Mediatrends: Waar staan we nu? En wat kun je ermee?
Wat zijn de belangrijkste mediatrends van 2021 waar contentmakers, marketeers en adverteerders rekening mee moeten houden?
Wat zijn de belangrijkste mediatrends van 2021 waar contentmakers, marketeers en adverteerders rekening mee moeten houden?
Sales vraagt om leads. Kies je als marketingmanager kwantiteit en snelheid of kwaliteit en de lange termijn? Hier de voor- en nadelen op een rij.
In de e-commerce ligt de nadruk op performance marketing, terwijl brand marketing voor langetermijngroei onontbeerlijk is: de theorie én de praktijk.
Binnen de intralogistiek zijn drie trends te zien die de toekomst gaan bepalen: ‘dark stores’, micro-‘fulfilment’ en automatisering in abonnementsvorm.
Omnichannel is belangrijker dan ooit. Maar wat zijn precies de belangrijkste kenmerken van een goede omnichannel-organisatie?
Studiegenoten kozen de bankenwereld, maar Opdam was aangetrokken tot start-ups en venture capital. Vanuit Londen zoekt ze start-ups voor Notion Capital.
De kracht van een netwerk is essentieel bij de ultieme cross-mediale ervaring. Talpa en weer.nl vertellen over hun aanpak.
Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Dat kan niet zonder krachtige transitie.
Tijdens deze presentatie bundelen Beslist.nl en Channable hun krachten om inzichten te delen over het Nederlandse e-commerce landschap.
Cultuurverandering doorvoeren is lastig, ook rond datamanagement. Alleen een plan is niet genoeg: van de top tot de werkvloer, iedereen moet meedoen.
Nieuw merk deponeren en dan horen dat jij zogenaamd inbreuk pleegt. Het gebeurt zelfs de grootste bedrijven. Jurisprudentie toont: niet meteen toegeven.
Cyberweerbaarheid en de overheid: samenwerking, centralisatie en het delen van kennis, expertise en personeel zijn internationaal de belangrijkste trend.
Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.
De belangrijkste trends in B2B Commerce? Selfservice, onderscheidende content en data-analyse met behulp van Machine Learning.
Hoe Bugaboo haar B2B commerce-platform gebruikt om wereldwijde wederverkopers beter, sneller en gepersonaliseerd te bedienen.