Digital Agencies523PremiumRonnie Overgoor7DTVRogier IJzermans (Born05):’Ik wil groeien met onze eigen strategie, niet die van een ander’Digital AgenciesPremium
Online marketing33,4KHenrique BanjaktoetoerAmerican ExpressExsite Media: ‘Flexibel ondernemen is voor mij altijd aan staan’Online marketing
Communicatie21KPeter MühlmannTrustpilot‘Het is tijd dat techbedrijven openheid en transparantie omarmen’Communicatie
Voice19,8KMarloes JoostenXebia Software DevelopmentDit zijn de 3 stappen om Voice Search te integrerenVoice
Conversie15,1KKyra DelsingOnline DialogueCRO voor de lange termijn: Van A/B-test naar gedragsinzichtConversie
Logistics12,8KRedactie EmerceEmerceDerk van der Have (Brenger): ‘Wij zorgen dat koeriersbedrijven effectiever kunnen werken’Logistics
Search25,5KRobbert van EkrisTraffic Builders | Online Marketing IntelligenceDe technische SEO-trend van 2019: Wat is Edge SEO? Search
Strategy31,2KGerrit EnthovenIntershop CommunicationsDe vier succesingrediënten van B2B-e-commerceStrategy
Search16,7KMarloes ZweersKinessoYoastcon: Google komt met eigen WordPress plugin voor implementatie van Analytics, Adsense en Pagespeed InsightsSearch
AVG22,1KArnoud EngelfrietICTRechtMag je onder de AVG weten wie je een Valentijnskaart of -boeket stuurde?AVG
Privacy18,9KRedactie EmerceEmerceMees Boeijen (Skotty): ‘Online privacy moet voor iedereen toegankelijk zijn’Privacy
Artificial Intelligence33,9KPremiumMarius PontedbfZo werkt Machine Learning in de praktijkArtificial IntelligencePremium
Magento16,3KMathijs KokAskMathijsPWA voor Magento: web en app ineen voor betere gebruikerservaringMagento
Mobile18,3KLina HanssonGoogleSnel vooruitdenken: TUI versnelt website door een nieuwe manier van werkenMobile
Artificial Intelligence11,4KPremiumRedactie EmerceEmerceHoogleraar Frans Feldberg: AI brengt uitdagingen voor privacy, ethiek en cyber securityArtificial IntelligencePremium
Voice12,6KAlexander LamprechtHogeschool van AmsterdamVoice in de kinderschoenen: wat gaat Generatie Voice doen?Voice
Search16,4KBert van DijkRepriseSearch: Automation is belangrijk, maar menselijke maat blijft onmisbaarSearch