Adverteren op TikTok: Welke mogelijkheden zijn er?
Het is recent bekend gemaakt dat het nu mogelijk is om campagnes te starten op TikTok. Maar moet je hier als bedrijf eigenlijk wel iets mee?
Het is recent bekend gemaakt dat het nu mogelijk is om campagnes te starten op TikTok. Maar moet je hier als bedrijf eigenlijk wel iets mee?
Marcia Moestoredjo (Valent Marketing) spreekt in dit vraaggesprek met Hans Voorn over haar ervaring met marketing automation.
In dit artikel wordt aan de hand van een praktijkvoorbeeld handvatten gegeven om de eerste stappen te zetten bij het definiëren van waardevolle metrics.
“Datagedreven marketing maakte een verbazingwekkende groei door. Wat tien jaar geleden nog onmogelijk leek, is inmiddels gemeengoed. Het dynamische karakter van het vak vereist dat jij als marketeer continu op de hoogte bent én blijft van de laatste trends en tools.” Interview met Jaap Jacobs, managing director van Fingerspitz over B2B marketing anno 2020.
De afgelopen maanden zijn zeer uitdagend geweest voor de meeste industrieën die te maken hadden met aanzienlijke beperkingen.
Met het steeds verder beperken van third party (cookie) data verandert het digital marketing landschap sterk. En daarmee ook de hoeveelheid beschikbare data.
In juni 2020 maakte Google bekend custom bidding binnen Display & Video 360 (DV360) beschikbaar te stellen aan al haar klanten.
In de competitieve markt van B2B SaaS-investeerders ziet het ondernemersbrein van investeerder Paul Montagne volop kansen
Als data-gedreven marketeer heb je natuurlijk behoefte aan de juiste metrics om te checken of je je doelstellingen wel haalt. Dat vraagt om metrics die relevant en doelmatig zijn. Metrics, kortom, die aansluiten bij wat je met je contentmarketinginspanningen wilt bereiken. Om je te helpen de juiste metrics te bepalen, gaan we in dit artikel de contentmarketing metrics technisch ontleden.
De wereld verandert razendsnel en de arbeidsmarkt verandert mee. Organisaties die zich niet aanpassen, sterven uit.
Voor nieuwe adverteerders maar ook zeker adverteerders die de frequente updates van Google Ads niet kunnen bijhouden op het gebied van targeting biedt dit blog uitkomst.
We kunnen naar concerten van overleden artiesten, zien films met sterren van voorheen. Wat houdt ons nog tegen dit soort artistieke processen volledig te automatiseren?
Er staat na het coronavirus al een volgende indringer in de rij die de culturele sector verder zal ontwrichten: Artificiële Intelligentie (AI).
Vaak zijn al meerdere pogingen gedaan om shops en digitale tools te introduceren voor klanten en partners, maar succes wordt maar mondjesmaat geboekt.
Door het meten van klanttevredenheid proberen organisaties zich een beeld te vormen van de emoties die een – potentiële of bestaande – klant voelt tijdens het informatie- en bestelproces.