More stories

Contentmarketing metrics: de ene kpi is de andere niet

Als data-gedreven marketeer heb je natuurlijk behoefte aan de juiste metrics om te checken of je je doelstellingen wel haalt. Dat vraagt om metrics die relevant en doelmatig zijn. Metrics, kortom, die aansluiten bij wat je met je contentmarketinginspanningen wilt bereiken. Om je te helpen de juiste metrics te bepalen, gaan we in dit artikel de contentmarketing metrics technisch ontleden.

Contentmarketing

Vijf digitale hacks om een leercultuur te starten

De wereld verandert razendsnel en de arbeidsmarkt verandert mee. Organisaties die zich niet aanpassen, sterven uit.

Strategy

Eindeloos veel targeting mogelijkheden via Google Ads & Google Display Netwerk

Voor nieuwe adverteerders maar ook zeker adverteerders die de frequente updates van Google Ads niet kunnen bijhouden op het gebied van targeting biedt dit blog uitkomst.

Online marketing

Digitaal klonen; hebben we nog acteurs nodig?

We kunnen naar concerten van overleden artiesten, zien films met sterren van voorheen. Wat houdt ons nog tegen dit soort artistieke processen volledig te automatiseren? 

Digital Design
Premium

Na het coronavirus zal artificiële intelligentie de culturele sector verder ontwrichten

Er staat na het coronavirus al een volgende indringer in de rij die de culturele sector verder zal ontwrichten: Artificiële Intelligentie (AI).

Artificial Intelligence

Digitalisering van verkoop en diensten is juist nu belangrijk

Vaak zijn al meerdere pogingen gedaan om shops en digitale tools te introduceren voor klanten en partners, maar succes wordt maar mondjesmaat geboekt.

Digital Transformation

Hoe kun je als organisatie een beter beeld krijgen op wat je klanten echt denken?

Door het meten van klanttevredenheid proberen organisaties zich een beeld te vormen van de emoties die een – potentiële of bestaande – klant voelt tijdens het informatie- en bestelproces.

Customer Experience

Customer excellence in real-time met data-analytics

Bedrijven hebben steeds meer mogelijkheden om het sentiment van een klant te meten aan de hand van beschikbare data. Doe er je voordeel mee.

Data

De zeventien beste gratis SEO-tools in 2020

De meeste geavanceerde SEO-tools zijn hartstikke duur. Gelukkig zijn er ook heel wat gratis SEO-tools. Maar welke zijn de beste? Wij zochten het uit.

SEO

Display Dual Platform strategie – Winnen met display

Programmatic display is al jaren één van de hardst groeiende online marketingkanalen. Nieuwe mogelijkheden groeien als paddenstoelen uit de grond

Online advertising

Maak je organisatie wendbaar door het democratiseren van data

Naast veel uitdagingen brengt deze periode ook een versnelling met zich mee op het gebied van de digitale transitie bij veel organisaties.

Digital Transformation

Digitale transformatie: een heldere aanpak voor een bewezen model

Het maken van een goed plan voor digitale transformatie dat je op een beheersbare, stapsgewijze manier kunt volgen is best lastig.

Digital Transformation

LINKIT: productiviteit blijven verbeteren in een veranderende IT-wereld 

Waar IT-bedrijf LINKIT zich vroeger vooral op detachering richtte, biedt het bedrijf tegenwoordig ook andere diensten en eigen IT-teams aan.

Innovatie
Premium

Boris Olij (GroupM) ‘AI helpt bedrijven maximale efficiency te bereiken’

Boris Olij is lead specialist bij GroupM en is druk bezig om de ongekende mogelijkheden van artificial intelligence voor het bedrijfsleven verder te verkennen.

Artificial Intelligence

Genereer meer inkomsten met marketing automation lead scoring

Zowel marketing- als salesteams zijn gericht op het vergroten van de inkomsten en een positieve ROI. Leads spelen daarbij een centrale rol.

Marketing