Facebook Messenger krijgt zakelijke inbox
Facebook Messenger wordt verrijkt met een zakelijke postbus in de Android en iOS app. Daarmee wordt een belangrijk bezwaar van […]
Facebook Messenger wordt verrijkt met een zakelijke postbus in de Android en iOS app. Daarmee wordt een belangrijk bezwaar van […]
Een nieuwe chatbot moet vraagtekens bij Nederlandse toeristen wegnemen over wanneer de landsgrenzen van hun gewenste vakantieland weer open gaan.
Sinds de pandemie zijn de online uitgaven van Nederlandse consumenten (exclusief voedsel) met 56% toegenomen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Chatbots die begrijpen wat een beller zegt, antwoorden met geschreven tekst en menselijke medewerkers tijdens calls realtime advies op maat geven. Dat is hoe Google de nabije toekomst van callcenters voor zich ziet.
Technologiebedrijf CM.com koopt CX Company uit Rotterdam, een specialist in chatbottechnologie. De bedrijven gaan hun diensten combineren. Zo ontstaat een leverancier van digitale kanalen, betalingen en te automatiseren conversaties.
Technologiebedrijf Hello Customer uit Gent haalt met zijn tweede financieringsronde zes miljoen euro venturecapital op bij Peak Capital en Senovo Capital uit Duitsland.
CloseContact gaat een strategische samenwerking aan met YourZine waarbij de partijen hun kennis over techniek, strategie en campagnemanagement combineren.
De voormalig marketingdirecteur van Exact Software gaat aan de slag bij CM.com als CMO, een positie die daar nog niet bestond.
Uit het onderzoek ‘marketingtrends van 2020’ van Qualifio blijkt dat first-party data essentieel is voor bedrijven en dat personalisatie het belangrijkste onderdeel is geworden van marketingcampagnes. Het genereren van leads en het creëren van goede content, waarmee je jouw doelgroep betrekt bij jouw merk, is voor iedere marketeer een uitdaging. Gamification biedt kansen. Hoe kan gamification zorgen voor meer engagement en nieuwe leads? En hoe leer je jouw bestaande klanten en prospects beter kennen aan de hand van (online) games? Dit eBook beschrijft hoe gamification kan worden ingezet als tool voor klantenbinding.
Heeft je bedrijf een website? In de ideale wereld trek je van meet af aan de volle aandacht van je […]
Personalisatie is dé need-to-have van 2020. Maar hoe doe je dat op zo’n manier dat je klant er ook echt blij van wordt?
Henk Haaima van Mirabeau gaat in op het unieke van elke consument en de gelijktijdige behoefte van bedrijven en organisaties om klanten altijd in hokjes in te delen.
Hoe verhoog je klantwaarde? In deze blogpost neem ik je in vier stappen mee in hoe je tot een concrete […]
Het is dringen op de markt. Met de toenemende concurrentie is het belangrijk dat ondernemingen tijd en energie steken in hun online reputatie. Een goede relatie met klanten is het fundament onder het succes van een onderneming. Tegelijkertijd geldt ook: een goede reputatie duurt jaren om op te bouwen maar kun je in een paar seconden weer afbreken
Peak Capital neemt voor 1,75 miljoen euro een belang in het communicatieplatform Trengo uit Utrecht.