CM lanceert nieuwe customercontacttool op MWC17
Telecombedrijf CM uit Breda lanceert eind februari zijn nieuwe customercontacttool GIN op het Mobile World Congress in Barcelona.
Telecombedrijf CM uit Breda lanceert eind februari zijn nieuwe customercontacttool GIN op het Mobile World Congress in Barcelona.
Brancheorganisatie IAB presenteert tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op 19 januari de resultaten van het onderzoek Digital Innovation.
Creatief contentbureau Blauw Gras gaat Fleurop ondersteuning bieden op socialmediagebied.
Facebook en Google zijn zo dominant op de online reclamemarkt dat investeerders minder geld in adtech-startups steken.
Robbert Rosseboom verlaat Accenture om baas Datatechnologie te worden bij DAN DNA, onderdeel van Dentsu Aegis Network in Nederland.
Ruim drie jaar na de verkoop van zijn bedrijf Social Embassy aan Dentsu Aegis trekt medeoprichter Steven Jongeneel de deur achter zich dicht. Ook managing director Vivian Opsteegh is vertrokken.
Bas Dokter is de nieuwe directeur van TradeTracker Nederland. Hij volgt daarmee Rob van Bergen op.
Negen van de tien Europeanen wil zijn berichten en telefonie kunnen versleutelen tegen afluisteraars, zowel boeven als overheden. De overgrote meerderheid vindt het onacceptabel dat internetbedrijven ongelimiteerd hun gedrag monitort, zelfs als dat is omwille van ‘verbetering van de dienstverlening’.
Digitaal marketingtechnologiebureau Emark lanceert de Emark Academy. Daar leidt het net afgestudeerde marketingstudenten verder op tot online experts, die en passant baangarantie krijgen.
Bureau QForma uit Oisterwijk en internetbureau Tirato uit Heusden fuseren en gaan, als onderdeel van de Dutch Concept Group, door onder de naam NoBears.
Snapchat koopt voor ruim dertig miljoen dollar de Israëlische specialist op het gebied van augmented reality Cimagine Media.
Een kwart van de globaal werkende bedrijven heeft eind dit jaar een chief data officer. Over drie jaar is dat negentig procent, voorspelt Gartner Research.
BrandDeli wordt de de officiële Nederlandse salespartner van Twitter in Nederland. Marc de Vries begeleidt het transitieproces tot februari 2017 en vertrekt dan bij de berichtendienst.
Operationeel directeur Jos van Loo wordt per 1 januari 2017 de nieuwe CEO van Oxyma. Ronald Morcus blijft bij de organisatie betrokken als adviseur.
Picnic, Knab en Thuisbezorgd.nl zijn in verschillende categorieën genomineerd voor de Dutch Marketing Awards, die op 30 maart worden uitgereikt.