More stories

Gebruik marktinzichten uit het Google Merchant Center

Met het Google Merchant Center kun je inzicht krijgen in hoe je producten in de markt staan. Zo kun je je aanbod en/of de prijzen slim aanpassen.

Strategy

Scoor bij millennials en Gen Z met deze inzichten in hun verwachtingen

Hoe bereik je millennials en Gen Z? Door ze beter te begrijpen. Met deze inzichten weet je hoe beter in kunt spelen op de behoeften van deze doelgroepen.

Strategy

Waarom zijn tech start-ups zo belangrijk en waar staat Nederland?

Nederland als ecosysteem voor start-ups begint vorm te krijgen. Toch valt er nog veel te verbeteren. Drie belangrijke uitdagingen die echt beter moeten.

Start-ups

Heb je een groeibedrijf? Zorg dan dat je bedrijfscultuur meegroeit

Als je start-up groeit verandert er van alles. Dat ook je bedrijfscultuur moet meegroeien wordt nog al eens vergeten. Met alle gevolgen van dien.

Start-ups

Na Corona: Zo kijk je of het ‘we mogen weer’-retailmoment ook voor jou interessant is

Na Corona: terug naar school en kantoor biedt verkooppartners bij bol.com en Amazon een uniek retailmoment. Hoe kijk je of het ook interessant is voor jou?

Marketplaces

De naadloze digitale integratie van fysiek en online

Omnichannel bestaat al jaren. Maar hoe laat je alle kanalen met elkaar praten en waarborg je dat overal dezelfde boodschap wordt verspreid?

Innovatie

Starten met account-based marketing in vijf simpele stappen

Van inbound marketing (leads via brede campagnes) naar account-based marketing (gericht potentiële klanten zoeken). Begin ermee in vijf stappen.

Strategy

Maak van je merk een personality

Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend.

Customer Loyalty

De kracht van silo’s voor digitale transformatie

De grootste misvatting bij digitale transformatie is dat alle silo’s weg moeten; soms werken die gewoon beter dan alles maar samen te voegen.

Digital Transformation

Succesvol starten op Marketplace(s) – hoe doe je dat?

Wat wil je eigenlijk bereiken met het verkopen op een Marketplace? Op welke Marketplaces wil je actief zijn en wat is je uiteindelijke doel?

E-commerce

Is Growth Marketing geschikt voor elk bedrijf?

Growth Marketing is populair. Maar wat betekent dit nu eigenlijk echt? En is deze werkwijze geschikt voor elk bedrijf? De randvoorwaarden en werkwijzen.

Strategy

Hoe versterk je de SEO-autoriteit van je website?

Zoekmachines willen betrouwbaarheid. In de SEO-wereld wordt de betrouwbaarheid van een website ‘autoriteit’ genoemd. Wat is het en hoe verbeter je het?

SEO

E-mailmarketing in 2020 geanalyseerd: Impact corona en andere trends

In de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021 van Spotler en Tripolis zijn 845.000 campagnes opgenomen. Er komen interessante zaken uit naar voren.

E-mailmarketing

Waarom het zo belangrijk is om je DXP te evalueren

Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?

Digital Experience Platform

De ‘business of experience’ als de weg vooruit in commerce

Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.

Customer Experience