More stories

Continuous Integration, Continuous Delivery en Continuous Deployment (CI/CD) uitgelegd

Continuous Integration, Continuous Delivery, Continuous Deployment CI/CD, DevOps, Cloud-native en Site Reliability Engineering. De developmentwereld zit bomvol jargon die op […]

Tech

Zeven marketinglessen uit 2020

Elke crisis biedt kansen. Wisten je dat WhatsApp, Uber en Slack allen in 2009 tijdens het hoogte-/dieptepunt van de vorige crisis zijn opgericht?

Online marketing

Breng structuur en continuïteit in je salesproces

Is het structureel genereren van leads die moeten leiden tot pijplijn en business een terugkerende uitdaging? Richt dan je salesproces beter in.

Marketing

COVID-19 van blijvende impact op winkelgedrag

Covid-19 heeft ons winkelgedrag voorgoed veranderd. Dat is de uitkomst van recent onderzoek, uitgevoerd door Searchresult, onder 500 Nederlandse consumenten.

Coronacrisis

Marketing in crisistijd

Het marketingbudget lijkt het ideale potje om op te bezuinigen tijdens een crisis. Vorige crises laten echter zien dat dat […]

Online marketing

De coronacrisis heeft e-commerce voorgoed veranderd, en hoe

De coronacrisis heeft geleid tot een enorme piek in het aantal online aankopen. Hierdoor is e-commerce voorgoed veranderd, maar wat betekent dit?

E-commerce platforms

NCOI Online Academy maakt een enorme groei door tijdens COVID-19

Niet alle bedrijven hebben te lijden onder de corona-crisis. Er zijn ook branches die juist een opleving meemaken. Zo ook bij Online Academy, onderdeel van de NCOI-Groep.

Coronacrisis
Premium

Virtuele museumweek

Als alternatief voor de Nationale Museumweek ontwikkelden XSAGA en Capitola het Gouden Pronkstuk: een 3D-model van de Dam.

Virtual reality

Innoveer jezelf in vier stappen de crisis uit

Door innovatie effectief te structureren, is het gelukkig mogelijk met minder middelen in korte tijd toch meer waarde te creëren. 

Digital Transformation

Valt er nog wat te w(m)eten? 

Stel je voor: je ben innovatiemanager bij corporate X.  Je innovatietrajecten gaan lekker. Er is een stip aan de horizon. Teams zijn gemotiveerd.

Innovatie

Van wildgroei naar verbinding: de tweede gouden eeuw in sales- en martech

Tien jaar geleden was het nog vrij makkelijk om de gouden speld in de hooiberg van marketing- en salestechnologie te vinden. Met zo’n 150 providers was het landschap relatief klein en overzichtelijk.

Online marketing

Marketing Mix Modeling in acht stappen

In het eerste deel van mijn blog heb ik meegenomen door het democratiseren van data. Dit keer ga ik verder in op Marketing Mix Modeling.

Online marketing

Kees Abrahams (Close): ‘Je kunt geen theater laten draaien op honderd mensen’

De entertainmentwereld laat mondjesmaat weer mensen toe in het theater, poppodia of de bioscopen. Ondernemer Kees Abrahams zit in de adviesraad van startup en ticket-app Close. Hoe ziet hij de toekomst van het jonge bedrijf?

Venture

Vincent Hoogsteder (Objectiv): ‘Dankzij onze investeerders combineren we grote ambitie met snoeiharde focus’

Vincent Hoogsteder is met recht een serie-ondernemer te noemen. “Door het avontuur met Distimo ben ik nu helemaal pro-venture capital!”

Strategy

Succesfactor van alle veranderingstrajecten is je eigen medewerker

Bedrijven die momenteel al slim en effectief werken aan hun digitale transformatie worden de winnaars van morgen

Digital Transformation