Doe je voordeel met deze vijf lessen uit vijf jaar e-commerce
Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.
Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.
Sam van Houten, co-founder van KeyWI, ontwikkelde een tool om online marketeers te helpen de vindbaarheid via Google te verbeteren.
Local SEO is het verbeteren van je online zichtbaarheid op relevante, lokale zoekopdrachten. Hoe zet je het in? En wat kan het je opleveren?
Wat is het belang van SEO voor online platformen en marketingtools? Een goed voorbeeld is SEO en Youtube! Hoe draagt […]
Hoe een kleine speler met een goed markt- en zoekwoordenonderzoek een niche kan opzoeken met net andere dan normale zoektermen.
Lokaal is belangrijk. Toch benutten nog maar heel weinig webshops de groeiende mogelijkheden bij Google om lokaal beter gevonden te worden.
Vermelding in Google News kan enorm veel traffic opleveren. Hoe zorg je ervoor dat je artikelen in dit overzicht terecht komen?
Op steeds meer producten domineren marketplaces met hun domeinautoriteit de zoekmachines. Bedreigend voor resellers, maar voor SEO biedt het juist kansen.
Even geen budget voor professionele tools ? Geen probleem! Een overzicht van de 10 beste gratis SEO-tools.
Beter vooraf optimaliseren dan achteraf reparen. Los deze SEO-problemen op voor de livegang van een nieuwe website.
Het verschil tussen een jurkje en een kleedje. Oftewel: wat maakt Internationale SEO nou anders dan het verbeteren van je vindbaarheid in Nederland?
Dankzij click & collect kunnen retailers zonder webshop toch weer omzet draaien. Met Google My Business verwijs je verkeer uit Google Search en Maps slim door.
Naar verwachting zal 50% van alle zoekopdrachten in 2022 spraakgestuurd zijn. Hoe speel je in op zoeken via voice search?
In dit webinar kijkt online marketingstrateeg Sander Lems van ISM eCompany terug op de belangrijkste online marketingontwikkelingen van het afgelopen jaar en de lessen die je daaruit moet trekken. Maar hij kijkt vooral vooruit, want door nu al te anticiperen op de belangrijkste online marketingtrends kun je met je organisatie of merk dit jaar het verschil maken.
Met de Core Web Vitals van Google kun je de user experience van je site beoordelen. Goed scoren op deze punten is dus belangrijk voor je ranking.