Netflix: ‘Geen reclame bij ons. Kunnen we niet’
Netflix wil en zal geen reclames introduceren op zijn videoplatform, omdat het bedrijf dat niet kan en omdat het een […]
Netflix wil en zal geen reclames introduceren op zijn videoplatform, omdat het bedrijf dat niet kan en omdat het een […]
Header Bidding, de afgelopen jaren misschien wel hét buzzwoord onder display marketeers. Hoe staat het er anno 2020 mee?
Frits Schuring zal zijn functie neerleggen als directeur van SAN.Na ruim 15 jaar werkzaam te zijn geweest bij de Stichting Adverteerdersjury Nederland zal hij per juni 2021 stoppen.
Facebook zet het plan om advertenties te tonen in WhatsApp in de ijskast. Geen onverstandige zet, zo blijkt uit onderzoek van online marketingbureau Brandfirm. 58 procent van de Nederlanders zou overwegen over te stappen naar een andere dienst.
Ontwikkelingen gaan ook in 2020 razendsnel en voorspellingen doen is bijna onmogelijk. Toch volgt hier een dappere poging en een […]
Er komen voorlopig toch geen advertenties in WhatsApp. Het team dat hiervoor verantwoordelijk was is ontbonden, zo weet The Wall Street Journal.
De makers van de mobiele app TikTok overwegen om een nieuwe, extra contentfeed te ontwikkelen die veilig is voor merken om in te adverteren.
Samen met 6 experts zetten we de belangrijkste online advertising trends in 2020 op een rijtje.
Nog geen twaalf procent van de websites past de privacywet AVG wat cookies betreft goed toe. Bijna negentig procent van de onderzochte sites is in ovetreding en voldoet nog niet eens aan de minimumeisen die wettelijk worden gesteld.
Digitalmediaveteranen Steven Pieneman en Jeffrey Zanoni beginnen het nieuwe bureau Admanager. Ze helpen adverteerders bij de transitie naar het zelf uitvoeren van programmatic advertising en data-driven online campagnes.
Het tweede decennium van deze eeuw ligt achter ons, dus is het de hoogste tijd om even op adem te komen… maar maak er geen sabbatical van, want de strijd is nog lang niet gestreden.
Amazon wil een wereldspeler worden als exploitant van digitale tv-kanalen die via over the top-apparaten en apps worden uitgezonden. Hiertoe voert het in de VS verkennende gesprekken.
Voor degenen die niet direct met games in aanraking komen is het een wereld die vaak wordt vergeten, terwijl nú de tijd is om er aandacht aan te besteden.
Spotify gaat dynamisch reclame injecteren in de streams van pocasts die het zelf exclusief uitgeeft. Adverteerders kunnen gebruik maken van een pakket digitale diensten voor planning, meting en rapportages.
YouTube past de gebruiksvoorwaarden voor videomakers aan om de privacy van kinderen beter te beschermen. Hierdoor kunnen producenten geen persoonsgerichte reclame meer tonen en kijkersdata.