Analytics29,4KHans VoornVoor Elkaar HoldingHoe Cardinal Path de verbinding tussen online en offline legtAnalytics
Customer Experience56,8KRedactieEmerceZo profiteert een webwinkelier van een pop-up storeCustomer Experience
Marketing53,7KEgbert van KeulenDeloitteHoe sociale media ons koopgedrag bepalen (infographic)Marketing
Mobile30,4KSteven LammertinkThe CirqleColumn: Modulaire elektronica gaat voor een mindshift zorgenMobile
Marketing37KEgbert van KeulenDeloitteEen op de vijf apps maar één keer gebruikt (infographic)Marketing
Innovatie42,7KEdwin ResZonnepanelenDelenFinancials versus Tech: de financiële sector op zijn kopInnovatie
Marketing40,1KGeoffrey VermeulenGoogle ETO / TP BeneluxROI gedreven Display Targeting: Google AdWords ‘In-Market Buyers’Marketing
Internet of Things31,9KHans VoornVoor Elkaar HoldingPrintr: 3D-printen voor iedereenInternet of Things
Customer Loyalty11,8KEgbert van KeulenDeloitteWat je moet weten over sociale klantenservice (infographic)Customer Loyalty
Analytics31,8KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWWat wordt het komend jaar? De voorspellende analyses van Scyfer!Analytics