Accessibility – Sluit je website mensen uit?
Er doen verschillende cijfers de ronde, maar in Nederland alleen al zijn anderhalf tot twee miljoen mensen met een chronische beperking
Er doen verschillende cijfers de ronde, maar in Nederland alleen al zijn anderhalf tot twee miljoen mensen met een chronische beperking
Manufy, een volledig Europese marktplaats voor duurzame kledingproductie, is vandaag van start gegaan. Het platform bregt kledingmerken en producenten met elkaar in contact.
LinkedIn heeft het onderdeel SlideShare, waarmee presentaties kunnen worden gedeeld, voor een onbekend bedrag verkocht aan Scribd.
Continuous Integration, Continuous Delivery, Continuous Deployment CI/CD, DevOps, Cloud-native en Site Reliability Engineering. De developmentwereld zit bomvol jargon die op […]
Elke crisis biedt kansen. Wisten je dat WhatsApp, Uber en Slack allen in 2009 tijdens het hoogte-/dieptepunt van de vorige crisis zijn opgericht?
Is het structureel genereren van leads die moeten leiden tot pijplijn en business een terugkerende uitdaging? Richt dan je salesproces beter in.
Covid-19 heeft ons winkelgedrag voorgoed veranderd. Dat is de uitkomst van recent onderzoek, uitgevoerd door Searchresult, onder 500 Nederlandse consumenten.
Het marketingbudget lijkt het ideale potje om op te bezuinigen tijdens een crisis. Vorige crises laten echter zien dat dat […]
De coronacrisis heeft geleid tot een enorme piek in het aantal online aankopen. Hierdoor is e-commerce voorgoed veranderd, maar wat betekent dit?
Niet alle bedrijven hebben te lijden onder de corona-crisis. Er zijn ook branches die juist een opleving meemaken. Zo ook bij Online Academy, onderdeel van de NCOI-Groep.
Als alternatief voor de Nationale Museumweek ontwikkelden XSAGA en Capitola het Gouden Pronkstuk: een 3D-model van de Dam.
Door innovatie effectief te structureren, is het gelukkig mogelijk met minder middelen in korte tijd toch meer waarde te creëren.
Stel je voor: je ben innovatiemanager bij corporate X. Je innovatietrajecten gaan lekker. Er is een stip aan de horizon. Teams zijn gemotiveerd.
Tien jaar geleden was het nog vrij makkelijk om de gouden speld in de hooiberg van marketing- en salestechnologie te vinden. Met zo’n 150 providers was het landschap relatief klein en overzichtelijk.
In het eerste deel van mijn blog heb ik meegenomen door het democratiseren van data. Dit keer ga ik verder in op Marketing Mix Modeling.