Booking.com zet duizenden medewerkers aan de kant
Booking.com voert een reorganisatie door waarbij het afscheid neemt van vrijwel alle medewerkers van de klantenservice. Hun contracten worden overgenomen door een extern bedrijf.
Booking.com voert een reorganisatie door waarbij het afscheid neemt van vrijwel alle medewerkers van de klantenservice. Hun contracten worden overgenomen door een extern bedrijf.
Online reisbureau Expedia is snel hersteld van de opmars van omicronvariant. De omzet in het vierde kwartaal bedroeg 2,3 miljard dollar, een stijging van 148 procent op jaarbasis, maar nog wel een daling van 17 procent ten opzichte van 2019.
Fietsenfabrikant VanMoof ontwikkelt voortdurend platforms voor verschillende zaken: verkoop, verhuur (PaaS), reparaties, etc. Alignment is dus belangrijk.
Italiaanse aanklagers zijn een onderzoek gestart naar twee voormalige financiële directeuren van Booking.com in verband met beschuldigingen van onbetaalde belastingen door het reisbedrijf. De aanklagers hebben de hulp van de Nederlandse autoriteiten ingeschakeld, meldt Reuters.
Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) ziet dat reisaanbieders nog te vaak onduidelijke prijzen hanteren. Reisbedrijven die een accommodatie of een reis aanbieden, moeten bij het aanbod alle bijkomende kosten vermelden die zij in rekening brengen.
2021 zit erop: wederom een bewogen jaar voor de reisindustrie. De belangrijkste punten die tijdens het laatste kwartaal van 2021 voorbij kwamen op een rij.
irbnb gaat toeristenbelasting voor vakantieverhuur innen en afdragen aan gemeente Den Haag
De Consumentenbond heeft melding gedaan bij toezichthouder ACM over Reisadvies.nu. Het lijkt op een officiële overheidswebsite, maar is een initiatief van een groep reisorganisaties met niet-officiële reisadviezen.
Mobiliteit en de toekomst van steden: de mobiliteitstransitie, de tien- of vijftienminutenstad, en wat er nodig is voor de groeiende mobiliteitsbehoefte.
Postillion Hotels uit Rotterdam houdt in het halfjaar tot maart 2022 een promotiecampagne via de virtuele influencer Esther Olofsson.
KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.
Vanuit het niets naar meer dan honderdduizend bezoekerssessies per dag. Vlak na het begin van de lockdown ondervond Fletcher Hotels zo’n digitale stormloop in tijden van toenemend websiteverkeer. De flexibiliteit van schaalbare hosting zorgde voor uitkomst.
Het coronavirus heeft een zware wissel getrokken op de reisbranche. Onderzoek laat zien dat consumenten nog altijd graag op vakantie gaan, maar dat hun wensen wel zijn veranderd. Hoe speel je daar als adverteerder op in?
Start-up Nocto is een platform dat consumenten realtime koppelt aan horecagelegenheden en merken. Vier vragen aan David Franzen, CEO van Nocto.