Nieuwste insights

Menno Buurman
Netprofiler
Stap voor stap: zelf campagne-experimenten opzetten binnen Google Ads
Online advertising
Stephanne Klatte
Mediahuis NL
Hoe je nog steeds doelgroepen kunt bereiken in het cookieloze tijdperk
Programmatic
Rikki Jennings
Zebra Technologies
Technologische oplossingen voor de flexibele en efficiënte ziekenhuizen van morgen
E-health
Jeroen Wirz
Seedtag
‘Brand safety’: weeg kansen en risico’s bij contextueel adverteren
Online advertising
Leonard Bukenya
Aimforthemoon
Managers die ‘pivots’ zien als falen: hoe ga je daarmee om?
Research and development
Jan-Willem van der Schoot
Mastercard-Nederland
Het betalen van de toekomst: meer mogelijkheden met een nieuwe debetkaart
Achtergrond
Mi-choe Emanuelson
100procent
Conversational marketing: ga online in gesprek met je klant
Customer Engagement
Bart van Eekelen
e-pickr
Productonderzoek in e-commerce: denk na over data, trends, hypes en evergreens
Research and development
Femmie Geradts
Startup Village
AI in de praktijk: MLPrograms analyseert risico’s voor de verzekeringsbranche
Artificial IntelligencePremium
