Sponsored23,2KVeronika SchipperCrystalloidsDe voordelen van een ‘headless’ Customer Data PlatformSponsored
Customer Loyalty34,3KBuckarooAbonnementsmodellen: inzichten en strategieën voor groeiCustomer Loyalty
Composable Commerce11,3KJan GeelenSQLI‘Composable commerce’: alleen zinvol als het waarde toevoegt aan je businessComposable Commerce
Marketing2.3kEmerce TVDigital FirstDe toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategistMarketing
Marketing1.8kEmerce TVDigital FirstNa performancemarketing is het tijd voor performance-brandingMarketing
Marketing1.8kEmerce TVDigital FirstDe nieuwe merkcampagne van het Rijksmuseum: 800 jaar Nederlandse geschiedenis digitaal verteldMarketing
Financials1.7kEmerce TVDigital FirstVoordeel voor de klant, maar banken houden angst voor data delenFinancials
Financials9.5kPieter den BoerPNO MediaEen pensioenregeling die wél werkt voor jouw organisatieFinancials
Financials2.6kEmerce TVDigital FirstGemak of security: wat is de prijs van veilig online bankieren?Financials
Digital Transformation35,1KMike KolmanSalesforceLucardi’s digitale transformatie naar een schaalbaar e-commerce platformDigital Transformation
Marketing91,6KYouri WandersPINKModerne marketing is lui geworden: 2025, het jaar om de creatieve impact terug te vindenMarketing
Marketing1.2kEmerce TVDigital FirstMerkbekendheid verzilveren in commercieel succes met programmaticMarketing
Online advertising71,9KIvo de ClercqAanpoters & Eindbaas cursusBingewatchen met reclame: wat betekenen Netflix-ads voor de toekomst?Online advertising
Marketing1.4kEmerce TVDigital FirstDigitale marketing bij KLM: de evolutie en integratie van AIMarketing
B2B Digital18KKarsten MarijnissenIncentroEfficiëntie en groei met toekomstbestendige B2B-oplossingenB2B Digital