Nieuwe focus in het CRM-tijdperk: employee engagement en mobiele CRM
Customer relationship management (CRM) krijgt een nieuwe dimensie, zo is mijn verwachting. Naast de klant komen dit jaar de eigen medewerkers centraal te staan.
Customer relationship management (CRM) krijgt een nieuwe dimensie, zo is mijn verwachting. Naast de klant komen dit jaar de eigen medewerkers centraal te staan.
Een groot aantal bedrijven heeft ten minste één extern – of zogenoemd remote – team voor zich werken. De hele online branche beweegt zich steeds meer in de richting van een ‘distributed global workforce’. Upworks ‘Future Workforce Report’ voorspelt dat 73% van alle teams tegen 2028 externe werknemers zullen hebben. Hoe richt je dit efficiënt in?
We worden tegenwoordig overspoeld met informatie. Hierdoor is het noodzakelijk andere, minder conventionele communicatiemethoden in te zetten bij het managen van organisatieveranderingen.
De behoefte aan voice chatbots groeit, dat blijkt uit klantonderzoek. Het voelt als verzekeraar daarom als een logische stap om […]
Of je nou een magazine maakt, een merkverhaal communiceert of een video-serie bedenkt; als niemand het ziet, hoort of begrijpt, kun je het net zo goed niet doen. Maar hoe maak je nou effectieve content? In dit artikel: vijf gouden lessen, afgekeken van de media.
Tijdens CES presenteerden Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: 20tree.
In het Westen wordt Afrika nog vaak geassocieerd met armoede, verzengende hitte en The Big Five. Maar er is ook veel bedrijvigheid, vooral bij startups.
Er is geen ontkomen meer aan: video is hét middel om je boodschap over te brengen. Dit geldt niet alleen voor de consumentenmarkt, maar ook zeker voor de zakelijke markt. Door te werken met de Video First strategie, zet je tijdens campagnes video op de eerste plaats. Aan de hand van vijf tips maak jij straks optimaal gebruik van video tijdens je komende B2B-campagnes.
We leven in een nieuw tijdperk van B2B-marketing, een tijd van aandacht geven, in plaats van erom te vragen. Een tijd van data-analyse om mensen beter te begrijpen.
In een serie artikelen voor Emerce brengen we je graag de beginselen van machine learning bij. In dit artikel behandelen we NLP en in welke situaties je het kunt gebruiken.
Na wat kleine updates in Safari kondigde Google onlangs gelukkig aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Wat betekent dit voor tech partijen, adverteerders en natuurlijk consumenten?
Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality als je een concrete vraag stelt op Facebook? Of een comment zet bij een post van het bedrijf?
De donkere modus komt in rap tempo ook naar de e-mail. Alles over wat dark mode nou eigenlijk is en wat jij als e-mailmarketeer ermee zou kunnen doen.
Econnect Europe brengt eindverantwoordelijken op het gebied van ecommerce, ebusiness en digital services bij elkaar. In gesprek met de aanwezigen.
In Innovatiehelden worden inspirerende Nederlandse corporate innovators en hun visie op succesvolle innovatie in de spotlights gezet. Vandaag deel twee […]