More stories

Succesvol innoveren? Begrijp hoe consumentengedrag verandert

Modellen over de ontwikkeling van technologie denken in tijdspaden en horizonnen. Te vaak over het hoofd gezien: veranderend consumentengedrag.

Disruptie

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: Introductie (1/4)

Najaar, shoppingseizoen. Wacht niet en begin nu met voorbereiden. In de eerste plaats: oriënteer je op je doelgroep en denk na over de klantreis.

Customer Engagement

Hoe word je als B2B-leverancier ook een succesvolle D2C-speler?

Om marktaandeel te bewaken in coronatijd moeten veel B2B-organisaties snel een aanvullend direct verkoopkanaal opzetten. Tijd voor D2C.

B2B Digital

Een succesvolle strategie voor leadgeneratie in het B2B-segment

Zo zet je als organisatie een succesvolle B2B leadgeneratie-strategie op aan de hand van een aantal praktijkcases.

B2B Digital

Hoe ontwikkel je een product-strategie in een Agile werkomgeving?

Agile werken zorgt ervoor dat B2B-organisaties wendbaar zijn en blijven in hun productstrategie. Maar hoe werkt dit precies?

Agile

De juiste stappen voor je groeistrategie met Growth Maturity

Hoe zet je de juiste stappen in jouw groeistrategie met behulp van Growth Maturity? Elevate Digital legt het uit.

E-commerce

REEF: van offline naar future-proof e-commerce speler

Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.

E-commerce

Gebruik marktinzichten uit het Google Merchant Center

Met het Google Merchant Center kun je inzicht krijgen in hoe je producten in de markt staan. Zo kun je je aanbod en/of de prijzen slim aanpassen.

Strategy

Scoor bij millennials en Gen Z met deze inzichten in hun verwachtingen

Hoe bereik je millennials en Gen Z? Door ze beter te begrijpen. Met deze inzichten weet je hoe beter in kunt spelen op de behoeften van deze doelgroepen.

Strategy

Waarom zijn tech start-ups zo belangrijk en waar staat Nederland?

Nederland als ecosysteem voor start-ups begint vorm te krijgen. Toch valt er nog veel te verbeteren. Drie belangrijke uitdagingen die echt beter moeten.

Start-ups

Heb je een groeibedrijf? Zorg dan dat je bedrijfscultuur meegroeit

Als je start-up groeit verandert er van alles. Dat ook je bedrijfscultuur moet meegroeien wordt nog al eens vergeten. Met alle gevolgen van dien.

Start-ups

Na Corona: Zo kijk je of het ‘we mogen weer’-retailmoment ook voor jou interessant is

Na Corona: terug naar school en kantoor biedt verkooppartners bij bol.com en Amazon een uniek retailmoment. Hoe kijk je of het ook interessant is voor jou?

Marketplaces

De naadloze digitale integratie van fysiek en online

Omnichannel bestaat al jaren. Maar hoe laat je alle kanalen met elkaar praten en waarborg je dat overal dezelfde boodschap wordt verspreid?

Innovatie

Starten met account-based marketing in vijf simpele stappen

Van inbound marketing (leads via brede campagnes) naar account-based marketing (gericht potentiële klanten zoeken). Begin ermee in vijf stappen.

Strategy

Maak van je merk een personality

Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend.

Customer Loyalty