaliteitsprogramma zijn er ook marketeers die een andere overtuiging hebben: niet zo’n programma, maar mobiel betalen is de techniek waarmee toekomstige klantdata worden verzameld.
In een internetminuut gebeurt tegenwoordig heel veel, zoals deze infographic van Domo duidelijk maakt. De internetbevolking is sinds 2013 met twintig procent gegroeid, van 2,4 naar 3,2 miljard. Daarom worden iedere minuut op Facebook 4,1 miljoen berichten geplaatst, 347,222 tweets en bekijken Vine gebruikers 1 miljoen video’s.
CheapTickets.nl steekt zijn site in het nieuw om de conversie nog een tikje verder te optimaliseren.
Opera Mediaworks, onderdeel van browsermaker Opera, heeft het Amerikaanse bedrijf Yvolver overgenomen voor een onbekend bedrag. De startup is gespecialiseerd in online loyaliteitsprogramma’s voor gaming.