Arjan Vissers (Indeed): ‘Virtueel kennismaken wordt steeds normaler’
De uitbraak en verdere verspreiding van het coronavirus heeft een flinke impact gehad op de Nederlandse arbeidsmarkt. In gesprek met Arjan Vissers.
De uitbraak en verdere verspreiding van het coronavirus heeft een flinke impact gehad op de Nederlandse arbeidsmarkt. In gesprek met Arjan Vissers.
Sinds de introductie van de Nederlandse versie van de Google Assistant in juli 2018 is het gebruik van voice in ons land sterk toegenomen.
We horen het al jaren: Een Tupac-hologram op Coachella, Michael Jackson bij de Rocks Billboard Music Awards. Maar wat is […]
Voor een groeiend aantal bedrijven is het van de een op de andere dag noodzakelijk geworden de digitale handtekening op te nemen in hun bedrijfsprocessen.
E-commerce bedrijven spenderen doorgaans vele duizenden euro’s aan online advertising. Alleen is opzetten, opschalen of zelfs pauzeren van campagnes niet […]
Self-Service BI is populair. We willen mensen in een organisatie meer vrijheid geven om zelf beslissingen te nemen op basis van data.
Leverancier van kantoor- en magazijnartikelen Manutan opent een eigen afdeling customer experience. Dat is onderdeel van een grotere, internationale omslag van het bedrijf. Marketing- en e-commerce krijgen daarin een centrale rol.
Ik vroeg 9 ervaren tekstschrijvers uit de CopyRobin stal naar hun favoriete schrijftools, ervaringen en tips. Samen met mij delen zij hun tips en tools op het gebied van research en inspiratie, spelling en grammatica, leesbaarheid en SEO.
Het evenementen- en beurscomplex RAI zette onlangs als gevolg van corona dertig procent van zijn personeel op straat. De ontslaggolf valt zwaar, zo erkent Remco Pot, manager exhibitor services, vandaag op B2B Digital.
Data-driven organisaties maken in toenemende mate gebruik van real-time inzichten. Maar hoe gebruik je dat op de juiste wijze?
Wanneer de populariteit van je website, webshop of webapplicatie groeit krijg je te maken met nieuwe technische uitdagingen.
Corona stelt ons voor de uitdaging om eens opnieuw na te denken over hoe we werk vorm kunnen en willen geven.
Veel ondernemers reageren op COVID-19 door duurzame en inclusieve oplossingen te bieden, maar is dat wel genoeg?
Juist in deze tijd van verandering zijn verhalen daarom belangrijker dan ooit. Ze zorgen voor sociale cohesie en zijn er om elkaar te vermaken en te begrijpen.
Wat gebeurt er als je slimme marketinghoofden bij elkaar zet om een museum bij te staan in moeilijke tijden?