Contentmarketing15,5KRedactieEmerceMarketeer zoekt naar interactieve vormen van ebook en whitepaperContentmarketing
Analytics14KRobin BoerAmplifi, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkDealen met discrepantie in dataAnalytics
Legal1.2kEgbert van KeulenDeloitteNiels Winters (Juriblox): ’95 procent van de contracten is standaardwerk’Legal
Disruptie1.9kEgbert van KeulenDeloitteRenzo Taal (Salesforce): zo gaat technologie de wereld beïnvloedenDisruptie
Fashion50,7KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWASADRA: een eigen modeontwerper voor al je prêt-à-porterFashion
Video18,5KVera De BruynClipforceDe ontwikkelingen van live video en de verschillen tussen de platformsVideo
Strategy2.3kEgbert van KeulenDeloittePieter Paul van Oerle (Accenture Digital): ‘Grote bedrijven voelen de druk van naderende verandering nu echt’Strategy
Contentmarketing35,6KNadine RidderNadine RidderWaarom contentmarketing meestal niet werktContentmarketing
Customer Experience6.7kEva LouwenTraffic BuildersGebruikersonderzoek: van FAQ naar Must AskCustomer Experience
Customer Engagement29,2KNiels van LaatumRauwCCTim Leberecht: ‘een nieuw tijdperk van zakelijke romantiek’Customer Engagement