Esmond Berkout (DeGiro): ‘Vertrouwen blijft cruciaal, zeker in onze business’
Zonder vernieuwing geen koppositie en zonder kwaliteit geen vertrouwen en geen groei, aldus DeGiro-CEO Esmond Berkhout in podcast OnBrandScan.
Zonder vernieuwing geen koppositie en zonder kwaliteit geen vertrouwen en geen groei, aldus DeGiro-CEO Esmond Berkhout in podcast OnBrandScan.
Natuurkundig ingenieur Jules van Oven en Experimenteel Quantumfysicus Niels Bultink zijn de founders van de startup Qblox, een hightech bedrijf dat de ‘control stack’ maakt voor quantumcomputers.
De komst van Amazon heeft het online marketplaces-landschap in Nederland op scherp gezet. Hoe ga je daarmee om, wat zijn de risico’s en waar liggen kansen?
Hoewel digitale transformatie een proces is dat al enkele decennia geleden is ingezet, bevinden we ons momenteel in een nieuwe fase van deze beweging.
Om waarde op te bouwen voor de lange termijn, moet je verschillende competenties ontwikkelen die je concurrenten niet kunnen imiteren.
Menig datamodel is vastgelopen of levert onbetrouwbare resultaten. Dat is één van de opvallende gevolgen van de coronacrisis.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft in haar leidraad ‘Bescherming van de online consument’ de grenzen vastgesteld waar verleiding overgaat in misleiding.
De crisis heeft impact op ons allemaal. De ene persoon komt om in het werk, de andere persoon heeft meer tijd over dan ooit.
In Nederland zijn tienduizenden webshops actief. En dat zal na de huidige coronacrisis zeker niet minder worden, aangezien er een vlucht is ontstaan naar online shoppen.
Voor investeerders is een term sheet misschien gesneden koek. Maar veel ondernemers die een investering ophalen, worden voor het eerst geconfronteerd met allerlei juridische begrippen
Uit cijfers van NewCom blijkt dat er in Nederland op dit moment al meer dan één miljoen TikTok gebruikers zijn in de leeftijd van zes t/m achttien jaar.
Harvard Business Review onderzocht hoe bedrijven dienen te handelen tijdens een recessie. Uit dit onderzoek bleek dat een zorgvuldig evenwicht tussen kostenreductie en investering in toekomstige groei de beste recessie overlevingsstrategie was.
Als consumenten voor een specifieke behoefte op pad gaan, willen ze er wel zeker van zijn dat de locatie in kwestie geopend is.
Jonge en innovatieve organisaties als Spotify zeggen dat cloud native cruciaal is geweest voor hun succes. Een technologie die de afgelopen jaren in een sneltrein heeft gezeten. En een technologie die inmiddels niet enkel is weggelegd voor juist een Spotify of Netflix. Maar wat is cloud native eigenlijk en waarom juist nu cloud native meenemen in je digitale strategie?
De crisis heeft impact op ons allemaal, zowel op persoonlijk als zakelijk vlak. De ene persoon komt om in het werk, de andere persoon heeft meer tijd over dan ooit.