AR krijgt kinderen in beweging
Kinderen gamen liever dan sporten. Nike startte daarom een pilot met augmented reality. Nike Train & Play moet kinderen van de bank krijgen.
Kinderen gamen liever dan sporten. Nike startte daarom een pilot met augmented reality. Nike Train & Play moet kinderen van de bank krijgen.
Met goed feedmanagement kun je het beheer van je productinformatie automatiseren. In dit artikel ga ik dieper in op hoe je dat inricht, welke tools er beschikbaar zijn en hoe je ervoor zorgt dat je een zo optimaal mogelijk ROI behaalt voor je webshop.
Niet eerder zijn er zoveel mogelijkheden geweest om als klant in contact te zijn met bedrijven en vice versa.
Sligro Food Group wil de digitale ontwikkeling van de organisatie versnellen en schakelt daarvoor de marketingkennis en -hulp van Yourzine in.
De verkopen bij technologiebedrijf CM.com stegen in het derde kwartaal met 67 procent tot 38,5 miljoen euro. Daarbij realiseerde het een winstmarge van 25 procent. De onderneming houdt de ogen open voor overnamekandidaten.
Technologiebedrijf CM.com doet zijn tweede overname in de hoek van automatisering van klantcontact. Na CX Company in mei leggen de Brabanders nu de hand op RobinHQ.
Hoe realiseer je nieuwe klanten die ook loyaal zijn? Niet eenvoudig als je producten letterlijk overal op het internet te vinden zijn.
Wouter Neyndorff en Wilco van Duinkerken stappen in bij technologiebedrijf Maxwell om het bedrijf, gespecialiseerd in conversational marketing op Shopify, naar de volgende fase te brengen.
In dit webinar duiken we in de gevaren van het blijven mailen van een vervuilde e-maillijst, geven we praktische tips hoe een reactivatiecampagne ingericht kan worden en delen we de resultaten van enkele succesvolle reactivatiecampagnes. In dit webinar gaat Krijn Schuurman in gesprek met Mascha Soors (PI Marketing) en Jasper Witte (Copernica Marketing Software).
Technologiebedrijf CM.com rolt een nieuwe marketingdienst uit die een handvol voorheen losse producten combineert. De propositie van de Brabanders schuift omhoog richting CRM-gebaseerde diensten als Salesforce.
Communicatieleverancier CM.com geeft nieuwe aandelen uit om via de beurs 31,8 miljoen euro nieuw kapitaal te verwerven.
69 procent van de consumenten gebruikt liever zijn mobiel om met een winkelbediende te communiceren. Mobiele communicatie lijkt daarmee steeds belangrijker te worden voor klantinteractie. En er is meer: 81 procent gebruikt zijn smartphone voor bankzaken, 79 procent doet aankopen via zijn GSM en 32 procent communiceert mobiel met de overheid.
Tijdens de lockdown werden mensen opgeroepen om lokale ondernemers te steunen. Onder het motto support your locals kocht men lokaal.
Het jaarlijkse trendrapport van dotdigital kijkt naar de tactieken die e-commerce merken zouden moeten toepassen om belangrijke marketinguitdagingen het hoofd te bieden. Verspreid over drie continenten en twaalf landen, hebben zij honderd merken gescoord op basis van criteria variërend van best practices voor e-mail tot omnichannel-acceptatie en gebruikerservaring. Elk merk werd willekeurig geselecteerd en objectief gescoord, afhankelijk van hun toepassing van deze tactieken.
Techbedrijf CM.com zag de omzet over de eerste zes maanden van 2020 stijgen tot 58 miljoen euro. Zeventig procent van de groei komt uit het buitenland, waar de Brabanders het geld van de beursgang investeren in de bouw van een kantorennetwerk.