Van retailer naar omnichannel-speler
Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Dat kan niet zonder krachtige transitie.
Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Dat kan niet zonder krachtige transitie.
Tijdens deze presentatie bundelen Beslist.nl en Channable hun krachten om inzichten te delen over het Nederlandse e-commerce landschap.
Cultuurverandering doorvoeren is lastig, ook rond datamanagement. Alleen een plan is niet genoeg: van de top tot de werkvloer, iedereen moet meedoen.
Nieuw merk deponeren en dan horen dat jij zogenaamd inbreuk pleegt. Het gebeurt zelfs de grootste bedrijven. Jurisprudentie toont: niet meteen toegeven.
Cyberweerbaarheid en de overheid: samenwerking, centralisatie en het delen van kennis, expertise en personeel zijn internationaal de belangrijkste trend.
Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.
De belangrijkste trends in B2B Commerce? Selfservice, onderscheidende content en data-analyse met behulp van Machine Learning.
Hoe Bugaboo haar B2B commerce-platform gebruikt om wereldwijde wederverkopers beter, sneller en gepersonaliseerd te bedienen.
Modellen over de ontwikkeling van technologie denken in tijdspaden en horizonnen. Te vaak over het hoofd gezien: veranderend consumentengedrag.
Najaar, shoppingseizoen. Wacht niet en begin nu met voorbereiden. In de eerste plaats: oriënteer je op je doelgroep en denk na over de klantreis.
Om marktaandeel te bewaken in coronatijd moeten veel B2B-organisaties snel een aanvullend direct verkoopkanaal opzetten. Tijd voor D2C.
Zo zet je als organisatie een succesvolle B2B leadgeneratie-strategie op aan de hand van een aantal praktijkcases.
Agile werken zorgt ervoor dat B2B-organisaties wendbaar zijn en blijven in hun productstrategie. Maar hoe werkt dit precies?
Hoe zet je de juiste stappen in jouw groeistrategie met behulp van Growth Maturity? Elevate Digital legt het uit.
Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.